Ben het met Pokkelmans eensquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Snoeihard afstraffen.
En dat is omdat we van hem houden. Anders wordt de overgang naar een opleiding rechten te groot.
Er zijn andere media dan de azijnbode en de Groene.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik lees liever gewoon fatsoenlijke media.
Helaas is het denk ik flink besmet geraakt doordat de Sovjet Unie het heeft gebruikt. Anders zou het wel meer gezongen worden denk ik, want de tijd is er rijp voor: Sanders, Wall Street gegraai, recessies, Griekenland etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig natuurlijk nog maar een handjevol mensen waarmee je dit lied kunt zingen.
Middelbare scholiertjesquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verder zit er niemand op het vwo. Jij bent echter zo bescheiden dat ik me niet kan voorstellen dat hij het over jou heeft.
De Groene is wel heel goed.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er zijn andere media dan de azijnbode en de Groene.
Wat deed ik nu weer fout, ik zocht alleen even een artikeltje opquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Euribob het volgende:
[..]
Verder zit er niemand op het vwo. Jij bent echter zo bescheiden dat ik me niet kan voorstellen dat hij het over jou heeft.
De tijd is nog nooit zo onrijp geweest.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Helaas is het denk ik flink besmet geraakt doordat de Sovjet Unie het heeft gebruikt. Anders zou het wel meer gezongen worden denk ik, want de tijd is er rijp voor: Sanders, Wall Street gegraai, recessies, Griekenland etc.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De tijd is nog nooit zo onrijp geweest.
Ik heb het natuurlijk over WaPo, WSJ, NYT, Politico, FiveThirtyEight, Foreign Policy, Economist, enzovoort.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:09 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Er zijn andere media dan de azijnbode en de Groene.
Robin heeft gewoon een betere blik op de werkelijkheid dan jij.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:11 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De tijd is nog nooit zo onrijp geweest.
Ik kan dat lied mee zingen...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:08 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik was laatst met mijn vader aan het tuinieren. Toen dacht ik hem te betrappen op het neuriėn van het Horst-Wessel lied. Bleek het De Internationale te zijn.
Mijn vader is toondoof.
Wat, geen NRC?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb het natuurlijk over WaPo, WSJ, NYT, Politico, FiveThirtyEight, Foreign Policy, Economist, enzovoort.
Niet voor de Amerikaanse politiek nee.quote:
Zo eentje die rapporten leest op feestjes?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Middelbare scholiertjes.
Ik heb al last van plaatsvervangende schaamte als ik eerstejaars studentjes zie rondparaderen over de campus. Echt nog in van die groepjes. Menen dat ze populair moeten worden of iets dergelijks. Alsof iedereen elkaar kent.
Maarja, zij schamen zich op hun beurt weer kapot voor zo'n langstudeerder die daar dan met een afkeurende blik in zijn eentje voorbij komt fietsen.
Ik heb hem wel gelezen, maar als jij hem niet gelezen hebt heeft reageren niet zoveel zin.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:05 schreef KetchupFTW het volgende:
http://www.thenation.com/(...)black-peoples-votes/
Euribob ^
Zelf niet helemaal gelezen trouwens.
Wel voor de Nederlandse?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Niet voor de Amerikaanse politiek nee.
Vroeger, toen twee gezinnen in een eenkamerwoning moesten vertoeven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Robin heeft gewoon een betere blik op de werkelijkheid dan jij.
Niet helemaal zei ik.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb hem wel gelezen, maar als jij hem niet gelezen hebt heeft reageren niet zoveel zin.
Een korte analyse van jouw aanwezigheid, gebaseerd op die ruwweg 60 minuten die wij gelijktijdig in deze slowchat aanwezig zijn geweest: je poneert te veel, en stelt te weinig vragen.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:10 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Wat deed ik nu weer fout, ik zocht alleen even een artikeltje op.
Ja, heb je de essentie van het artikel nou begrepen of niet?quote:
Qua Nederlands nieuws vooral NRC, Trouw, Volkskrant, Groene, Correspondent en HP.quote:
Godallemachtig, ik spreek hier in de bar van een internetforum en meneer doet alsof ik mijn masterscriptie aan het verdedigen ben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:14 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Een korte analyse van jouw aanwezigheid, gebaseerd op die ruwweg 60 minuten die wij gelijktijdig in deze slowchat aanwezig zijn geweest: je poneert te veel, en stelt te weinig vragen.
Als je zeker bent van iets, betekent dat hoogstwaarschijnlijk dat je geen, of althans niet voldoende, moeite hebt gedaan om de andere opvattingen te begrijpen. Als je dan eens intelligent over wil komen moet je niet van die "edgy" stellingnames innemen, maar op de juiste momenten de juiste vragen stellen.
De mensen die goede juristen worden, zijn de mensen die met een handvol gerichte vragen tot de kern van een discussie door kunnen dringen.
Ik hoop dat ik dat ooit zo goed kan als de juristen waar ik nu tegen op kijk.
Nee.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:15 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, heb je de essentie van het artikel nou begrepen of niet?
De nuance breng ik letterlijk in de eerste bijzin aan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Godallemachtig, ik spreek hier in de bar van een internetforum en meneer doet alsof ik mijn masterscriptie aan het verdedigen ben.
Zoals ik al zei heeft het dan vrij weinig zin om er met je over te gaan discussiėren, vind je zelf ook niet?quote:
Henk en Ingrid hebben het niet heel goed. Dat is ook waarom in de jaren 90 veel minder weerzin was tegen asielzoekers dan nu. Er wordt steeds minder zekerheid aan mensen gegeven, terwijl mensen daar wel behoefte aan hebben.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:14 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Vroeger, toen twee gezinnen in een eenkamerwoning moesten vertoeven.
Nu, nu Henk en Ingrid een stevige uitkering krijgen van de overheid + nog een aantal bonussen.
De lat ligt nu eenmaal wat hoger als je omringt bent met mensen die wel na kunnen denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:16 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Godallemachtig, ik spreek hier in de bar van een internetforum en meneer doet alsof ik mijn masterscriptie aan het verdedigen ben.
Ik was niet echt uit op een discussie, wilde gewoon een artikeltje delen. Weet bar weinig van Amerikaanse politiek, dus een discussie is misplaatst.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heeft het dan vrij weinig zin om er met je over te gaan discussiėren, vind je zelf ook niet?
Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat jij wat schreeuwt, waarna ik wat schreeuw om vervolgens niets met de uitgewisselde informatie te doen? Niet echt het idee van een SC hé.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik was niet echt uit op een discussie, wilde gewoon een artikeltje delen. Weet bar weinig van Amerikaanse politiek, dus een discussie is misplaatst.
Dat blijft toch altijd moeilijk voor me.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:18 schreef Euribob het volgende:
[..]
De lat ligt nu eenmaal wat hoger als je omringt bent met mensen die wel na kunnen denken.
Ik zei ''ik heb laatst een artikel gelezen waarin stond dat de Clinton's niet voor de zwarte mensen in Amerika opkomen''.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:21 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dus als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat jij wat schreeuwt, waarna ik wat schreeuw om vervolgens niets met de uitgewisselde informatie te doen? Niet echt het idee van een SC hé.
Moet je toch echt in het ongelijk stellen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zit in de bus en heb geen oortjes bij me dus kijk hem ff niet. Maar wat kan het in hemelsnaam te maken hebben met dat mannen toevallig veel knapper zijn en ik dat doorheb?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Ik denk dit gewoon m'n hele leven al.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:01 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zo'n scholiertje die denkt dat ie alles weet omdat ie het op het VWO zit.
Been there done that.
Dit denk ik ook nog steeds eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:07 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
De realisatie dat je een fantastische carričre in het door jou gekozen vakgebied niet kan combineren met een leven als rock 'n roll-artiest.
En dat artikel had je dus niet gelezen. Wat moet ik dan in godsnaam met deze informatie? Het is een beetje de discussiemethode die libertariėrs toepassen; youtubefilmpjes van een half uur posten en zeggen dat je die maar moet kijken omdat het daar allemaal veel beter wordt uitgelegd.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:23 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ik zei ''ik heb laatst een artikel gelezen waarin stond dat de Clinton's niet voor de zwarte mensen in Amerika opkomen''.
Je had maar 1 argument hoeven te noemen en je had het magische moment mee kunnen maken waarop ik zei ''o oké''.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:26 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Moet je toch echt in het ongelijk stellen.jpg's zijn ook moeilijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
Plus dat je niet te onderscheiden bent van een klaploper natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:10 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Middelbare scholiertjes.
Ik heb al last van plaatsvervangende schaamte als ik eerstejaars studentjes zie rondparaderen over de campus. Echt nog in van die groepjes. Menen dat ze populair moeten worden of iets dergelijks. Alsof iedereen elkaar kent.
Maarja, zij schamen zich op hun beurt weer kapot voor zo'n langstudeerder die daar dan met een afkeurende blik in zijn eentje voorbij komt fietsen.
Sow.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:11 schreef Euribob het volgende:
[..]
Robin heeft gewoon een betere blik op de werkelijkheid dan jij.
quote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:29 schreef KetchupFTW het volgende:
Allemaal niet zo heel speciaal verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |