Je moet helemaal niks, je mag...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:49 schreef chufi het volgende:
Ok dit is een Sas ding... Ik heb er alleen nog maar iets naar toe gestuurd.. Wat zou ik iets van daar willen ?
Sas, of je een containerschip voor Sjoef kan regelen...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:50 schreef chufi het volgende:
Alhoewel er ooit een containerschip met BMW in problemen was o de Noordzee... Dan zou ik er wel 1 willen
welke heb jij gevonden?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Het is hem niet Sasdus jij moet zoeken.....
Niet exact dezelfde maar hij leek er wél op, ook van kuntstof én geel, maar dus helaas niet dequote:
nee maar ik ben wel al zwaar aan het onderhandelen met iemand, overigens beloof ik nietsquote:
Help mijn geheugen even vwb die schaal...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:10 schreef sacha het volgende:
[..]
nee maar ik ben wel al zwaar aan het onderhandelen met iemand, overigens beloof ik niets![]()
de blauwe whisky schaal staat hier nog steeds voor jou
Good catch...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:21 schreef sacha het volgende:
http://www.ebay.ca/itm/VI(...)?hash=item4d3fc0f8ab
Wow, daar komen we dan wel uit...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 19:24 schreef sacha het volgende:
[..]
tegen verzendkosten komt ie naar de grote stad
Jazeker...quote:Op woensdag 24 februari 2016 19:20 schreef vaduz het volgende:
Kan iemand een uitleg van dit topic geven?
Correct.quote:Je plaatst hier een verzoek en dan?
Dat is het geheim van de rommelaarster, maar in de OP worden een paar bronnen genoemd.quote:Waar komen de spullen vervolgens vandaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |