Zolang ik maar m'n oude squad bij elkaar kan krijgen ben ik blij! Kan ik mezelf weer SDA_rogue_1 gaan noemen hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 12:59 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat het wel kan maar dat het niet zo makkelijk zal gaan als je hoopt
lijkt erop idd. Wist niet dat er verschillende goede pinball games warenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:24 schreef djkoelkast het volgende:
Ik hou wel van Pinball Arcade, maar dit zijn allemaal vage tafels voor Pinball FX zo te zien?
Denk niet dat dit iets voor mij is, te onrealistisch, dan vind ik het niks.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:27 schreef aleco99 het volgende:
[..]
lijkt erop idd. Wist niet dat er verschillende goede pinball games waren![]()
Oeh, voor 5 piek wil ik er wel 9 tafels bij hebben... (Walking Dead heb ik al).quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:20 schreef aleco99 het volgende:
Er waren hier toch pinball fans??
https://www.humblebundle.com/weekly?zenstudios3_weekly
Ze spelen erg lekker hoorquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk niet dat dit iets voor mij is, te onrealistisch, dan vind ik het niks.
Mja maar ik heb niets met die onderwerpen/series en ik vind de tafels gewoon niet "echt" aanvoelen.quote:
Normaal zou je een mail moeten krijgen zodra er een aanbieding is voor iets op je wishlist. Maar dat systeem werkt amper.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is het trouwens mogelijk om spellen aan te vinken zodat je een mail krijgt zo gauw er een aanbieding is?
zolang de steam sale niet bezig is kloppen die mailtjes wel, maar zodra er een grotere sale bezig is, slaan ze vaak deals over..quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg wel regelmatig een mailtje over spellen uit m'n verlanglijst die in de aanbieding zijn
Niet negeren!quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik krijg wel regelmatig een mailtje over spellen uit m'n verlanglijst die in de aanbieding zijn
Een beetje hit en miss. Betrouwbaarste is gwn je wishlist om de paar dagen te checken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
theoretisch zou dat kunnen gaan betekenen dat er dus ook geen poolse keys meer op de markt kunnen komen die nog in de EU werken...twitter:jorgenpt twitterde op donderdag 18-02-2016 om 05:20:25@thexpaw https://t.co/R5uwCOBIgG reageer retweet
Genoeg andere oostblok landen die die fakkel kunnen overnemen.quote:Op zondag 6 maart 2016 00:36 schreef mschol het volgende:
theoretisch zou dat kunnen gaan betekenen dat er dus ook geen poolse keys meer op de markt kunnen komen die nog in de EU werken...twitter:jorgenpt twitterde op donderdag 18-02-2016 om 05:20:25@thexpaw https://t.co/R5uwCOBIgG reageer retweet
als EU2 regio vervalt dan heb je eigenlijk alleen nog maar EU en RU binnen europa, en volgens mij is nagenoeg alles in RU is gelockt voor rusland/RU zonequote:Op zondag 6 maart 2016 01:28 schreef ems. het volgende:
[..]
Genoeg andere oostblok landen die die fakkel kunnen overnemen.
Talos stond op mijn lijst en is net aangeschaft dankzij dat mailsysteem. Werkt als een tierelier in mijn geval.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 20:02 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Normaal zou je een mail moeten krijgen zodra er een aanbieding is voor iets op je wishlist. Maar dat systeem werkt amper.
Heb de dlc voor Talos principle nog niet geprobeerd
kom je nu pas kijkenquote:Op zondag 6 maart 2016 11:20 schreef Typisch het volgende:
Iemand die Factorio speelt? Ziet er awesome uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |