Pasta is koud nog wel te eten, aardappelen vind ik koud niet te beffen eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2016 14:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik eet sowieso geen pasta en aardappelen, maar waarom neem je geen gekookte aardappelen mee?
Ben het met je eens, op het stukje van niets vanaf weten na.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:51 schreef La_Tramposa het volgende:
Het lijkt mij ook dat je een bewustere keuze maakt die je dus op een meer duurzame manier helpt bij omgaan met eten in de toekomst als je het niet in een oogwenk weggooit maar de beslissing neemt: oke ik ga hem nu niet opeten. En nee, dat lukt 9 van de 10 keer niet, mij ook niet, maar dat is toch wel waar je uiteindelijk naar toe wilt?
En met avondeten koken wij juist altijd voor meerdere dagen zodat je niks weg hoeft te gooien, want veel dingen zijn teveel voor 2 personen. En dan eten we het de volgende dagen en vriezen we de rest in.
Maar ik zal er wel niks vanaf weten!!
"te beffen"?quote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Pasta is koud nog wel te eten, aardappelen vind ik koud niet te beffen eigenlijk![]()
Ik eet liever gewoon brood op mijn werk. Of een beetje kip of zo.
quote:
Wij hebben hier een magnetron, al eet ik het merendeel van mijn lunches gewoon koud. Caveman lifestylequote:Op maandag 22 februari 2016 14:54 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Pasta is koud nog wel te eten, aardappelen vind ik koud niet te beffen eigenlijk![]()
Ik eet liever gewoon brood op mijn werk. Of een beetje kip of zo.
Aardappelen = veel koolhydraten.quote:Op maandag 22 februari 2016 14:57 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
koude aardappel lijkt mij nou ook niks..en aardappelsalade is dan iets minder gezond als ik zou willen voor de lunch (tenminste de aardappelsalade zoals ik m ken)
Koude zoete aardappel uit de oven daarintegen
ja..en? ben niet bang voor koolhydraten hoorquote:Op maandag 22 februari 2016 14:57 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Aardappelen = veel koolhydraten.
Kan me voorstellen dat je - mits je aan het diëten bent - niet al te veel koolhydraten binnenkrijgt tijdens de lunch.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja..en? ben niet bang voor koolhydraten hoor
Kwark met een banana en een beetje musli etenquote:Op maandag 22 februari 2016 15:02 schreef Rauw. het volgende:
Voer net m'n dag in in MFP, verdomme 800kcal over. na m'n diner
Denk dat de rest van de zak knabbelspek eraan gaat (50gram) en een banaan+shake.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:03 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Kwark met een banana en een beetje musli etenOf een bak druiven. Of een koekje
Ik eet volle yoghurt, dat scheelt aanzienlijk.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:04 schreef MutedFaith het volgende:
Voor 800 kcal kun je dat alledrie eten. En dan heb je nog over.
Of niet. Sommige mensen interesseert hun koolhydraat-inname geen hol, zo lang ze maar gezond en gevarieerd eten. Kun je ook op een gezonde en blijvende manier zo'n 45 kilo mee afvallen hoor. Ik ben het levende bewijsquote:Op maandag 22 februari 2016 15:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je - mits je aan het diëten bent - niet al te veel koolhydraten binnenkrijgt tijdens de lunch.
45 kilo? Wat knap zegquote:Op maandag 22 februari 2016 15:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Of niet. Sommige mensen interesseert hun koolhydraat-inname geen hol, zo lang ze maar gezond en gevarieerd eten. Kun je ook op een gezonde en blijvende manier zo'n 45 kilo mee afvallen hoor. Ik ben het levende bewijs
het ligt er ook wel aan waar je je khd vandaan haalt vind ik.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:05 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Of niet. Sommige mensen interesseert hun koolhydraat-inname geen hol, zo lang ze maar gezond en gevarieerd eten. Kun je ook op een gezonde en blijvende manier zo'n 45 kilo mee afvallen hoor. Ik ben het levende bewijs
mwoa ik denk dat dat een aanname is die niet voor iedereen telt.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:01 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat je - mits je aan het diëten bent - niet al te veel koolhydraten binnenkrijgt tijdens de lunch.
Rijst is ook super lekker. Vooral met een beetje vis erdoor of kip. Dat eet ik ook nog wel regelmatig als lunch. Zeker op sportdagen.quote:Op maandag 22 februari 2016 15:10 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
mwoa ik denk dat dat een aanname is die niet voor iedereen telt.
Ik ga mezelf niet de hele dag lopen volduwen met koolhydraten, maar ik vermijd ze ook niet perse. Ik eet heel geregeld tijdens de lunch rijst..
ja ik heb van de muscle meat kip uit blik in tomatensaus, dat is echt superlekker door de rijstquote:Op maandag 22 februari 2016 15:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Rijst is ook super lekker. Vooral met een beetje vis erdoor of kip. Dat eet ik ook nog wel regelmatig als lunch. Zeker op sportdagen.
Kip uit blik?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ik heb van de muscle meat kip uit blik in tomatensaus, dat is echt superlekker door de rijst
In mijn geval net zo regelmatig uit maïsbrood als uit volkorenboterhammen en ontbijtkoek. Ieder z'n ding... Ik zou brood echt, echt niet kunnen missen. Dan zou het voor mij niet vol te houden zijn en zou ik wrs af en toe een heel brood tegelijk in m'n mik stoppen. Geen goed idee dusquote:Op maandag 22 februari 2016 15:07 schreef Rauw. het volgende:
[..]
het ligt er ook wel aan waar je je khd vandaan haalt vind ik.
Waarvan? Body & Fit?quote:Op maandag 22 februari 2016 15:14 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
ja ik heb van de muscle meat kip uit blik in tomatensaus, dat is echt superlekker door de rijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |