Alsof de mogelijkheid bestaat dat Groningen er vier maaktquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Liefst 4-4 zodat de kijker het ook nog leuk heeft gehad.
Speelt Hoesen?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:20 schreef Sked het volgende:
[..]
Alsof de mogelijkheid bestaat dat Groningen er vier maakt
Jaquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelt Hoesen?
Anders niet inderdaad.
Hoesen heeft geluk dat Sørloth onhandig is omgesprongen met zijn notenallergie.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Speelt Hoesen?
Anders niet inderdaad.
Wowquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Eerst even eigen huis en tuin af kijken.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou zeg
Ik ben zelf een klusser, mag ik genieten van andermans creaties?
ik kuier zo aan, helden bekijkenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Pröpper, Hendrix, Van Ginkel, Pereiro, De Jong, Locadia
Koffieplanter viert feest.
Jij hebt zeker geen leuk statistiekenwebsiteje die het aantal corners in de Eredivisie bijhoudt?quote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:42 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij hebt zeker geen leuk statistiekenwebsiteje die het aantal corners in de Eredivisie bijhoudt?
Staat genoteerdquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef Groby het volgende:
Kunnen ze Groningen niet gewoon opheffen ik denk dat dat iedereen behoorlijk veel ergernis scheelt
Mee eens , wat een kutclubquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:56 schreef Groby het volgende:
Kunnen ze Groningen niet gewoon opheffen ik denk dat dat iedereen behoorlijk veel ergernis scheelt
Ik ben voor groningen maar ik denk dat onze supporters de hoogste ergernis gehalte hebbenquote:
Het was wel degelijk een raar besluit, in eerste instantie zou hij namelijk alleen maar mee gaan trainen. Dat zou Feyenoord niets kosten. Als hij niet goed genoeg zou zijn hadden ze hem gratis de deur kunnen wijzen zodra hij weer fit was.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef Tchock het volgende:
Het is toch hilarisch dat Feyenoord Vlaar heeft laten lopen. Ik weet wel dat dat destijds helemaal geen raar besluit was maar achteraf zitten ze er zó hard naast, pure karma.
Die Jansen moeten ze ook maar eens bekijken, leuk spelertje voor de voorhoedequote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een goede speler die Vlaar.
Is dat niet iets voor Feyenoord?
Oh. Huh.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was wel degelijk een raar besluit, in eerste instantie zou hij namelijk alleen maar mee gaan trainen. Dat zou Feyenoord niets kosten. Als hij niet goed genoeg zou zijn hadden ze hem gratis de deur kunnen wijzen zodra hij weer fit was.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh. Huh.
Dan is het nog grappiger.
En de beker winnen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Az gaat derde eindigen dit seizoen.
Ik vind dit niet leuk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:04 schreef GGMM het volgende:
Wat een goede speler die Vlaar.
Is dat niet iets voor Feyenoord?
Wat ben je toch ook een apart ventje.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
Vlaar juicht altijd geweldigIk ben voor AZ de rest van het seizoen denk ik.
Eens. Echt zo'n club waar helemaal niemand ook maar enige sympathie voor heeft. (behalve Groningensupporters dan)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een ongelofelijk knullige boel, dat FC Groningen. Opdoeken die boel, uit dat licht, nooit meer over praten.
Gewoon een grijze club, net als NEC en Roda enzo.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eens. Echt zo'n club waar helemaal niemand ook maar enige sympathie voor heeft. (behalve Groningensupporters dan)
Groningen onder Jans was leuk. Van der Looi maakt die club kapot met zijn antivoetbal.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eens. Echt zo'n club waar helemaal niemand ook maar enige sympathie voor heeft. (behalve Groningensupporters dan)
Spelen alleraardigstquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Coco98 het volgende:
Ik schakel net in, speelt AZ nog steeds in topvorm?
Leuk dat je er bent.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Coco98 het volgende:
Klopt. Maar NEC heeft dan in ieder geval nog een mooi tenue.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon een grijze club, net als NEC en Roda enzo.
Hmja. Ik heb er nooit echt veel mee gehad eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Groningen onder Jans was leuk. Van der Looi maakt die club kapot met zijn antivoetbal.
Groningen begon nog wel goed. Maar die doelpunten worden ook wel op ongelofelijk treurige wijze weggegeven. Feyenoord is er jelly om.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je er bent.
AZ speelt prima, ja. Al is Groningen ook wel erg zwak.
Volgens mij heeft AZ nog niet door hoe belachelijk goed ze dit jaar eigenlijk zijn. Als ze iets efficiënter waren geweest had het 5-0 gestaan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:12 schreef Coco98 het volgende:
Je wacht meestal tijdens het wachtenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Tchock het volgende:
43e minuut, snel bier halen zodat we niet hoeven te wachten tijdens het wachten.
100 procent eens. Spelen geweldig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als AZ zo gespeeld had vanaf het begin van het seizoen hadden ze nu gewoon in de buurt van Psv/Ajax gestaan. Eens/oneens
Oneens, laten we niet overdrijven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als AZ zo gespeeld had vanaf het begin van het seizoen hadden ze nu gewoon in de buurt van Psv/Ajax gestaan. Eens/oneens
Goeie troll.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Klopt. Maar NEC heeft dan in ieder geval nog een mooi tenue.
Mwoh, dat is wellicht wat overdreven. Daarnaast zijn ze niet enorm stabiel ofzo (op de laatste weken na dus)quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ietwat overdreven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Sinds de winterstop spelen ze het best van alle teams. Maar je moet ook niet vergeten wat een kutwedstrijden ze in de eerste seizoenshelft op de mat hebben gelegd. 2-4 tegen NEC, 0-1 ADO, 0-1 Roda, 2-2 Excelsior enzovoorts enzovoorts.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Groen-wit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Je vind het groen-wit van NEC niet mooi?
Sinds wanneer speelt NEC in groen-wit?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Oneens, Vlaar is er pas sinds de winterstop dus konden ze niet zo spelen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:
Failquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer speelt NEC in groen-wit?
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:17 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |