Waar is hier?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Daarop gaat onze rommelaarster hier op zoek voor je naar het gevraagde product.
Maar waarom moet het dan van overzee komen?quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier, deze, Fok!, topic, 40+...
Omdat Fok! niet alleen door vastelandrotten bewoond wordt.quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar waarom moet het dan van overzee komen?
oké, dan ga ik mij nu concentreren op het container schip met BMW'squote:Op woensdag 24 februari 2016 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sas, laptop kan geschrapt worden hoor. Ben inmiddels voorzien, dat was weer een mazzeltje.
quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:49 schreef sacha het volgende:
[..]
oké, dan ga ik mij nu concentreren op het container schip met BMW's
aanstaande zaterdag was dat wel gelukt jaquote:Op woensdag 24 februari 2016 21:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Ach, een laptoppie uit het jaar kruik was je toch wel gelukt?
Nou, als je iets tegenkomt wil ik het evengoed wel van je kopen hoor.quote:Op woensdag 24 februari 2016 21:53 schreef sacha het volgende:
[..]
aanstaande zaterdag was dat wel gelukt ja
Maar die lopende man is geen echte Whisky man tochquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef sacha het volgende:
whisky deal is MM dood maken met een blijde mus
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:32 schreef sacha het volgende:
nu ga ik met de vuurtoren lamp spelen zodat er wat auto's aanspoelen
weet ik veel, het is een oude schaalquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die lopende man is geen echte Whisky man toch
Helaas, ik ben gek op dode mussen...quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:31 schreef sacha het volgende:
whisky deal is MM dood maken met een blijde mus
Hoezo?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die lopende man is geen echte Whisky man toch
Ook blended whisky is whisky.quote:
Okquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ook blended whisky is whisky.
Ik zal de Johnny Waker whisky zelf niet kopen, maar die schaal vind ik wel leuk bij proeverijen en zo...
Die Blue Label heb ik dan weer wel, omdat Prins Bernard z'n flesje aan boord van hun Martinair vliegtuig niet had aangeraakt. Die staat nu hier in huis...quote:
Prins Bernard is niet meer... Dus jij krijgt zn Blue Label?quote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Blue Label heb ik dan weer wel, omdat Prins Bernard z'n flesje aan boord van hun Martinair vliegtuig niet had aangeraakt. Die staat nu hier in huis...
die sukkel had alleen maar likeurenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 18:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Helaas, ik ben gek op dode mussen...
Dank voor de moeite in ieder geval!
wat een mietjequote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
die sukkel had alleen maar likeuren
Voor de vrouwtjes denk ikquote:Op zaterdag 27 februari 2016 19:29 schreef sacha het volgende:
[..]
die sukkel had alleen maar likeuren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |