Schotse PL dan ?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee, daar wordt veel attractiever gevoetbald
Zo erg is het niet. Keepertje heeft ook weer de dag van zijn leven met die ballen van Milik en Bazoer. Gaan er negen van de tien keer in, alleen vandaag niet. We kunnen vandaag in elk geval niet zeggen dat we geen kansen krijgen.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Zit ik naar de Serie A te kijken ?
Als je zo vaak troep hebt gezien dan gaat je verwachtingspatroon vanzelf wel omlaag jaquote:Op zondag 21 februari 2016 16:12 schreef Fargo het volgende:
[..]
Zo erg is het niet. Keepertje heeft ook weer de dag van zijn leven met die ballen van Milik en Bazoer. Gaan er negen van de tien keer in, alleen vandaag niet. We kunnen vandaag in elk geval niet zeggen dat we geen kansen krijgen.
Als je zo vaak troep ziet weet je vanzelf dat het vandaag wel meevalt. Maar ja, bij jou is het een beetje mode om alles af te kraken. Zo dramatisch als de afgelopen welen is het echt niet. Veel kansen, mooie goals... Dan mag jij Marc Netto roepen zoveel je wilt, vandaag was best acceptabel hoor.quote:Op zondag 21 februari 2016 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je zo vaak troep hebt gezien dan gaat je verwachtingspatroon vanzelf wel omlaag ja
Gewoon een prima pot. Helaas valt de score niet wat hoger uit. Als je hier ook weer zo extreem negatief over gaat doen als je altijd doet, dan loop je het gevaar gezien te worden als een niet serieus te nemen langspeelplaat. Ik zeg het maar evenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als je zo vaak troep hebt gezien dan gaat je verwachtingspatroon vanzelf wel omlaag ja
Is goed Ratjetoe (Viergever)quote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Gewoon een prima pot. Helaas valt de score niet wat hoger uit. Als je hier ook weer zo extreem negatief over gaat doen als je altijd doet, dan loop je het gevaar gezien te worden als een niet serieus te nemen langspeelplaat. Ik zeg het maar even
Probleem van veel users. Je bent voor of tegen Frank (/Marc), en als je tegen bent dan moet je ook meteen alles wat hij doet extreem kut vindenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:17 schreef Fargo het volgende:
[..]
Als je zo vaak troep ziet weet je vanzelf dat het vandaag wel meevalt. Maar ja, bij jou is het een beetje mode om alles af te kraken. Zo dramatisch als de afgelopen welen is het echt niet. Veel kansen, mooie goals... Dan mag jij Marc Netto roepen zoveel je wilt, vandaag was best acceptabel hoor.
Wat is er met Viergever? Had ik daar vorig jaar niet met jou een discussie over omdat jij 100% zeker wist dat die eerste verdediger zou worden, en ik dacht dat Frank Riedewald naar voren zou schuiven?quote:
Nee ? Of was het omdat Frank hem nog steeds een versterking vindt ?quote:Op zondag 21 februari 2016 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wat is er met Viergever? Had ik daar vorig jaar niet met jou een discussie over omdat jij 100% zeker wist dat die eerste verdediger zou worden, en ik dacht dat Frank Riedewald naar voren zou schuiven?
Verkopen deze zomerquote:Op zondag 21 februari 2016 16:22 schreef Gruisman het volgende:
Fischer is ook zo een wild paard he.. komt ook maar geen verandering in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |