abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160072605
1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

11 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (twee jongens)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic (jongen)
27 mei: Piekie81 (meisje)
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Miss_Congeniality (meisje)
11 juni: Nouk84
14 juni: Svane
15 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja (meisje)
19 juni: Molo (meisje)
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry *** (meisje)
28 juni: Sull (Meisje)

03 juli: Suikertante
18 juli: Amsel (jongen)
25 juli: Gaddle
28 juli: Fien10 (jongen)
31 juli: Ggirl (meisje)
31 juli: _Ophelia_

5 augustus: Queens
7 augustus: Fieder (jongen)
8 augustus: Miezziej
8 augustus: ikke_84 (jongen)
9 augustus: Marjolijntje (jongen)
13 augustus: angelatje (meisje)
27 augustus: Quoi
29 augustus: Nazil

10 september: Ereshkigal
14 september: Soof-87
21 september: Twinkle20
29 september: Klaprooss

1 oktober: Little_Acorn
5 oktober: Saarah
21 oktober: ViviRAWRS

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 1% gewijzigd door _Ophelia_ op 21-02-2016 11:32:40 ]
pi_160072655
Sicilia gefeliciteerd! *O* *O*
Lb dat is wel heel erg balen :(

En wat een mooie foto's in het vorige topic O+
pi_160072740
Wat een mooie baby's in het vorige topic.

De petit Amelie heeft de cosleepers in de aanbieding dus wij hebben daar net een besteld. Verder waren er babyspullen in de aanbieding bij de wibra en heb ik daar nog wat dingetjes gehaald (omslagdoeken, lakentjes, rompertjes, hydrofiele luiers en washandjes) nu zijn mijn hormonen helemaal blij :)
pi_160076649
Wat een lieve babyfotos in het vorige topic O+

Mag er meisje achter mijn naam? O+
pi_160077282
Lekker is dat hè luna ;)

Een meisje erbij in aug! O+ leuk Angela!

Halp! Alleen nog maart kindjes!
Iets met gierende hartkleppen, wat gaat t ineens hard!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:22:27 #6
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160077366
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:02 schreef angelatje het volgende:
Wat een lieve babyfotos in het vorige topic O+

Mag er meisje achter mijn naam? O+
Leukkkk! *O*

Heb je een pretecho laten doen? :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_160078117
Ja het Was idd een pretecho O-)
Uiteindelijk moest het inwendig omdat de kleine er verkeerd voor lag maar het Was heel duidelijk te zien O+
  zaterdag 20 februari 2016 @ 21:47:24 #8
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160078160
Supertof toch *O*

Wel zelf ook goed kunnen zien? :)
pi_160078650
Mooie verse babies O+ Gefeliciteerd LB & Sicilia met jullie zonen *O*
pi_160078727
Oohh wat leuk angelatje!

Ik ben toch ineens zo ongeduldig! Ik wil een bolle buik om te showen en en whaaa!

Ik wilde bij nummer 2 altijd thuis bevallen, we wonen nu in, waarschijnlijk ook als de baby komt. Eerste gevoel zegt ziekenhuis maar ik kan het idee van een thuis bevalling nog niet laten gaan. Ik weet dat ik nog aaaaaaalle tijd heb maar ik ben er wel erg mee bezig ineens.
♥ J & S
pi_160078751
Oh ik had Sicilia nog niet gefeliciteerd! Gefeliciteerd! O+
♥ J & S
pi_160080719
LB, hier duurde het best een tijdje voordat mijn lichaam zich goed had aangepast na de bevalling. Zeker dat vocht bleef nog langggg aanwezig. Niet leuk, maar ook niet perse heel gek :*
  zaterdag 20 februari 2016 @ 23:33:20 #13
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_160081336
LB en Sicilia gefeliciteeerd!!!! *O*
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
  zondag 21 februari 2016 @ 00:42:32 #14
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_160083081
Gefeliciteerd LB en Sicilia!! Mooie mannetjes 😍
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_160085691
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 21:47 schreef Molo het volgende:
Supertof toch *O*

Wel zelf ook goed kunnen zien? :)
Ja had het al gezien voor de echoscopiste het zei. Ook op de foto's is het duidelijk te zien :Y

Klap, wat lastig zeg! Denk je dat je jezelf goed kunt ontspannen als je daar zou bevallen? Thuis bevallen is wel echt O+
  zondag 21 februari 2016 @ 08:06:24 #16
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_160085779
Sicilia, van harte gefeliciteerd met je mooie ventje! Wat een snelle bevalling zeg! Nu lekker bijkomen en genieten samen! O+

LB, ik hoop dat je snel naar huis mag met je kleine mannetje :* darmkrampjes zouden inderdaad verboden moeten worden... ;(

Ter afsluiting van mijn verblijf in ZG hierbij nog een foto van onze T. Morgen is ze alweer twee weken oud, de tijd vliegt!

zondag 21 februari 2016 @ 08:12:42 #17
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_160085804
Wow, veel haartjes Frummel O+
pi_160085915
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 08:06 schreef Frummeltje86 het volgende:
Sicilia, van harte gefeliciteerd met je mooie ventje! Wat een snelle bevalling zeg! Nu lekker bijkomen en genieten samen! O+

LB, ik hoop dat je snel naar huis mag met je kleine mannetje :* darmkrampjes zouden inderdaad verboden moeten worden... ;(

Ter afsluiting van mijn verblijf in ZG hierbij nog een foto van onze T. Morgen is ze alweer twee weken oud, de tijd vliegt!

[ afbeelding ]
2 weken?! Niet :o. Wat een mooi meisje, geweldig die bos met haar O+. Tot snel in het babytopic!
pi_160085945
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 22:09 schreef klaprooss het volgende:
Ik wilde bij nummer 2 altijd thuis bevallen, we wonen nu in, waarschijnlijk ook als de baby komt. Eerste gevoel zegt ziekenhuis maar ik kan het idee van een thuis bevalling nog niet laten gaan. Ik weet dat ik nog aaaaaaalle tijd heb maar ik ben er wel erg mee bezig ineens.
Same. Wil ook thuis bevallen maar heb nog geen fijn thuis (moeten nog ander huis vinden en verhuizen).
  zondag 21 februari 2016 @ 09:32:57 #20
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_160086141
Tipje! Bij Hema online nu veel zwangerschap in de aanbieding; 2e halve prijs :)
pi_160086150
O wauw frummel wat een mooi kinďje met veel haartjes O+
pi_160086159
Wat een mooi klein poppie heb je daar frummel! Heel veel gezondheid en geluk gewenst!

Thuisbevallen heb ik zelf ook even overwogen maar ik ben onder behandeling van het ziekenhuis en heb gekozen daar ook te blijven. Daarbij kan ik het m'n vriend niet aan doen om thuis te bevallen.. :')
Hij ziet zo erg tegen de bevalling op en vindt het allemaal zo spannend. Terwijl ik zelf er juist erg naar uitkijk en benieuwd ben hoe mijn lijf het gaat doen en hoe het gaat zijn. Mijn wens om thuis te bevallen weegt trouwens echt niet op tegen de angst van m'n vriend. Ik vind een ziekenhuis ook prima. Als ik hem daarbij help dan doe ik het graag. Bij een tweede zien we wel weer verder.
  Manager PR/Moderator zondag 21 februari 2016 @ 09:44:32 #23
269689 crew  Viv
pi_160086316
Ik kan nog steeds niet beslissen over thuis of in het ziekenhuis. De vk zei gelukkig dat ik dat ook last-minute nog mag beslissen. In het begin van mijn zwangerschap neigde ik heel erg naar zh, want dat lijkt me veiliger, maar nu meer naar thuis, omdat ik het gevoel heb dat ik dan meer autonomie heb. Toch moeilijk als het de eerste keer is...
pi_160087311
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:32 schreef _Ophelia_ het volgende:

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)
Ik mag in de OP met als (voorlopige) datum 5 oktober aub! :)
pi_160088722
Wauw, je leest even een paar dagen niet mee en opeens heeft LB een zoon! En Sicilia ook! Van harte beiden O+

En een hartke voor Saarah, wat fijn. En een meisje voor angelatje!

quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 21:53 schreef Arja het volgende:

Had je bij de vk eigenlijk nog aangekaart dat je hun toon vervelend vond nadat je een afspraak had gemistj
En het nog over kraamzorg gehad?
Ik vind het altijd zo lief dat jij je herinnert wat ik verteld heb en er dan op terugkomt, ik vergeet altijd alles :@ O+

Ze boden excuses aan voor het misverstand, dus dat is opgelost. Kraamzorg heb ik uiteindelijk gewoon maar gekozen uit de opties die ze boden. Maar degene die ik het liefste wilde zat al vol :o Dus dan maar de ander, zal ook wel prima wezen, we zien wel.

Fien, mijn man ziet een thuisbevalling ook helemaal niet zitten en wil liever in de "veilige" omgeving van een ziekenhuis. Prima dan, een gestresste man maakt mijn bevalling niet makkelijker, dus dan gewoon maar naar het ziekenhuis :)
pi_160088749
Och Frummel, wat een popje, die haartjes O+ O+

Hier ga ik weer voor de thuis-badbevalling O+ Die is vorige keer uitstekend bevallen! :D
pi_160091036
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 12:35 schreef elamanilo het volgende:
Och Frummel, wat een popje, die haartjes O+ O+

Hier ga ik weer voor de thuis-badbevalling O+ Die is vorige keer uitstekend bevallen! :D
Ik zit zelf ook naar een badbevalling te neigen, maar ik heb het gevoel dat ik er te weinig over weet.
Kan je er wat over vertellen? Misschien in een pm als het hier niet mag.

Ze is prachtig Frummeltje. Nog gefeliciteerd!
pi_160091164
Wij hebben ook geen fijn huis, maar ik hoop heel erg op een badbevalling, gewoon thuis. Want het ziekenhuis is mij bij F. nog veel naarder bevallen. Maarja, afwachten of mijn lijf daar ook zo over denkt..

Wat een mooie baby's zag ik hier! O+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160091383
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 14:14 schreef Gaddle het volgende:

[..]

Ik zit zelf ook naar een badbevalling te neigen, maar ik heb het gevoel dat ik er te weinig over weet.
Kan je er wat over vertellen? Misschien in een pm als het hier niet mag.

Ze is prachtig Frummeltje. Nog gefeliciteerd!
Ik heb je een PM gestuurd! :)
pi_160091601
Frummel wat een plaatje!

Mag ik ook een pm ela over in bad bevallen?
Ik denk dat ik maar het voor het geboortehuis van het diak ga, ondanks mijn diak trauma.

Mijn man is ook te bang voor een thuisbevalling en we hebben geen fijn huis en het ziet er niet naar uit dat we op tijd verhuizen.

Amsel goed dat de lucht is geklaard en ik onthoud niet alles, maar wel van jou door onze tijd samen in lif gezond en slank. En omdat je niet zo veel post.

23 weken vandaag. Nog 13 weken werken..
Morgen naar de vk. Ik voel me prima
  zondag 21 februari 2016 @ 14:38:08 #32
442351 FritzWepper
Account inactief
pi_160091675
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 08:06 schreef Frummeltje86 het volgende:

[ afbeelding ]
Hands up baby!
pi_160092090
Ik ging voor een badbevalling in het ziekenhuis bij de eerste. Ik vond het hels! Ik had het ijs en ijs koud, zat klappertandend in een weeenstorm en bleh!

Graag wil ik nu wel in bad bevallen, mede daarom het liefst thuis. Dat de tempratuur van het water iets warmer kan en ik me wel kan ontspannen. Andere kant, bevallen in mijn ouderlijk huis zie ik niet zo zitten. Als ik het wil, wil ik het op onze slaapkamer op zolder maar ik verwacht dat dit niet kan vanwege het bevalbad met vullen en legen? En dan nog de VK overtuigen om 2 hoog te bevallen.
Overigens vind ik het fijn dat mijn zoon in de buurt zou zijn, en niet thuis bij opa en oma en ik in het ziekenhuis. Ik wil het liefst zo snel mogelijk weer met zijn 4en zijn na de bevalling.

Bij de eerste 'mocht' ik niet thuis bevallen, 4 hoog zonder lift dus als er wat zou gebeuren had de brandweer me via het raam uit huis moeten trekken :') . Bevalling van nummer 1 ging verder prima wat me het vertrouwen geeft om het nu wel thuis te doen.

Gelukkig hebben we nog 7 maand! Tijd genoeg om keuzes te maken
♥ J & S
pi_160092101
Frummel wat lekker O+ geniet er van!
♥ J & S
pi_160092210
Een badbevalling leek me ook altijd wel wat, maar juist nu bij de derde lijkt me een 'rustige' ziekenhuisbevalling het fijnste. Buurkindjes bellen de hele dag aan en zijn ook volhardend als ze vermoeden dat er echt wel iemand thuis is enzo. Ik zie dat echt niet zitten :o .

Dus ik peer hem, de oppas (wie dan ook) regelt het hier maar met de kinderen en ik kom wel weer thuis als het (hopelijk goed en wel) voorbij is. O+ :P
pi_160092637
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 09:35 schreef Fien10 het volgende:

Thuisbevallen heb ik zelf ook even overwogen maar ik ben onder behandeling van het ziekenhuis en heb gekozen daar ook te blijven. Daarbij kan ik het m'n vriend niet aan doen om thuis te bevallen.. :')
Hij ziet zo erg tegen de bevalling op en vindt het allemaal zo spannend. Terwijl ik zelf er juist erg naar uitkijk en benieuwd ben hoe mijn lijf het gaat doen en hoe het gaat zijn. Mijn wens om thuis te bevallen weegt trouwens echt niet op tegen de angst van m'n vriend. Ik vind een ziekenhuis ook prima. Als ik hem daarbij help dan doe ik het graag. Bij een tweede zien we wel weer verder.
Kan een doula dan geen uitkomst bieden? Geen ervaring mee maar dan is er wel extra ondersteuning tijdens de bevalling. En misschien in gesprekken van tevoren wat angst wegnemen? Voor alle mannen met angsten; waar zijn die op gebaseerd enzo. Als dat bijv is oei ik moet het allemaal zelf doen straks gaat er iets mis en weet ik niet hoe en wat etc. Misschien is daar ergens over te praten, of brengt een extra (kundig) persoon hebben bij de bevalling al rust met zich mee.
pi_160093924
frummeltje wat een mooi meisje!! En dat haar :D O+ wat een bos

angelaatje een meisje O+

arja 23 weken vandaag *O* fijn dat je je goed voelt

mijn man wil ook naar het ziekenhuis. Hij ziet die rotzooi thuis niet zitten. Ook al heb ik al meerdere keren gezegd dat hij daar echt niks van hoeft op te ruimen, hij blijft er bij dat we beter naar het ziekenhuis kunnen gaan. Misschien vindt hij het stiekem ook wel een beetje eng als ik thuis beval en er gebeurd iets.
Mij maakt het niet heel veel uit dus ik ga er maar in mee.
pi_160093956
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:10 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Kan een doula dan geen uitkomst bieden? Geen ervaring mee maar dan is er wel extra ondersteuning tijdens de bevalling. En misschien in gesprekken van tevoren wat angst wegnemen? Voor alle mannen met angsten; waar zijn die op gebaseerd enzo. Als dat bijv is oei ik moet het allemaal zelf doen straks gaat er iets mis en weet ik niet hoe en wat etc. Misschien is daar ergens over te praten, of brengt een extra (kundig) persoon hebben bij de bevalling al rust met zich mee.
Het is niet echt de angst dat het mis zal gaan, maar meer de angst dat hij mij pijn moet zien lijden en dat het er misschien bloederig aan toe gaat. Hij is niet zo'n held met ziekenhuizen enzo. Met bloedprikken heeft hij een week ervoor al slapeloze nachten. Zelf zie ik er niet tegenop. Ik denk dat ik de weeen gewoon zelf in m'n eigen cocon wil opvangen en niet de hele tijd een strelende hand van vriend over m'n rug wil. Daar word ik normaal gesproken namelijk nogal kriegel van als ik pijn heb/ziek ben. Laat mij maar gewoon met rust. Wie weet is dat tijdens de bevalling wel totaaaaal anders want ik heb het natuurlijk nog nooit gedaan, maar dat is de verwachting die ik op dit moment heb. Ik wil er zelf ook zo min mogelijk mensen bij hebben. En dan bedoel ik eigenlijk vooral dat ik alleen m'n vriend wil en geen moeder of vriendin of wat dan ook.
Ik ben trouwens nu al tegen m'n ouders en schoonouders enzo aan t vertellen dat ze NIET in de gang van het ziekenhuis hoeven te gaan wachten tot het geboren is. Mochten er geen complicaties zijn en mogen we na de bevalling gewoon naar huis dan wil ik thuis het bezoek van de opa en oma's en vooral niet als ik net bevallen ben en m'n baby aan het ontmoeten ben. Dat lijkt mij echt verschrikkelijk. Hoeveel ik ook van m'n ouders houd. Ik wil gewoon echt in alle rust samen met m'n vriend op ons gemak ons kindje leren kennen. En als er dan allemaal mensen in de gang van het ziekenhuis zitten zou ik daar helemaal gestrest van worden. Ik geloof dat ik me daar meer zorgen om maak als om de hele bevalling.. :')
  Manager PR/Moderator zondag 21 februari 2016 @ 16:07:49 #39
269689 crew  Viv
pi_160094341
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 15:52 schreef Fien10 het volgende:
Ik wil gewoon echt in alle rust samen met m'n vriend op ons gemak ons kindje leren kennen. En als er dan allemaal mensen in de gang van het ziekenhuis zitten zou ik daar helemaal gestrest van worden. Ik geloof dat ik me daar meer zorgen om maak als om de hele bevalling.. :')
Dit schrikbeeld wordt hier wel vaker genoemd, maar ik heb 10+ ziekenhuisbevallingen meegemaakt als co-assistent en nooit zaten er familieleden in het ziekenhuis of zelfs op de gang te wachten. Zij hoeven niet te weten dat het begonnen is, en ze weten dus ook niet wanneer de baby er is totdat jullie zelf gaan bellen/smsen/appen. En dat kan prima als je weer thuis bent. :Y)
pi_160094850
quote:

[..]

Het is niet echt de angst dat het mis zal gaan, maar meer de angst dat hij mij pijn moet zien lijden en dat het er misschien bloederig aan toe gaat. Hij is niet zo'n held met ziekenhuizen enzo. Met bloedprikken heeft hij een week ervoor al slapeloze nachten. Zelf zie ik er niet tegenop. Ik denk dat ik de weeen gewoon zelf in m'n eigen cocon wil opvangen en niet de hele tijd een strelende hand van vriend over m'n rug wil. Daar word ik normaal gesproken namelijk nogal kriegel van als ik pijn heb/ziek ben. Laat mij maar gewoon met rust. Wie weet is dat tijdens de bevalling wel totaaaaal anders want ik heb het natuurlijk nog nooit gedaan, maar dat is de verwachting die ik op dit moment heb. Ik wil er zelf ook zo min mogelijk mensen bij hebben. En dan bedoel ik eigenlijk vooral dat ik alleen m'n vriend wil en geen moeder of vriendin of wat dan ook.
Ik ben trouwens nu al tegen m'n ouders en schoonouders enzo aan t vertellen dat ze NIET in de gang van het ziekenhuis hoeven te gaan wachten tot het geboren is. Mochten er geen complicaties zijn en mogen we na de bevalling gewoon naar huis dan wil ik thuis het bezoek van de opa en oma's en vooral niet als ik net bevallen ben en m'n baby aan het ontmoeten ben. Dat lijkt mij echt verschrikkelijk. Hoeveel ik ook van m'n ouders houd. Ik wil gewoon echt in alle rust samen met m'n vriend op ons gemak ons kindje leren kennen. En als er dan allemaal mensen in de gang van het ziekenhuis zitten zou ik daar helemaal gestrest van worden. Ik geloof dat ik me daar meer zorgen om maak als om de hele bevalling.. :')
Niemand laten weten dat je aan t bevallen bent. Ze weten dan niet waar ze heen moeten. En idd wat vivi zegt, de meeste ziekenhuizen willen niet eens familie op de gang. En sowieso kenbaar maken bij familie en in je bevalplan :).

Wij belden pas na de geboorte en lieten weten dat ze pas rond een bepaalde tijde mochten komen, eerder kwamen ze er niet in ;). Kraamverzorgsters kwamen netjes melden dat er bezoek was en of ze al mochten komen.
♥ J & S
  zondag 21 februari 2016 @ 16:31:31 #41
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_160094879
Ik maak me eigenlijk helemaal geen zorgen om het hele bevallen en zulks, moet ik me nu zorgen maken? :D

Grapje he ;)
Maar ik zit voorlopig nog lekker in de modus van 'ik zie wel wat er komen gaat, lijf zal wel aangeven wat nodig is' en mijn vent volgt mij daar heel verstandig in.
Moet hij ook wel, want ik laat me toch nooit wat door anderen vertellen :')
pi_160095260
quote:

[ verhaal ]

Ik snap je :Y.
En wat betreft familie e.d. ik zou dan ook wat ViviRAWS zegt; niet zeggen dat je aan het bevallen bent. Voor je eigen rust, dat je je niet druk hoeft te maken om 'wat zij doen/denken etc'.
pi_160095275
Nee ik wil inderdaad ook niemand laten weten als ik aan het bevallen ben. Ik heb het ook al aangegeven aan beide ouders en precies wat klap zegt, ze komen er gewoon niet in. Gelukkig ben ik best mondig en mochten ze me in de kraamweek gaan overlopen zal ik dat ook gewoon zeggen.

Ik voel m'n baby gezellig bewegen O+
pi_160095500
Toen dreumes werd geboren had ik die dag een afspraak met m'n moeder, dus die moest ik wel laten weten wat er aan de hand was ;) Zij heeft vervolgens mijn vader (ze zijn gescheiden) en broer gebeld. Mijn vader is toen in de auto gestapt en heeft bij m'n moeder gewacht tot ze mochten langskomen. M'n broer kwam de volgende dag. De ouders van mijn man wonen niet in NL en waren er een kleine week later.

Deze keer vind ik het lastiger, omdat iemand op dreumes zal moeten passen, maar ik wil na de bevalling eerst tijd met z'n viertjes. We zijn in de tussentijd verhuisd, dus niemand woont meer dichtbij. En om nou aan degene die op dreumes past te vragen om meteen weer weg te wezen zodra we thuiskomen is ook niet zo aardig ;)
pi_160095549
Ik heb het plan om 's nachts thuis te bevallen, en dat de baby er dan is als F. wakker wordt. Gaat vast werken :+
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_160095730
Waar kan ik dat regelen Marjolijntje? Dat wil ik ook. Of overdag als de jongens op school/NSO/kdv zijn.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_160095739
Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Mijn moeder kon niet vaginaal bevallen en ik ben bang dat ik dat misschien van haar geërfd heb :P Tot nu toe heb ik nogal wat vrouwelijke kwalen van haar geërfd :+
Ik heb liever ook niemand in het ziekenhuis "op de gang", maar ik denk dat ik dat niet kan tegenhouden. Mijn vriend is heel hecht mijn zijn broertje en zijn moeder dus ik gun hem ook wel wat :+ Ik heb wel al gezegd dat er pas mensen binnen mogen komen wanneer ik heb gezegd dat het mag :P.

Ik wil wel een keer naar een informatieavond bij het ziekenhuis waar het waarschijnlijk gaat gebeuren. Bij het ziekenhuis waar mijn schoonzus is bevallen hadden ze een familiekamer voor de wachtenden, dus daar was ook geen gedoe op de gang :P
  zondag 21 februari 2016 @ 17:09:49 #48
349615 AwayTL
Guess whoohoo...
pi_160095835
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:56 schreef Amsel het volgende:
Toen dreumes werd geboren had ik die dag een afspraak met m'n moeder, dus die moest ik wel laten weten wat er aan de hand was ;) Zij heeft vervolgens mijn vader (ze zijn gescheiden) en broer gebeld. Mijn vader is toen in de auto gestapt en heeft bij m'n moeder gewacht tot ze mochten langskomen. M'n broer kwam de volgende dag. De ouders van mijn man wonen niet in NL en waren er een kleine week later.

Deze keer vind ik het lastiger, omdat iemand op dreumes zal moeten passen, maar ik wil na de bevalling eerst tijd met z'n viertjes. We zijn in de tussentijd verhuisd, dus niemand woont meer dichtbij. En om nou aan degene die op dreumes past te vragen om meteen weer weg te wezen zodra we thuiskomen is ook niet zo aardig ;)
Man heeft bij ons toen eerst de peuter zelf opgehaald bij de oppassers. Dan mis je ook de awkwardness.
Als je twijfelt aan bovenstaande tekst, neem dan contact op met je medisch specialist.
pi_160096590
quote:
1s.gif Op zondag 21 februari 2016 16:58 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb het plan om 's nachts thuis te bevallen, en dat de baby er dan is als F. wakker wordt. Gaat vast werken :+
Dat! Precies dat ;)
♥ J & S
pi_160096621
Ik wil/moet in het zkh en na de noodoppas in de nacht komt mijn moeder op W passen bij ons thuis. Die mag van mij ook blijven wanneer we thuiskomen, alleen maar handig lijkt me. Ze was er ook een paar dagen toen ik thuiskwam vorige keer en dat was fijn. Nu kan ze mooi W entertainment verzorgen!

Verder zie ik het wel. Plannen zijn mooi, maar die gaan toch meteen het raam uit met weeen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')