Er waren in ieder geval een paar lichtpuntjesquote:Op zondag 21 februari 2016 16:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch jammer dat ze dan weer niet meer doelpunten maken, maar het viel vandaag wel mee.
Nog niet heel bijzonder maar toch.
El Ghazi speelde goed.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er waren in ieder geval een paar lichtpuntjes
Iets meer kansen, mooie laatste goal. Milik die zijn vorm weer een beetje terugvindtquote:
Ik zie Frank er wel voor aan om Milik volgende week weer op de bank te zetten.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Iets meer kansen, mooie laatste goal. Milik die zijn vorm weer een beetje terugvindt
Sluit ik niet uit nee, want VdH terug dus Schöne kan weer van het middenveld afquote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Frank er wel voor aan om Milik volgende week weer op de bank te zetten.
Jammer dat Gudelj geen geel kreeg vandaag.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sluit ik niet uit nee, want VdH terug dus Schöne kan weer van het middenveld af
Jawel:quote:Op zondag 21 februari 2016 16:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nee ? Of was het omdat Frank hem nog steeds een versterking vindt ?
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Of Viergever nou wel of niet op de bank zit, denk dat dat niet zo veel invloed heeft op het spel van Ajax. Want Riedewald gaat natuurlijk centraal achterin spelen volgend seizoen. Goede rechtsbacks zijn zowel nationaal als internationaal erg schaars. Iemand die veel beter dan van Rhijn en bij Ajax wil spelen, ga je niet zo snel vinden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom ga je er automatisch van uit dat Riedewald daar gaat spelen ?
Ik denk dat er wel betere backs rondlopen , maar onze scouting gaat nooit buiten de landsgrenzen kijken , laat staan Zuid-Amerika
Dit is ook wat ik bedoel: in jouw blinde Frank-haat zat je er hier aantoonbaar naast. Vervolgens vergeet je dat en stel je je mening geenszins bij. Tja, dan blijf je natuurlijk altijd extreem negatief over De Boer.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat uiteindelijk het kwartje altijd wel valt bij Frank. Anita en Blind op CVM, Milik in de spits, Cillessen op de goal... Het duurt altijd even, maar hij komt wel tot inkeer.
De scouting is niet geweldig te noemen inderdaad, maar er zijn andere posities waar versterking meer nodig is dan op RB.
Waar heb ik gezegd dat Viergever in de basis komt te staan ?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jawel:
[..]
[..]
[..]
Dit is ook wat ik bedoel: in jouw blinde Frank-haat zat je er hier aantoonbaar naast. Vervolgens vergeet je dat en stel je je mening geenszins bij. Tja, dan blijf je natuurlijk altijd extreem negatief over De Boer.
Jij vindt Viergever verschrikkelijk, ik zeg dat hij toch alleen maar bankvulling is, jij bent daar onterecht sceptisch over.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waar heb ik gezegd dat Viergever in de basis komt te staan ?
quote:Op zondag 21 februari 2016 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij vindt Viergever verschrikkelijk, ik zeg dat hij toch alleen maar bankvulling is, jij bent daar onterecht sceptisch over.
Doet het toch vrij aardigquote:Op dinsdag 16 februari 2016 14:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Apart, Viergever doet het juist vrij aardig
Ik vind dat Viergever het wel vrij aardig doet ja, voor een wisselspeler. Wisselspelers moet je ook hebben he, en die zijn dan wat minder dan de basisspelers. De kwaliteit van bankspeler Viergever is geenszins het verschil met PSV, sterker nog, ik denk dat Viergever beter is dan de tweede backup in de verdediging van PSV. Maar goed, noem jij de verdedigers uit de Eredivisie die beter zijn dan Viergever en naar Ajax komen voor een plekje op de bank maar even opquote:Op zondag 21 februari 2016 16:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[..]
Doet het toch vrij aardig
Waarom gelijk uit de eredivisie en voor een plekje op de bank ? Ik zou altijd gaan voor versterking .quote:Op zondag 21 februari 2016 17:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vind dat Viergever het wel vrij aardig doet ja, voor een wisselspeler. Wisselspelers moet je ook hebben he, en die zijn dan wat minder dan de basisspelers. De kwaliteit van bankspeler Viergever is geenszins het verschil met PSV, sterker nog, ik denk dat Viergever beter is dan de tweede backup in de verdediging van PSV. Maar goed, noem jij de verdedigers uit de Eredivisie die beter zijn dan Viergever en naar Ajax komen voor een plekje op de bank maar even op
Omdat Viergever op de bank zit? Beetje raar om Viergever, bankspeler bij Ajax, niet te beoordelen als wat hij is, bankspeler bij Ajax. Maar vind je Viergever echt veel te slecht om bij Ajax op de bank te zitten, als je daar een vervanger voor wil halen? Of wil je een vervanger voor Riedewald halen? Het lijkt mij dat daar de prioriteit bepaald niet ligt.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom gelijk uit de eredivisie en voor een plekje op de bank ? Ik zou altijd gaan voor versterking .
En waarom veronderstel je dat Viergever naar Ajax kwam om alleen maar op de bank te zitten ?
Het hele probleem is dat Ajax middelmaat haalt in plaats van de selectie te versterken. Van der Hoorn en Viergever zijn beiden voor circa vier miljoen gehaald. Het team wordt gedragen door spelers uit de eigen jeugd, aangevuld met aankopen in plaats van versterkt met aankopen. En van figuren als Duarte, Van der Hoorn, Viergever, Gudelj, Dijks etc. weet je sowieso al dat het geen top wordt, maar daar is dus wel 20 a 25 miljoen aan uitgegeven.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat Viergever op de bank zit? Beetje raar om Viergever, bankspeler bij Ajax, niet te beoordelen als wat hij is, bankspeler bij Ajax. Maar vind je Viergever echt veel te slecht om bij Ajax op de bank te zitten, als je daar een vervanger voor wil halen? Of wil je een vervanger voor Riedewald halen? Het lijkt mij dat daar de prioriteit bepaald niet ligt.
Als ik een aankoop wil doen moet die beter zijn dan wat je al hebt en niet iemand kopen die het niveau omlaag haalt als de basisspeler geblesseerd raakt . En ja Viergever moet bij een club als NEC of Groningen spelen , maar aub niet in het eerste van Ajax als de ander weg isquote:Op zondag 21 februari 2016 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Omdat Viergever op de bank zit? Beetje raar om Viergever, bankspeler bij Ajax, niet te beoordelen als wat hij is, bankspeler bij Ajax. Maar vind je Viergever echt veel te slecht om bij Ajax op de bank te zitten, als je daar een vervanger voor wil halen? Of wil je een vervanger voor Riedewald halen? Het lijkt mij dat daar de prioriteit bepaald niet ligt.
Jazekerquote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Loserkid het volgende:
Ze zagen in Viergever toch ook de vervanger van Moisander?
Dijks hadden we misschien niet moeten verkopen en vertrouwen geven.quote:Op zondag 21 februari 2016 17:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Het hele probleem is dat Ajax middelmaat haalt in plaats van de selectie te versterken. Van der Hoorn en Viergever zijn beiden voor circa vier miljoen gehaald. Het team wordt gedragen door spelers uit de eigen jeugd, aangevuld met aankopen in plaats van versterkt met aankopen. En van figuren als Duarte, Van der Hoorn, Viergever, Gudelj, Dijks etc. weet je sowieso al dat het geen top wordt, maar daar is dus wel 20 a 25 miljoen aan uitgegeven.
Waarom zou hij in godsnaamquote:Op zondag 21 februari 2016 17:22 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dijks hadden we misschien niet moeten verkopen en vertrouwen geven.
Toch blijf ik er bij dat Ajax Xavi eens zou moeten polsen.. zag laatst beelden van hem in de woestijn en die lege tribunes en zijn droevige blik deden me toch denken dat een goed aanbod misschien zijn interesse wekt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |