Of onze ondergang, net zoals vorig jaar.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 23:45 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vrees ervoor. We moeten met echt iets heel goeds komen. Pannecoucke is misschien weeronze redding ?
Niet vergeten af te tellen!quote:Op zondag 21 februari 2016 12:02 schreef ato het volgende:
Nog 12 nachtjes..
En inderdaad lijkt het erop dat DB een sterke concurrentie heeft.
Maar als hij nu eenmaal afwijkt, moet het niet mis gaan.
Je was mij net voorquote:Op maandag 22 februari 2016 18:11 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Niet vergeten af te tellen!![]()
Nog 11!
twitter:douwe_bob twitterde op maandag 22-02-2016 om 19:57:25Zometeen van 22:00 tot 23:00 mijn eerste EIGEN radio-uitzending!Check de link en luister live… https://t.co/eWStHSkvqf reageer retweet
Nee, foto is volgens mij gisteren gemaakt.quote:
Jup! Het is altijd lente 4maart,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Op welke landen doel je dan?quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:06 schreef Em31 het volgende:
Jammer dat de concurrentie van Douwe Bob in de eerste halve finale tot nu toe niet echt tegenvalt.Maar goed, als hij gewoon een sterk nummer heeft moet dat geen probleem zijn.
IJsland, Cyprus, Oostenrijk, Estland heeft er goede nummers tussen zitten en dan komen daar nog de landen bij die vaak sowieso wel doorgaan.quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op welke landen doel je dan?
Heb ik ook hoor...quote:Op woensdag 24 februari 2016 20:30 schreef grazz het volgende:
KOm op!!!!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes...quote:Op donderdag 25 februari 2016 07:35 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Nog 8 nachtjes (dat is bijna 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 en dus ook 0 nachtjes)😏
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |