Alsof de mogelijkheid bestaat dat Groningen er vier maaktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst 4-4 zodat de kijker het ook nog leuk heeft gehad.
Speelt Hoesen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof de mogelijkheid bestaat dat Groningen er vier maakt
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelt Hoesen?
Anders niet inderdaad.
Hoesen heeft geluk dat Sørloth onhandig is omgesprongen met zijn notenallergie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelt Hoesen?
Anders niet inderdaad.
Wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerst even eigen huis en tuin af kijken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeg
Ik ben zelf een klusser, mag ik genieten van andermans creaties?
ik kuier zo aan, helden bekijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Pröpper, Hendrix, Van Ginkel, Pereiro, De Jong, Locadia
Koffieplanter viert feest.
Jij hebt zeker geen leuk statistiekenwebsiteje die het aantal corners in de Eredivisie bijhoudt?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen leuk statistiekenwebsiteje die het aantal corners in de Eredivisie bijhoudt?
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef Groby het volgende:
Kunnen ze Groningen niet gewoon opheffen ik denk dat dat iedereen behoorlijk veel ergernis scheelt
Mee eens , wat een kutclubquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef Groby het volgende:
Kunnen ze Groningen niet gewoon opheffen ik denk dat dat iedereen behoorlijk veel ergernis scheelt
Ik ben voor groningen maar ik denk dat onze supporters de hoogste ergernis gehalte hebbenquote:
Het was wel degelijk een raar besluit, in eerste instantie zou hij namelijk alleen maar mee gaan trainen. Dat zou Feyenoord niets kosten. Als hij niet goed genoeg zou zijn hadden ze hem gratis de deur kunnen wijzen zodra hij weer fit was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef Tchock het volgende:
Het is toch hilarisch dat Feyenoord Vlaar heeft laten lopen. Ik weet wel dat dat destijds helemaal geen raar besluit was maar achteraf zitten ze er zó hard naast, pure karma.
Die Jansen moeten ze ook maar eens bekijken, leuk spelertje voor de voorhoedequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een goede speler die Vlaar.
Is dat niet iets voor Feyenoord?
Oh. Huh.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was wel degelijk een raar besluit, in eerste instantie zou hij namelijk alleen maar mee gaan trainen. Dat zou Feyenoord niets kosten. Als hij niet goed genoeg zou zijn hadden ze hem gratis de deur kunnen wijzen zodra hij weer fit was.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Huh.
Dan is het nog grappiger.
En de beker winnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Az gaat derde eindigen dit seizoen.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een goede speler die Vlaar.
Is dat niet iets voor Feyenoord?
Wat ben je toch ook een apart ventje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vlaar juicht altijd geweldigIk ben voor AZ de rest van het seizoen denk ik.
Eens. Echt zo'n club waar helemaal niemand ook maar enige sympathie voor heeft. (behalve Groningensupporters dan)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk knullige boel, dat FC Groningen. Opdoeken die boel, uit dat licht, nooit meer over praten.
Gewoon een grijze club, net als NEC en Roda enzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eens. Echt zo'n club waar helemaal niemand ook maar enige sympathie voor heeft. (behalve Groningensupporters dan)
Groningen onder Jans was leuk. Van der Looi maakt die club kapot met zijn antivoetbal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eens. Echt zo'n club waar helemaal niemand ook maar enige sympathie voor heeft. (behalve Groningensupporters dan)
Spelen alleraardigstquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, speelt AZ nog steeds in topvorm?
Leuk dat je er bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Coco98 het volgende:
Klopt. Maar NEC heeft dan in ieder geval nog een mooi tenue.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een grijze club, net als NEC en Roda enzo.
Hmja. Ik heb er nooit echt veel mee gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen onder Jans was leuk. Van der Looi maakt die club kapot met zijn antivoetbal.
Groningen begon nog wel goed. Maar die doelpunten worden ook wel op ongelofelijk treurige wijze weggegeven. Feyenoord is er jelly om.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.
AZ speelt prima, ja. Al is Groningen ook wel erg zwak.
Volgens mij heeft AZ nog niet door hoe belachelijk goed ze dit jaar eigenlijk zijn. Als ze iets efficiënter waren geweest had het 5-0 gestaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Coco98 het volgende:
Je wacht meestal tijdens het wachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Tchock het volgende:
43e minuut, snel bier halen zodat we niet hoeven te wachten tijdens het wachten.
100 procent eens. Spelen geweldig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als AZ zo gespeeld had vanaf het begin van het seizoen hadden ze nu gewoon in de buurt van Psv/Ajax gestaan. Eens/oneens
Oneens, laten we niet overdrijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als AZ zo gespeeld had vanaf het begin van het seizoen hadden ze nu gewoon in de buurt van Psv/Ajax gestaan. Eens/oneens
Goeie troll.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt. Maar NEC heeft dan in ieder geval nog een mooi tenue.
Mwoh, dat is wellicht wat overdreven. Daarnaast zijn ze niet enorm stabiel ofzo (op de laatste weken na dus)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ietwat overdreven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds de winterstop spelen ze het best van alle teams. Maar je moet ook niet vergeten wat een kutwedstrijden ze in de eerste seizoenshelft op de mat hebben gelegd. 2-4 tegen NEC, 0-1 ADO, 0-1 Roda, 2-2 Excelsior enzovoorts enzovoorts.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Groen-wit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je vind het groen-wit van NEC niet mooi?
Sinds wanneer speelt NEC in groen-wit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oneens, Vlaar is er pas sinds de winterstop dus konden ze niet zo spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Failquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt NEC in groen-wit?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Wat een mooie blauwe kleurquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck is dat nou weer. Net na de eerste helft dingen gaan vragen over Ernest Faber aan een assistent.
Mijn god.
Vlaar speelde voor het eerst mee bij AZ - FC Utrecht en dat was voor de winterstop.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Oneens, Vlaar is er pas sinds de winterstop dus konden ze niet zo spelen.
Eens, met een hele grote maar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dank je. Ik weet dat op je kan rekenen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlaar speelde voor het eerst mee bij AZ - FC Utrecht en dat was voor de winterstop.
#feitjes
Leuke VI quote, dat geheel terzijdequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik verspreek me een keer, zo grappig is het nou ook weer niet.
Johan Derksen in optima forma.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuke VI quote, dat geheel terzijde
Ron Vlaar maakt het verschil. Al komt er onherroepelijk een wedstrijd waarin de tegenstander wél de 0-1 maakt, waar Groningen dit naliet. Dan ben ik wel benieuwd hoe de mentale weerbaarheid van dit AZ is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als Vlaar, Henriksen en Janssen allemaal vertrekken (en die kans wordt steeds groter) kan je gewoon weer opnieuw beginnen hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Eens, met een hele grote maar.
Spelen prima natuurlijk, maar AZ blijft vooralsnog veroordeeld tot een club waarbij de kans groot is dat sterkhouders vertrekken waardoor ze elk jaar weer opnieuw moeten opbouwen.
Uiteraard geldt dat ook voor Ajax en PSV, alleen die kunnen vaak genoeg de boel nog wel zodanig aanvullen dat ze zelfs tijdens de opbouw kunnen blijven winnen waardoor ze meedoen om die bovenste plekken.
Zou Ajax of PSV nu een jaar of 3-5 sterkhouders ook kunnen behouden en de ander niet dan win je op je sloffen die Eredivisie.
Ik heb wel wat meer hoop voor volgend jaar nu AZ een paar spelers heeft (Janssen, van Overeem, Haps etc) die nu al aardig voetballen en nog contracten hebben lopen voor langere duur. Wellicht kunnen ze dus volgend jaar met praktisch dit team ook meteen starten, ingespeeld en wel.
Mag toch hopen dat Janssen slimmer is dan dat en nog minimaal een seizoen blijft. Maar goed, de verleiding van geld zal ongetwijfeld weer om de hoek kijken. 1 seizoen maakt je nog geen topspeler en daarom kan hij beter zien of hij dit volgend seizoen nog eens kan, maar kan mij voorstellen dat als een Duitse middenmotor je 3 miljoen per jaar aanbied het lastig is. Draai je volgend seizoen k*t dan loop je een paar miljoen mis.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Vlaar, Henriksen en Janssen allemaal vertrekken (en die kans wordt steeds groter) kan je gewoon weer opnieuw beginnen hoor
Niet qua voetbalkennis.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met kuiltjes in de wangen
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met kuiltjes in de wangen
Vlaar gaat echt niet direct weg. Janssen is nu op stoom, dat is niet te ontkennen, maar is vervangbaar. Hendriksen ook.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Als Vlaar, Henriksen en Janssen allemaal vertrekken (en die kans wordt steeds groter) kan je gewoon weer opnieuw beginnen hoor
Doe mij Helene maar.quote:
Vergeet de stijgende lijn van Jahanbakhsh (moet steeds opzoeken hoe je zijn naam schrijftquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vlaar gaat echt niet direct weg. Janssen is nu op stoom, dat is niet te ontkennen, maar is vervangbaar. Hendriksen ook.
Ik denk dat AZ redelijk snel weer kan bouwen. Ze moeten wel scorend vermogen er bij halen.
Ik denk dat je te positief bent, een spits die er dit jaar minimaal 20 in gaat leggen is zeer moeilijk te vervangen. Henriksen lijkt me inderdaad wel vervangbaar, zo goed is die nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vlaar gaat echt niet direct weg. Janssen is nu op stoom, dat is niet te ontkennen, maar is vervangbaar. Hendriksen ook.
Ik denk dat AZ redelijk snel weer kan bouwen. Ze moeten wel scorend vermogen er bij halen.
Vlaar zijn contract loopt anders gewoon af.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kraamt weer onzin uit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Henriksen lijkt me inderdaad wel vervangbaar, zo goed is die nou ook weer niet.
idd daar zitten clubs als Molde en Celtic in. Daar wint Feyenoord zelfs van.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
32 Europese topclubs in de Europa League
FOX
Welkomquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oude rot op fok, hier groen als gras. Aangenaam.
Rapid Wien daarentegen, wereldtopquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd daar zitten clubs als Molde en Celtic in. Daar wint Feyenoord zelfs van.
Welkom.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oude rot op fok, hier groen als gras. Aangenaam.
Een nieuw gezicht is zeldzaam.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gewoon een normale user, hij bijt niet.
quote:
Dank jullie welquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Welkom.
Let maar niet te veel op davy, die nemen wij ook niet zo serieus.
Dan blijf ik zeker AZ kijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Goed nieuws voor Koffieplanter: Leo Oldenburger mag deze wedstrijd vergallen.
Hapsquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Gewoon een normale user, hij bijt niet.
Sowieso een vrij matige keeper.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die heeft niet echt zijn dag vandaag nee
Leuk keepertje voor de subtop/middenmoot, maar meer zit er niet inquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sowieso een vrij matige keeper.
Al begon hij best veelbelovend.
Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik ben erNet op tijd voor de voetbalshow van PSV
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je vrij stevig bent en Padt heet, heb je het sowieso al niet getroffen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Leuk keepertje voor de subtop/middenmoot, maar meer zit er niet in
Leuk al deze nieuwe users in VBL.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dan moet je maar gewoon zorgen dat je minder stevig bentquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Als je vrij stevig bent en Padt heet, heb je het sowieso al niet getroffen.
Genieten met het broekie omlaag.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dankjequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo Edwin.Leuk dat je er weer vaker bent de laatste tijd.
Erg goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dankje
Hoe staat het leven?
Wat is jouw voorspelling?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Genieten met het broekie omlaag.
Hij verstaat vaker de kunst om zelfs stilstaande beelden verkeerd te analyseren.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Driessen gaat deze opzichtige act nog even verdedigen, joeeeeeeeeee.
Ik denk dat ik AZ - Groningen eerst afkijk, best een leuke wedstrijd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja ook hoor
Heb je ook zo'n zin in PSV kijken?
Ach, er zijn ergerequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij verstaat vaker de kunst om zelfs stilstaande beelden verkeerd te analyseren.
Sterkte met de verwerking van dit verlies. Geen bedragen die opeens afgeschreven zijn?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef GGMM het volgende:
Alhoewel ik gisteren wel mijn portemonnee ben verloren, maar dat geheel terzijde.
Ik val in herhaling, maar het schijnt dat ik Ron de Rijk en Leo Oldenburger niet zo magquote:
Echt, hoe kan dit. Hij is nog net niet op de radar van Schiphol, die De Leeuw.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij verstaat vaker de kunst om zelfs stilstaande beelden verkeerd te analyseren.
Nee, dat heb ik gelijk gecontroleerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sterkte met de verwerking van dit verlies. Geen bedragen die opeens afgeschreven zijn?
Welnee. De verdedigers van Groningen vallen niet spontaan om als de spits van de tegenstander komt aanrennen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen verdedigt nog slechter dan Feyenoord. Officieel.
Dat is een klein gelukje dan nogquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gelijk gecontroleerd.
Zat er veel cash in?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gelijk gecontroleerd.
Zijn daar toevallig gifjes van?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welnee. De verdedigers van Groningen vallen niet spontaan om als de spits van de tegenstander komt aanrennen.
Ojaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik val in herhaling, maar het schijnt dat ik Ron de Rijk en Leo Oldenburger niet zo mag
Dikkequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Laat het maar 3-0 worden inderdaad
En griep, als er een God is...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb rood voor Fledderus voorspeld.
Bedankt voor dit stukje ophelderingquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:43 schreef Pascalus het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Barbera
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Blom en FC Groningen
Padt voet ook een treurige act op.
Ik zie dat jullie lijnrecht tegenover elkaar staan in deze discussie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Janssen
Tackle die te laat is met de beentjes vooruit
Ook eens leuk, voor de variatiequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat jullie lijnrecht tegenover elkaar staan in deze discussie.
Padt doet alsof hij door een bom geraakt is, twee seconden later staat hij weer als een kievit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Ik zie dat jullie lijnrecht tegenover elkaar staan in deze discussie.
Ligt bijna altijd een goede mat in Eindhoven hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft op het oog een goeie grasmat, of is dat optisch bedrog?
Verkoudheid dan, of een wimper in z'n oog die hij er een uur niet uitkrijgt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Iemand een ziekte toewensen gaat wat ver
Het is sowieso beter dan wat er in de Arena ligt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Het grasveld achter mijn huis is zelfs beter.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Het is sowieso beter dan wat er in de Arena ligt.
pics van dat grasveldquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Het grasveld achter mijn huis is zelfs beter.
Bij Almere City had hij vaak van dit soort uitspattingen, veel vaker dan dit seizoen. Soort van aard van het beestje denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:44 schreef Tagliano het volgende:
Janssen
Tackle die te laat is met de beentjes vooruit
Het is sowieso af en toe wel een wildebras in zijn spelquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij Almere City had hij vaak van dit soort uitspattingen, veel vaker dan dit seizoen. Soort van aard van het beestje denk ik
JIJ BENT BLAUW??????quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:46 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Ajax heeft Messi nodig om te scoren tegen Heracles
Wat een koning ookquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jetro is weer met assists aan het strooien.
En dan te bedenken dat sinterklaas voorbij is.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
Jetro is weer met assists aan het strooien.
Tha fuck.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dit is zoiets zoals ze ook bij Davy deden.
Is PSV een dame?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is maar goed dat PSV elf Messi's in haar elftal heeft.
"Het ligt niet aan De Boer" - de mediaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:50 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Op z'on uitspraak mag wat mij betreft ontslag volgen
Dit gaat in een toekomstige opzoekverzameldavyquotes van GGMM.quote:
Het ligt aan de tegenstander, zoals Viergever vandaag weer eens bevestigdequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Het ligt niet aan De Boer" - de media
Waar dan wel aan ?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"Het ligt niet aan De Boer" - de media
Heracles blijft maar ontsnappen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dit gaat in een toekomstige opzoekverzameldavyquotes van GGMM.
Ben jij je portemonnee verlorenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Alhoewel ik wel mijn portemonnee ben verloren gisteren.
Dat weet jij best!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben jij je portemonnee verloren?
Ik zou me zorgen gaan maken, tegenwoordig kunnen ze met een draadloos betaalkastje jou geld afhandig makenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Absoluut.
Alhoewel ik wel mijn portemonnee ben verloren gisteren.
Pas is geblokkeerd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen gaan maken, tegenwoordig kunnen ze met een draadloos betaalkastje jou geld afhandig maken
Maar Viergever is toch een versterking?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan de spelers die per toeval bij Ajax zijn gekomen.
Net als van der Hoorn en Gudelj.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar Viergever is toch een versterking?
Raar allemaal dit
Zo ver wil ik niet gaan, maar zeker wel een van de bestequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaam je.
Beste serie ooit. Met afstand.
Beter dan Breaking Bad?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaam je.
Beste serie ooit. Met afstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |