En de Jong zou bij ons net zo matig als Milik presteren.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef FritzWepper het volgende:
Iedereen staart zich zo blind op Luuk de Jong, maar ik ben er zeker van dat Milik op de Jong's plek bij PSV nog beter zou presteren dan de Jong.
Jep.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:47 schreef Abed het volgende:
[..]
En de Jong zou bij ons net zo matig als Milik presteren.
Dat is nog tot daaraan toe, maar hoe dat ook weer gedaan werdquote:Op zondag 21 februari 2016 15:50 schreef Fargo het volgende:
En dan de hele winterstop focussen op een nieuwe spits...
Komt nog wel, het is nog vroeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:54 schreef Gruisman het volgende:
Wat is dit voor wissel. Breng gewoon Muric
Wordt eerst nog 2-1 zo. Teveel luxe en rustig uitkijken is onmogelijk.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:57 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax doet rustig aan. Wedstrijdje uitspelen. Komt nog een drukke periode aan met o.a. de halve finale van de Europa League.
Ach ik vind het niet geheel onlogisch om hem wat speeltijd te gunnen. Met de huidige blessures en kaarten kan Frank een beroep op hem moeten doen dus dan is enig ritme wel wenselijk.quote:
Dat kon hij altijd al.quote:Op zondag 21 februari 2016 15:46 schreef Abed het volgende:
Waar heeft die Milik last van vandaag, amper mogelijkheden geweldig binnen leggen.
Of Ghazi er eens uitquote:Op zondag 21 februari 2016 16:01 schreef PicoMMP het volgende:
Altijd maar weer die Fischer. Breng Muric gewoon man
Laat Frank maar lekker zijn gangetje gaan, ik heb de hoop opgegevenquote:Op zondag 21 februari 2016 16:03 schreef FritzWepper het volgende:
Je hoeft toch niet met zeven verdedigend ingestelde spelers te spelen tegen Excelsior, thuis, bij een 2-0 stand? Vijf, max.
Nee, daar wordt veel attractiever gevoetbaldquote:Op zondag 21 februari 2016 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
Zit ik naar de Serie A te kijken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |