Dat zou die willen....quote:Op maandag 7 maart 2016 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Hé het klinkt net alsof jullie een stelletje zijn.
Je zou ons eens moeten zien; ik op de bank, hij met de LINDA en een kop muntthee.quote:Op maandag 7 maart 2016 21:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Hé het klinkt net alsof jullie een stelletje zijn.
Waarom koppelen als je Dyon hebt?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan jij me niet koppelen drakin? Of schotel je me dan een Yvon Jaspers 2.0 voor?
Probeer wyccie eens uit te vragen?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
True, maar ik wil wel iets meer dan een fuckbuddy.
Sorry Dyon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op maandag 7 maart 2016 23:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Probeer wyccie eens uit te vragen?wyccie is zo gesloten als een oester, maar je weet wat er in hele mooie gesloten oesters van binnen zit hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik heb werkelijk geen idee. Ik val niet op oesters.quote:Op maandag 7 maart 2016 23:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
wyccie is zo gesloten als een oester, maar je weet wat er in hele mooie gesloten oesters van binnen zit hè?
Ook niet met lang haar en een kilt?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee, ik heb werkelijk geen idee. Ik val niet op oesters.
Niet als ze naar oester smakenquote:
Ik weet niet of ik nou gevleid moet zijn of extra beledigd moet voelen...quote:Op maandag 7 maart 2016 23:09 schreef Robby87 het volgende:
[..]
True, maar ik wil wel iets meer dan een fuckbuddy.
Sorry Dyon.
Heb net een berichtje verstuurd op een datingsite:quote:Op dinsdag 8 maart 2016 00:26 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou gevleid moet zijn of extra beledigd moet voelen...
Ah nee toch, yvon jaspers?quote:Op maandag 7 maart 2016 23:05 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Kan jij me niet koppelen drakin? Of schotel je me dan een Yvon Jaspers 2.0 voor?
Oh LOL. Met haar maniertjes.quote:
Is dat niet wat de mensen op tv willen zien?quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:00 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik vond haar eerst wel leuk, maar daarna een beetje te burgerlijk en zo truttig.
Geen idee, ik heb geen tvquote:Op woensdag 9 maart 2016 17:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Is dat niet wat de mensen op tv willen zien?
Hé, niks tegen omroep Max ja? Ik ben stiekem een beetje verliefd op de Nachtzuster, vandaar.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Mensen van omroep Max wel denk ik ja.
Geen onaantrekkelijke vrouw, maar is ze niet wat oud voor je?quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:36 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hé, niks tegen omroep Max ja? Ik ben stiekem een beetje verliefd op de Nachtzuster, vandaar.
Dat zie ik door de vingers Dyon.quote:Op woensdag 9 maart 2016 18:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen onaantrekkelijke vrouw, maar is ze niet wat oud voor je?
Ik vind haar niet heel aantrekkelijk, qua uiterlijk dan. Ze is zeker niet lelijk nee, maar het is meer haar soort humor en manier van doen wat ik onwijs aantrekkelijk vindquote:
Moet je vrijdag tussen 02.00 en 06.00 luisteren, kun je in de limo 'raad wat ie rijdt' spelen. Geldt eigenlijk alleen voor vrachtwagenchauffeurs, maar ik vind jou ook wel een baasje.quote:Op donderdag 10 maart 2016 00:43 schreef dyonvbaal het volgende:
Daar weet ik dan weer niks vanaf. Ik luister maar weinig naar die zemders waar zei op te horen is
quote:Op donderdag 10 maart 2016 07:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Pics van de nachtzuster? Geen idee wie dat is.
Heb wel een beetje vals gespeeld, als je de webcam van radio 1 aanzet ziet ze er niet zo uit kan ik je meldenquote:Op donderdag 10 maart 2016 14:10 schreef dyonvbaal het volgende:
Leuke vrouw om te zien, maar 10 jaar ouder dan dat ik ben. Is mij iets te veel
Zó oud, wat bedoel je?quote:Op donderdag 10 maart 2016 18:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Is zij zo oud? Ziet er uit als rond de 30 op die foto.
10 jaar ouder dan Dyon, dus 40+quote:
44. Astrid de Jong. Zat vroeger (ca 10 jaar terug) op 3FM.quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
10 jaar ouder dan Dyon, dus 40+
You jelly?quote:Op donderdag 10 maart 2016 20:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
10 jaar ouder dan Dyon, dus 40+
Ja! Ze vond dat ik leuk had geschreven en we hebben wat berichtjes uitgewisseld. En een ander lief meisje uit België heb ik toevallig net een berichtje gestuurd.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:12 schreef dyonvbaal het volgende:
Robby, heb je eigenlijk nog wat terug gehoord op die dating site? Je had iemand een berichtje gestuurd?
Niet?!quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:17 schreef dyonvbaal het volgende:
En, wat schrijf je dan? Ik ben geen taalwonder zullen we maar zeggen...
Ik stel een of twee vragen over dingen uit haar profiel die me opvielen, waarom me dat aanspreekt. Daarnaast probeer ik altijd wel gevat te zijn, d'r een beetje te plagen, en sowieso zeg ik nooit dat ik haar leuk vind op de foto of iets in die trant. En ook niet te lang het berichtje, gewoon lekker kort maar wel een beetje opvallend zeg maar.quote:
En heb je zelf een charmante foto in je profiel?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik stel een of twee vragen over dingen uit haar profiel die me opvielen, waarom me dat aanspreekt. Daarnaast probeer ik altijd wel gevat te zijn, d'r een beetje te plagen, en sowieso zeg ik nooit dat ik haar leuk vind op de foto of iets in die trant. En ook niet te lang het berichtje, gewoon lekker kort maar wel een beetje opvallend zeg maar.
Jep, maar niet openbaar. Als ik een dame een berichtje stuur, dan zet ik gelijk daarbij mijn foto open voor haar; ideaal.quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En heb je zelf een charmante foto in je profiel?
Waarom niet?quote:Op donderdag 10 maart 2016 21:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
en sowieso zeg ik nooit dat ik haar leuk vind op de foto of iets in die trant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |