Ik moet gewoon zorgen dat ik op tijd pauzes neem en naar huis ga. Dus geen 9 uur non-stop werken. Dan komt iets maar wat later af. Ik ga verder proberen meer regie te krijgen in de dingen die ik al goed doe. En het is deels ook stress door de andere wijze van inwerken (ben gewend alles zelf te moeten uitvogelen, nu heel intensieve begeleiding) en het feit dat ik als enorme perfectionist de lat voor mezelf hoog leg en erg streng ben voor mezelf. En omdat dit werk zo nieuw is kost het me energie maar geeft het me nog geen energie.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 16:41 schreef kniftyhooker het volgende:
Oh echt Chanty? dat is ehhh.... rot!
En wat betekend dat dan, zelf je grenzen bewaken? Je hebt nu toch al aangegeven dat het niet zo lekker gaat?
Snap t niet zo goed van ze. Jouw gezondheid is toevallig wel belangrijk, wat nou als je voor een langere periode niet kan werken door dit?![]()
Ohhh.. ik moet nog maar 12 weken werken tot mijn verlof... wat gaat t snel...
Oooh, mijn UD maar dan een jaar later! Dat is leuk om te zien! Gefeliciteerd met de goede echoquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:16 schreef Twinkle20 het volgende:
O chanty das echt ruk... probeer je aan je plan te houden dan meid. Hoe lastig ook en hoe verantwoordelijk je je ook voor alles voelt.
Veel zorgen voor Madivi![]()
Spannende tijd voor jullie dus.
Lb wat een lieve foto!
De echo was goehoed woehoe. Geen zorgen meer en mezelf gewoon een lucky bitch noemen dat het tot op heden zo lekker gaat. Ben ietsje vooruit gezet en ben momenteel 10+2. Dus als iemand de OP wil veranderen in 19 september?
Ik kijk wel rond met een half oog maar solliciteren met dikke buik is lastig. En wil t ook nog wel wat tijd geven. Denk dat ik het wel erg leuk kan vinden zodra ik meer zelfstandigheid hebquote:Op dinsdag 23 februari 2016 17:53 schreef L0t.. het volgende:
Ohhh LB, E voor het eerst haar broertje vastgehoudenZo'n enorme mijlpaal
![]()
![]()
Wat balen Chanty. Zie je het eigenlijk nog wel zitten, deze baan? Nouja, je hebt ook weinig keus misschien? Hoop dat het toch snel wat makkelijker voor je wordt als je straks meer je eigen ding kunt doen.
Fijn Twinkle, toch een opluchting weer!
I know maar als het me al niet lukt om normaal pauze te nemen...quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:27 schreef Molo het volgende:
Die foto's
En jeej voor goeie berichten en (toekomstig) assertieve chicks
Chanty, ik snap dat het wellicht ongepast voelt omdat je net een nieuwe werkgever hebt, maar tijdens zwangerschap heb je recht op meer pauze als je dat nodig hebt.
Ik moet hier ook eens met mijn leidinggevende over gaan babbelen want ik trek mijn hele dagen buffelen niet meer, ik vind het alleen een hele stap, maar goed... Wat niet gaat, gaat niet.
https://www.rijksoverheid(...)of-na-mijn-bevalling
Ik kreeg vandaag de opmerking dat kindje mij op eet omdat ik een smal bekkie krijg![]()
Nou, als ik IETS nog nooit in mijn leven heb gehoord, is het wel dat ik een smal bekkie krijg(105 kg schoon aan de haak hier namelijk
).
LOL
Nee, dat is vervangen door een live verslag van je bevallingquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef Dot. het volgende:
Meldplicht doen we niet meer aan toch trouwens?
Hoe gaat ie bij jou? Al gerommel?quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:56 schreef Dot. het volgende:
Chanty, kun je niet zo'n programma op je computer zetten dat je pc gewoon even blokkeert eens in de zoveel tijd? En blokken in je agenda dicht zetten zodat je ook geen cliënten hebt op bepaalde tijden?
Prachtige foto's Sicilia![]()
En nog een jompel voor alle goede echo's!![]()
Stoer van je Lamb! Fijn dat je een sparring partner hebt gevonden voor je beslissing![]()
Meldplicht doen we niet meer aan toch trouwens?
Niet echt neequote:
Ik ben vrijwel niet aangekomen (daar kots ik ook nog steeds teveel voorquote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:30 schreef Stormqueen het volgende:
Dat oogt alleen maar zo omdat de rest van molo breder wordt momenteelik had het ook
Ik werk in een ziekenhuis, alles heeft altijd spoed, werk is nooit af etc etc.quote:Op dinsdag 23 februari 2016 18:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
I know maar als het me al niet lukt om normaal pauze te nemen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |