Dat is wel gaar, dat je niet bruin wordt. Alleen liggen is ook wel saai ja. Beetje zwemmen, beetje met de bal pielen, beetje wandelen toch.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:19 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind liggen op het strand een beetje zonde van mijn tijd. Wordt ook niet bruin![]()
Deze man.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel Chelsea - City kijken straks
Sowiesoquote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Wel Chelsea - City kijken straks
Rekiki banktquote:Op zondag 21 februari 2016 15:20 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah ok. Waarom die wedstrijd?
Speelt Rekiki?
Ja oke. Ga je mee?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is wel gaar, dat je niet bruin wordt. Alleen liggen is ook wel saai ja. Beetje zwemmen, beetje met de bal pielen, beetje wandelen toch.
Infected mushroomquote:Op zondag 21 februari 2016 15:21 schreef McGrath het volgende:
Heeft iemand nog goede muziek voor het hardlopen?
Lol, laat niet per se mijn pinpas thuis, maar heb niet per definitie uiteindelijk iets gekocht.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat is daar nou leuk aan? Je ziet iets prachtigs hangen en dat ga je passen er van bewust zijnde dat je geen geld hebt om het te kopen.Dat is toch kut?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:24 schreef xcachet het volgende:
ja, vond hem ietwat flauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keuze zat, dat City.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
SowiesoAl speelt City wel met een B-team
[..]
Rekiki bankt
Ja, ik weetquote:Op zondag 21 februari 2016 15:23 schreef xcachet het volgende:
ik ken nog een foker uit dat gehucht van je, Noel
Die speeltquote:Op zondag 21 februari 2016 15:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Veel blessures daar nu. Al zal de baas Iheanacho wel spelen
Niet dat ik weet. Geen idee ook hoe ie er uit zietquote:Op zondag 21 februari 2016 15:27 schreef xcachet het volgende:
[..]
heb je die wel eens in 't wild gezien?
Matige middenveld/aanval Cityquote:Op zondag 21 februari 2016 15:28 schreef McGrath het volgende:
[ afbeelding ]
dit is de opstelling die verwacht wordt, alleen nog niet bevestigd.
Voedsel posten.quote:
jammerquote:Op zondag 21 februari 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga mij opgeven voor een eenmalige vlucht naar mars
ah okquote:Op zondag 21 februari 2016 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Overigens speelt Pogba bij Saint Etienne
quote:Op zondag 21 februari 2016 15:24 schreef xcachet het volgende:
Het heeft een gnuifje opgeleverd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed om te horen.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het heeft een gnuifje opgeleverd.
Ruim je die snotkorsten wel even op?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:32 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Het heeft een gnuifje opgeleverd.
Hahaquote:Op zondag 21 februari 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik ga mij opgeven voor een eenmalige vlucht naar mars
haha ooh toch welquote:Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Zijn veilig hoor, komen uit Australïe =$.
Ja dus, voor je het weet zitten ze op een boot hier naartoe.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha. Zijn veilig hoor, komen uit Australïe =$.
Ga je dan niet gefrustreerd naar huis?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Winkelen zonder geld vind ik wel leuk.Of nou ja in de binnenstad rondlopen en rondkijken en dingen passen in winkels.
Gewoon in mijn enorme rode boerensnotlap.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Ruim je die snotkorsten wel even op?
jij hebt er ook wel veel.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:35 schreef xcachet het volgende:
oke ik heb ingestemd met een afspraakje
even aan de beademing
Even de username Vluchteling_Vleermuis registeren, just in case.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:35 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja dus, voor je het weet zitten ze op een boot hier naartoe.
Maar je hebt geen geld zei je, hoe heb je die man dan zo ver gekregen??quote:Op zondag 21 februari 2016 15:35 schreef xcachet het volgende:
even aan de beademing
Weet je zeker dat het geen sadistische seriemoordenaar is?quote:Op zondag 21 februari 2016 15:35 schreef xcachet het volgende:
even aan de beademing
Nu wel, na stage niet meer.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar je hebt geen geld zei je, hoe heb je die man dan zo ver gekregen??
Zullen we afsprekenquote:Op zondag 21 februari 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neu. Zelfs jonger dan ik.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het geen sadistische seriemoordenaar is?
In natura.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:36 schreef Catkiller het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |