abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:07:13 #176
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_160150420
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 16:41 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh echt Chanty? dat is ehhh.... rot!
En wat betekend dat dan, zelf je grenzen bewaken? Je hebt nu toch al aangegeven dat het niet zo lekker gaat?
Snap t niet zo goed van ze. Jouw gezondheid is toevallig wel belangrijk, wat nou als je voor een langere periode niet kan werken door dit? :{

Ohhh.. ik moet nog maar 12 weken werken tot mijn verlof *) ... wat gaat t snel... :'(
Ik moet gewoon zorgen dat ik op tijd pauzes neem en naar huis ga. Dus geen 9 uur non-stop werken. Dan komt iets maar wat later af. Ik ga verder proberen meer regie te krijgen in de dingen die ik al goed doe. En het is deels ook stress door de andere wijze van inwerken (ben gewend alles zelf te moeten uitvogelen, nu heel intensieve begeleiding) en het feit dat ik als enorme perfectionist de lat voor mezelf hoog leg en erg streng ben voor mezelf. En omdat dit werk zo nieuw is kost het me energie maar geeft het me nog geen energie.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_160150605
O chanty das echt ruk -O- ... probeer je aan je plan te houden dan meid. Hoe lastig ook en hoe verantwoordelijk je je ook voor alles voelt.

Veel zorgen voor Madivi :*
Spannende tijd voor jullie dus.

Lb wat een lieve foto!

De echo was goehoed woehoe *O*. Geen zorgen meer en mezelf gewoon een lucky bitch noemen dat het tot op heden zo lekker gaat. Ben ietsje vooruit gezet en ben momenteel 10+2. Dus als iemand de OP wil veranderen in 19 september? *)
pi_160150819
:W Nogmaals bedankt voor alle lieve felicitaties! Het gaat hier super! Dochter is echt een super lieve en trotse grote zus die ons overal mee wil helpen. Wil de hele dag haar broertje op schoot en kusjes geven O+ Zoon snapt er nog niet veel van, maar komt vaak een knuffeltje brengen en aaien.
N.evin doet het prima, af en toe wat krampjes, maar is over het algemeen een heerlijk tevreden mannetje. Ik ben echt volop aan het genieten O+

Ik zag mooie echo's voorbij komen *O*

LB wat fijn dat je dochter bij jullie is geweest en zo heeft kunnen helpen! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen en je je mooie gezin weer compleet hebt!

Frummeltje, wat een knappe baby heb je daar! Dat haaaar O+

Madivi wat spannend! Wel fijn dat ze jullie nu goed in de gaten houden. Ik hoop dat de mannen nog even flink willen groeien!

Razz al 37 weken! Fijn dat voor de kleine man nu wel een mooi plekje gemaakt is en dat je dus redelijk relaxed de laatste weken door kunt.

Lot heeft af en toe harde buiken! Spannend :D Ben heel benieuwd wanneer je gaat bevallen!

Chanty, goed dat je het gesprek bent aangegaan! Hopelijk gaat het je lukken om je grenzen zelf goed te bewaken!

En verder heb ik het niet allemaal meer onthouden :@

Ik ga langzaam richting het babytopic verhuizen, maar hier nog lekker meelezen hoor!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:34:27 #179
52229 Chanty
pi_160150962
Sicilia jij Lucky bastard kijk nou O+

En Twinkle wat goed en fijn *O* *O*
pi_160150965
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:16 schreef Twinkle20 het volgende:
O chanty das echt ruk -O- ... probeer je aan je plan te houden dan meid. Hoe lastig ook en hoe verantwoordelijk je je ook voor alles voelt.

Veel zorgen voor Madivi :*
Spannende tijd voor jullie dus.

Lb wat een lieve foto!

De echo was goehoed woehoe *O*. Geen zorgen meer en mezelf gewoon een lucky bitch noemen dat het tot op heden zo lekker gaat. Ben ietsje vooruit gezet en ben momenteel 10+2. Dus als iemand de OP wil veranderen in 19 september? *)
Oooh, mijn UD maar dan een jaar later! Dat is leuk om te zien! Gefeliciteerd met de goede echo :).
  dinsdag 23 februari 2016 @ 17:38:52 #181
52229 Chanty
pi_160151056
Oh en het lijkt erop dat we toch naar mijn schoonouders in Spanje gaan over een aantal weken. Man heeft uitgezocht en zika is nu nog geen risico daar. Dat is fijn natuurlijk. Maar ik zie er zo tegenop ook al zijn het maar twee dagen en had ik het beloofd. Mijn stresslevel is skyhigh, heb 3 a 4 dagen in de week hoofdpijn en zit niet goed in mijn vel. Als er iets stressverhogend is, is het mijn schoonmoeder. Al doet ze misschien niks geks, daar zijn is al genoeg :')
pi_160151315
Ohhh LB, E voor het eerst haar broertje vastgehouden O+ Zo'n enorme mijlpaal O+ O+

Wat balen Chanty :*. Zie je het eigenlijk nog wel zitten, deze baan? Nouja, je hebt ook weinig keus misschien? Hoop dat het toch snel wat makkelijker voor je wordt als je straks meer je eigen ding kunt doen.

Fijn Twinkle, toch een opluchting weer!
pi_160151342
Ohhh Sicilia, je kroost O+ O+ Fijn dat je zo kunt genieten!! Leuke kraamhulp ook?
pi_160151511
Ik zag mooie echos O+

Lieve foto's van broertjes en zusjes O+

Een knuffel voor madivi!

Oh jongens! Ik heb een peuter! Whaaa J. Is 2 jaar! 2 jaar!! Waar blijft de tijd! Het was een leuke dag maar ben echt kapot -O-
♥ J & S
  dinsdag 23 februari 2016 @ 18:05:41 #185
171422 LadyBlack
paint it black
pi_160151520
Sicilia, OMG O+!
  dinsdag 23 februari 2016 @ 18:27:28 #186
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160151935
Die foto's O+

En jeej voor goeie berichten en (toekomstig) assertieve chicks *O*

Chanty, ik snap dat het wellicht ongepast voelt omdat je net een nieuwe werkgever hebt, maar tijdens zwangerschap heb je recht op meer pauze als je dat nodig hebt.
Ik moet hier ook eens met mijn leidinggevende over gaan babbelen want ik trek mijn hele dagen buffelen niet meer, ik vind het alleen een hele stap, maar goed... Wat niet gaat, gaat niet.
https://www.rijksoverheid(...)of-na-mijn-bevalling

Ik kreeg vandaag de opmerking dat kindje mij op eet omdat ik een smal bekkie krijg _O-
Nou, als ik IETS nog nooit in mijn leven heb gehoord, is het wel dat ik een smal bekkie krijg _O- (105 kg schoon aan de haak hier namelijk _O- ).
LOL :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 23 februari 2016 @ 18:29:42 #187
52229 Chanty
pi_160151983
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Ohhh LB, E voor het eerst haar broertje vastgehouden O+ Zo'n enorme mijlpaal O+ O+

Wat balen Chanty :*. Zie je het eigenlijk nog wel zitten, deze baan? Nouja, je hebt ook weinig keus misschien? Hoop dat het toch snel wat makkelijker voor je wordt als je straks meer je eigen ding kunt doen.

Fijn Twinkle, toch een opluchting weer!
Ik kijk wel rond met een half oog maar solliciteren met dikke buik is lastig. En wil t ook nog wel wat tijd geven. Denk dat ik het wel erg leuk kan vinden zodra ik meer zelfstandigheid heb
  dinsdag 23 februari 2016 @ 18:30:25 #188
149959 SQ
snelle trees
pi_160151997
Dat oogt alleen maar zo omdat de rest van molo breder wordt momenteel :P ik had het ook :')
disclaimer
  dinsdag 23 februari 2016 @ 18:31:10 #189
52229 Chanty
pi_160152009
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef Molo het volgende:
Die foto's O+

En jeej voor goeie berichten en (toekomstig) assertieve chicks *O*

Chanty, ik snap dat het wellicht ongepast voelt omdat je net een nieuwe werkgever hebt, maar tijdens zwangerschap heb je recht op meer pauze als je dat nodig hebt.
Ik moet hier ook eens met mijn leidinggevende over gaan babbelen want ik trek mijn hele dagen buffelen niet meer, ik vind het alleen een hele stap, maar goed... Wat niet gaat, gaat niet.
https://www.rijksoverheid(...)of-na-mijn-bevalling

Ik kreeg vandaag de opmerking dat kindje mij op eet omdat ik een smal bekkie krijg _O-
Nou, als ik IETS nog nooit in mijn leven heb gehoord, is het wel dat ik een smal bekkie krijg _O- (105 kg schoon aan de haak hier namelijk _O- ).
LOL :D
I know maar als het me al niet lukt om normaal pauze te nemen... :{
pi_160152069
Twinkle wat fijn van de goede echo en het gebrek aan symptomen.

Onom jeetje ook al bijna 37 weken en er klaar voor. Spannende fase.

Sicilia en lb wat een prachtige foto's, ik moet er bijna van huilen
:')

Miss c ik pas momenteel ook nog maar 1 paar schoenen. Bij mij ivm dikkere voeten en enkels. Het zijn hoge veterschoenen en ik kan ze zo strak of los doen als ik wil en ze staan overal wel bij.
pi_160152636
Chanty, kun je niet zo'n programma op je computer zetten dat je pc gewoon even blokkeert eens in de zoveel tijd? En blokken in je agenda dicht zetten zodat je ook geen cliënten hebt op bepaalde tijden?

Prachtige foto's Sicilia O+

En nog een jompel voor alle goede echo's! *O*

Stoer van je Lamb! Fijn dat je een sparring partner hebt gevonden voor je beslissing :)

Meldplicht doen we niet meer aan toch trouwens? O-)
pi_160152776
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef Dot. het volgende:

Nee, dat is vervangen door een live verslag van je bevalling :+

Wat komen er veel baby's aan in maart, leuk!
pi_160153602
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef Dot. het volgende:
Chanty, kun je niet zo'n programma op je computer zetten dat je pc gewoon even blokkeert eens in de zoveel tijd? En blokken in je agenda dicht zetten zodat je ook geen cliënten hebt op bepaalde tijden?

Prachtige foto's Sicilia O+

En nog een jompel voor alle goede echo's! *O*

Stoer van je Lamb! Fijn dat je een sparring partner hebt gevonden voor je beslissing :)

Hoe gaat ie bij jou? Al gerommel?
pi_160153863
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 19:27 schreef L0t.. het volgende:

[..]

Hoe gaat ie bij jou? Al gerommel?
Niet echt nee :) Ik heb wel meer voorwerk dan bij Stip, maar niks dat niet bijna meteen weer wegzakt. Ze moet iig nog even tot vrijdag wachten, want dan komt m'n moeder m'n ramen wassen :+ Ii moet ook nog haar naamslinger afmaken en het dekentje voor de wieg ligt nog te drogen.
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:38:39 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160153947
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
Dat oogt alleen maar zo omdat de rest van molo breder wordt momenteel :P ik had het ook :')
Ik ben vrijwel niet aangekomen (daar kots ik ook nog steeds teveel voor :') ) en heb wel een plofbuik dus het zou kunnen.

Verkapte: laat mij nou in die waan o|O :6 o|O :+
  dinsdag 23 februari 2016 @ 19:40:55 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160154011
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 18:31 schreef Chanty het volgende:

[..]

I know maar als het me al niet lukt om normaal pauze te nemen... :{
Ik werk in een ziekenhuis, alles heeft altijd spoed, werk is nooit af etc etc.
Agenda op laten delen en blokken erin zetten met pauze. Opschrijven en meedelen en je er het aan houden.
Het kan best, maar je moet er ballen voor hebben.
En dat is moeilijk bij nieuwe werkgever, dat snap ik heel goed. Maar jij en baby gaan echt voor, en daar zou iedereen respect voor moeten hebben. Gezondheid eerst

(Beeld mij nu maar in terwijl ik heel streng en ernstig kijk :P )
pi_160154641
OH MIJN GOD de jongetjes van LB en Sicilia met hun grote zussen! O+ O+ O+ Niet normaal zo lief!

LB, het klinkt echt als zware dagen zeg, ik hoop echt dat jullie snel op huis aan mogen. Wel weer een heel ander verhaal dan 42 weken lopen he, je bent van alle markten thuis! *) nee maar echt, hopelijk snel met z'n vieren thuis cocoonen O+

Madivi, jeetje wat een spannende berichten. Ik hoop echt dat je ze nog even binnenhoudt ja, die gewichten mogen nog echt even wat hoger. Hopelijk loop je nog even zwanger door.

En wooooowzers, de maartbabyboom is coming! Wie vrijwilligt er voor het schrikkelkindje? O+

Chanty, je werk klinkt echt niet relaxt. :{ maak je niet ook veel meer uren dan contractueel besproken? Is daar nog iets mee te regelen, bijvoorbeeld af en toe een vrije dag, of eerder verlof?

Hier alweer 24 weken, yeah! Van mij mag de tijd vliegen. Namen staan zo goed als vast! O+ Erkenning geregeld. En voor de rest hoeven we niet zoveel per se nog te regelen voor de baby komt. Al verbouwen we idealiter daarvoor nog een deel van ons huis. :+

Ik voel me wel een beetje een kreupele zwangere, m'n weerstand is echt nul, vandaag ziek thuis. Verder is opstaan of bukken echt een crime. Maar goed. Al die schopjes maken alles goed! Ben zo benieuwd naar m'n tweede. O+
pi_160155042
Brusjes O+ ... blijft zo mooi!
pi_160155089
Ohhh Sicilia O+ hoe ongelofelijk mooi!

Morgen 36 weken :o woh!
Vanavond babyfoon bestellen, zsm eens de laatste dingen zoals extra dekentje en hydrofielen halen.
Net besloten hoe de indeling van het kamertje wordt (hè hè, nu nog de aankleding :') ) naam slinger gemaakt voor op t raam ipv de ingevlogen ooievaar.. Ik zie licht aan t eind van de tunnel!

Schrikkeldag is mij wat te vroeg ;) ik sta nog wel genoteerd voor een mogelijk 1 aprilletje ;)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_160155633
Zo jongens, ik hou het echt niet bij hier! Wel veel gelezen, maar lange herhaalposts doe ik niet aan.

Chanty, van alle dingen die je noemt heb je ws het meest invloed op je eigen acties, in dit geval je perfectionisme. *let it goooo* :D sterkte nog even!

Ik zag supermooie gezinsfotos O+ en een mooie echo! O+

King kouie O+ hoewel met sommige stofjes het meerekken niet zo mooi is, wit elastiek zichtbaar enzo. Ik bewaar mijn mooie jurkjes liever voor als ik weer mezelf ben :@.

16 weken! *O*
4 handen is op tv c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')