SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!topics van WIDM 2016
• RLS / [WIDM 2016] Algemeen #1 - Laat de voorpret beginnen!
• RLS / [WIDM 2016] De kandidaten
• RLS / [WIDM 2016] Wie is de Mol? Prono 2016 #1
• RLS / [WIDM 2016] Het grote hints en theorieën topic!
• RLS / [WIDM 2016] De pot - Follow the money..
• RLS / Het mozaïek op de achterkant van het geld.
• RLS / [WIDM 2016] De tweets van de Mol
• RLS / [WIDM 2016] De WIDM-app
• WIDM 2016 livetopics, live meeposten tijdens de uitzendingen!
Poll: Wie is de Mol?
• Annemieke
• Klaas
• Taeke
• Tim
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
15 euro is een beetje aan de prijzige kant, maar het klinkt op zich wel leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:12 schreef jcdragon het volgende:
[..]
http://wieisdemol.avrotros.nl/wie-is-de-mol-experience/
Niets is wat het lijkt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Zo, klaar voor
De kans dat Annemieke er vandaag uitgaat is toch niet aanwezig (gezien de vrijstelling)?
Stel dat je punten in moet zetten die je kwijtraakt als de persoon uit het spel vliegt, dan lijkt Annemieke me toch de meest veilige keuzequote:
Ik denk dat Moira een rood scherm heeft gekregenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:15 schreef KaBuf het volgende:
Zo wij hebben Moira helemaal niet nodig.
Beterschap!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ga een poging doen het met me zieke hoofd te volgen. Kijken of ik het volhou
Lijkt me ook. Maar niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:13 schreef heywoodu het volgende:
Zo, klaar voor
De kans dat Annemieke er vandaag uitgaat is toch niet aanwezig (gezien de vrijstelling)?
Blijf😄quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:20 schreef franklop het volgende:
Kan iemand me DM sturen als het begint?
Danke
Beterschap.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 20:22 schreef essnhills het volgende:
Ik ga een poging doen het met me zieke hoofd te volgen. Kijken of ik het volhou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |