Misschien moet hij dan afscheid nemen van zijn blikjes cola.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor Mani; hij moet harder fietsen
Ook vandaag weer bloed, zweet en tranen verspild zonder resultaat. Ik ga een motortje inbouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is wel KOM bij elke duin bij Mani in de buurt en dat vinden WE niet leuk.
Gewoon om de brommert naar bovenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ook vandaag weer bloed, zweet en tranen verspild zonder resultaat. Ik ga een motortje inbouwen.
En wellicht ook van zijn kaascroissantje en zak chips en bakje mayo en bakje zoetzure sausquote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet hij dan afscheid nemen van zijn blikjes cola.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Post jij dan eens een leuke vrouw.
Ik voel mij zo viesdik nu. Niet te filmen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En wellicht ook van zijn kaascroissantje en zak chips en bakje mayo en bakje zoetzure saus
Kan je mooi gaan darten.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik voel mij zo viesdik nu. Niet te filmen.
Wordt Stuyven ook door zijn vader betaald?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Stuyven is Wuyts' volgende hoop na Eijssen haha.
Ja en hij geeft hem een hoop Stuyvers.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 14:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wordt Stuyven ook door zijn vader betaald?
Je zal maar de chauffeur van die auto zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |