Al die hbo rommel telt niet mee natuurlijkquote:
O gelukkig, dan ben ik geen middelmaat.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ga altijd voor minimaal 6,5.. Ik pas voor middelmaat
Succes!quote:Op maandag 22 februari 2016 18:49 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Je saisGaat ook helemaal goed komen, vanaf 11 april mag ik aan de gang
nee joh, jij nietquote:Op maandag 22 februari 2016 18:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
O gelukkig, dan ben ik geen middelmaat.
Behalveeeee, want ja, BB spreekt!quote:Op maandag 22 februari 2016 18:53 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
O gelukkig, dan ben ik geen middelmaat.
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:44 schreef Boterbartje het volgende:
6,7 voor 60 puntjes per jaar. Chapeau
quote:Op maandag 22 februari 2016 18:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Da's wel veel zeg.
Ik heb de master niet meegerekend he
Edit: hbo telt niet![]()
Zwijg.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:52 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Al die hbo rommel telt niet mee natuurlijk
Oh ik vind het trouwens nogal middelmatig als je hier de hele tijd loopt te brallen en intussen nog niet eens je P hebt, laat staan dat je aan een master bent begonnen en dus het verschil weet tussen het niveau van een bachelor en een master.quote:
Blablabla, gelukkig gaat de master jou goed af.quote:Op maandag 22 februari 2016 18:58 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Oh ik vind het trouwens nogal middelmatig als je hier de hele tijd loopt te brallen en intussen nog niet eens je P hebt, laat staan dat je aan een master bent begonnen en dus het verschil weet tussen het niveau van een bachelor en een master.
Nogmaals: als je het verschil tussen een bachelor en een master niet weet hou dan lekker je mond.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Blablabla, gelukkig gaat de master jou goed af.
Yesquote:
Dat weet ik wel: niveauverschil is echt marginaal en derhalve te verwaarlozen. Mits je een goed stel hersens hebt natuurlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:18 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nogmaals: als je het verschil tussen een bachelor en een master niet weet hou dan lekker je mond.
Ga eerst je P halen en kom dan nog eens terug.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel: niveauverschil is echt marginaal en derhalve te verwaarlozen. Mits je een goed stel hersens hebt natuurlijk.
Eh nee.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:19 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel: niveauverschil is echt marginaal en derhalve te verwaarlozen. Mits je een goed stel hersens hebt natuurlijk.
Zijn mijn persoonlijk ervaringen.quote:
Wat ben je lekker naïefquote:Op maandag 22 februari 2016 19:20 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ga eerst je P halen en kom dan nog eens terug.
*persoonlijkequote:Op maandag 22 februari 2016 19:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zijn mijn persoonlijk ervaringen.
JFVquote:Op maandag 22 februari 2016 19:22 schreef IPA35 het volgende:
Niet je samenvattingen bij de JFV regelen
OF is een fiscaal vak?!quote:Op maandag 22 februari 2016 19:23 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
JFVbaggerkwaliteit.
JOHO![]()
GFE![]()
bij GFE maken ze echt goede aantekeningen voor de fiscale vakken, zo heb ik Loonheffingen ook gehaald en ben ik nu met dezelfde manier bezig voor OF.
Welke?quote:Op maandag 22 februari 2016 19:23 schreef underground1009 het volgende:
Niet je samenvattingen gratis krijgen van je studievereniging
Nou wow hoor, kwantiteit bepaalt het niveau hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ik doe dan weliswaar geen master, maar ik ken wel mensen die dat doen en het schijnt dat ze samenvattingen van 100+ pagina's schrijven.
Nou, sorry hoor, maar voor een bachelorvak is mijn max. 50 pagina's geweest (en zovaak maak ik geen samenvattingen).
Krijg je hier nou een harde plasser van? Een typo corrigeren? wow.quote:
Jep. Laten we duimen.quote:Op maandag 22 februari 2016 19:18 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Yesen deze periode al strafprocesrecht (3) en computercriminaliteit dus ik zit al flink in het strafrecht dit semester
![]()
Eerste periode ook strafrecht 2 (materieel, voor Bartje) gehaald, dus het zou mooi zijn als ik dit jaar alle strafrechtvakken weet te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |