Ik ben bang 1 dag.quote:
Omdat ik hier niet kom om lullige vragen te beantwoorden.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet gewoon op mijnj vraag?
Lullige vragen? Ik vraag waar je je vriendin hebt leren kennenquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik hier niet kom om lullige vragen te beantwoorden.
Merk alleen dat jullie allemaal zonder reden nog al vijandig doen.
ik loop gewoon te kloten he mikeyquote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat ik hier niet kom om lullige vragen te beantwoorden.
Merk alleen dat jullie allemaal zonder reden nog al vijandig doen.
Op vakantie daarna eerst lange tijd msn contact.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lullige vragen? Ik vraag waar je je vriendin hebt leren kennen
Maar als jij dat niet kan beantwoorden is het voor mij sowieso al duidelijk.
Tsja, ik vind het nogal erg er boven op liggen. Elke dag geforceerd over andere vrouwen praten. Nooit over je eigen vriendin.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Op vakantie daarna eerst lange tijd msn contact.
En nu?
Waar ga je heen?quote:
Dit zou ik dus echt niet chill vinden als het mijn vriend was. "Ik chill nu met een sexy Roemeense vrouw".quote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
Elke dag geforceerd over andere vrouwen praten.
Oh dat zou mijn vriendin prima vinden met mijn libido.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit zou ik dus echt niet chill vinden als het mijn vriend was. "Ik chill nu met een sexy Roemeense vrouw".
jaquote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb je hem nog beetje schoongemaakt enz?
Niks mis meequote:
slechtquote:Op zondag 21 februari 2016 14:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoe ging het slapen? (Vooral het wakker worden)
Komt omdat ik het geen plek kan geven.quote:Op zondag 21 februari 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik vind het nogal erg er boven op liggen. Elke dag geforceerd over andere vrouwen praten. Nooit over je eigen vriendin.
Oh haha. Heeft de tattoo nog afgegeven?quote:Op zondag 21 februari 2016 14:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kon niet slapen had niets daarmee te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |