Ja, ik ook. Maar het schijnt dat ze met gaming-producten redelijk aan het inhalen zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk bij Acer eerder aan heel erg snel heel erg stuk in plaats van "awesome stuff"
ik vind het gelul. Wellicht is het verschil wel technisch waarneembaar (en misschien dat een minimaal percentage personen ook verschil (denkt) te zien)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:27 schreef Verbal het volgende:
Dus dat g-sync is gelul?
Ik zit zelf nog op een 1680x1050 22" monitor... en dat vind ik inmiddels wel weer jammer worden.
Maar als ik op 1080p wil, moet ik een nieuwe videokaart, laat staan 1440p of 4k.
Maar ik was dat g-sync (en freesync) inmiddels al tegengekomen en vroeg mij al af of dat nou wel of niet iets was.
V.
Ik heb Gsync en denk wel degelijk verschil te zien/voelen, maarja 100% zeker weet ik natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het gelul. Wellicht is het verschil wel technisch waarneembaar (en misschien dat een minimaal percentage personen ook verschil (denkt) te zien)
Dat is hetzelfde als het gelul met 30fps of 60 fps. 30fps vind ik qua beleving best speelbaar, maar 60 fps is gewoon net wat prettiger spelen met bepaalde genres van spellen, zoals FPS-games. Je merkt het pas als je het mist... (stukje gewenning speelt ook een rol)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:21 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het gelul. Wellicht is het verschil wel technisch waarneembaar (en misschien dat een minimaal percentage personen ook verschil (denkt) te zien)
Nee, maar dat die kleur langer blijft hangen zie je wel degelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb het over 700+ voor 3 monitoren en geld an sich is geen probleem, ik kan het mij prima veroorloven, echter vind ik alles >60hz marketing gebrabbel en zal ik dus ook niet snel een monitor kopen die zoveel moet kosten in zijn eentje (waar je niks extra's voor terugkrijgt dus)
Ik heb nu op dit moment al 2 monitoren, gewoon omdat het vele malen relaxter is dan 1 monitor, dat je dan aan 3 gewend raakt is inderdaad het risico dat ik graag neem.
Overigens is het aantal hz bij een CRT wel iets anders als bij een LCD scherm:
een CRT gaat flikkeren en dat zag je, een LCD blijft in een bepaalde kleur staan zeg maar.. die heeft geen tussentijdse 'uit' periode, waardoor het effect van een hogere hertz (minder flikkeringen) niet bestaat
Je weet toch wat je gehad hebt?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:46 schreef Poedelini het volgende:
[..]
Ik heb Gsync en denk wel degelijk verschil te zien/voelen, maarja 100% zeker weet ik natuurlijk niet.
Is ook mijn ervaring met Acer. Laptop van ex drie keer terugsturen en steeds erger terugkrijgen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:36 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk bij Acer eerder aan heel erg snel heel erg stuk in plaats van "awesome stuff"
Ik heb inderdaad precies diezelfde! Gaat nog steeds als een tierelier. Wel een SSD ingezet inmiddels.quote:Op woensdag 2 maart 2016 07:24 schreef Verbal het volgende:
Dell XPS 15 eerste generatie hier. Was niet goedkoop destijds, mede door het toegevoegde 1080p-panel, maar werkt al dik 5 jaar als een duivel. Elke dag. Alleen accu vervangen twee jaar terug.
Enige echte probleem is dat mijn nieuwe website er niet op uitziet. Alleen op deze laptop. Heel vreemd. Werklaptop, ook 1080p ziet het er geweldig uit, op de mijne alle verhouding zoek
V.
Ja, dat is nog wel een upgrade die ik wil doen. Denk dat ik in mijn pc een van 500 gig knal, en die van 240 uit die pc in mijn XPS ga proppen, met nog wat extra geheugen, want die 4 gig is wat weinig aan het worden. Maar verder: zeeeeeer tevreden over.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:29 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad precies diezelfde! Gaat nog steeds als een tierelier. Wel een SSD ingezet inmiddels.
Gewoon nog eens 4/8 gig erbij doen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 15:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, dat is nog wel een upgrade die ik wil doen. Denk dat ik in mijn pc een van 500 gig knal, en die van 240 uit die pc in mijn XPS ga proppen, met nog wat extra geheugen, want die 4 gig is wat weinig aan het worden. Maar verder: zeeeeeer tevreden over.
V.
ik deed het voor alle xwing games, kotor 1 + 2 had ik alquote:Op woensdag 2 maart 2016 22:01 schreef aleco99 het volgende:
[..]
zit te twijfelen. KOTOR is top natuurlijk, maar ik ga ze toch niet spelen atm
Keytjes over misschien?quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik deed het voor alle xwing games, kotor 1 + 2 had ik al
Ik twijfel. X-wing en TIE Fighter kapot gespeeld, maar kan het tegenwoordig nog wel? Of hebben ze het een beetje opgeleukt?quote:
nog niet opgestart, puur voor de nostalgie de bundel gescoordquote:Op donderdag 3 maart 2016 07:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik twijfel. X-wing en TIE Fighter kapot gespeeld, maar kan het tegenwoordig nog wel? Of hebben ze het een beetje opgeleukt?
V.
Ja, ik wil het dan wel spelen, maar dan moet het niet 640x480 zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nog niet opgestart, puur voor de nostalgie de bundel gescoord
deze screenshots staat op steam community onder andere:quote:Op donderdag 3 maart 2016 10:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, ik wil het dan wel spelen, maar dan moet het niet 640x480 zijn.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |