210 gram koolhydratenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ach, als ik het na een paar biertjes voorstel piep je wel anders.
Gadverdamme, een soort van groepsdruk opleggen op de Britten dus, vanuit andere landen. Schijt-EU.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Tchock het volgende:
In de afspraken hebben de lidstaten een soort resetknop ingebouwd. Als de Britse bevolking in juni massaal nee stemt en Groot-Brittannië verlaat de EU, dan komen de afgesproken maatregelen te vervallen (ook al gelden ze nu voor alle 28 landen).
Niet goed.quote:
Wat voor groepsdruk?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:18 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Gadverdamme, een soort van groepsdruk opleggen op de Britten dus, vanuit andere landen. Schijt-EU.
De druk om de EU niet te verlaten, want dan vervallen de rechten voor de andere EU-lidstaten ook.quote:
En dat is nadelig voor de Britten omdat?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De druk om de EU niet te verlaten, want dan vervallen de rechten voor de andere EU-lidstaten ook.
Wat interesseert dat die Britten?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
De druk om de EU niet te verlaten, want dan vervallen de rechten voor de andere EU-lidstaten ook.
quote:
Het zijn maatregelen die er zijn gekomen voor de Britten(ook al gelden ze voor iedereen) , als ze tegen stemmen komen die maatregelen te vervallen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]![]()
De Britten geven inderdaad niets om relaties met andere landen. Ook de eventuele economische verdragen bij uitreding van de EU boeit hen niks.
Aah, jij hebt vast dit filmpje gezien:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon sporten. Je mag heus wel bier drinken, is goed voor je.
Welk land wil deze ''maatregelen'' precies niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Het zijn maatregelen die er zijn gekomen voor de Britten(ook al gelden ze voor iedereen) , als ze tegen stemmen komen die maatregelen te vervallen.
Dat is in het voordeel van de landen die de maatregelen eigenlijk niet willen, maar ermee akkoord gaan om de Britten aan boord te houden.
Ik mis het element van groepsdruk. En zelfs dan, wat boeit het die Britten wat ze verder intern doen in de EU met elkaar als zij eruit liggen.
Zit in de bus en heb geen oortjes bij me dus kijk hem ff niet. Maar wat kan het in hemelsnaam te maken hebben met dat mannen toevallig veel knapper zijn en ik dat doorheb?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Aah, jij hebt vast dit filmpje gezien:
Zeker ook gelijk de reden waarom je homo bent geworden.
Ik neem aan dat alle lidstaten graag de lokale volle mep willen geven aan mensen die hun kinderen in een moederland hebben zitten.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Welk land wil deze ''maatregelen'' precies niet?
Altijd al gevonden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je opmerking. Maar sinds wanneer vind jij dit een bazenkabinet?
Ze besluiten samen dat iedereen het doet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat alle lidstaten graag de lokale volle mep willen geven aan mensen die hun kinderen in een moederland hebben zitten.
Jezus christus, je bent echt precies Robin zo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]![]()
De Britten geven inderdaad niets om relaties met andere landen. Ook de eventuele economische verdragen bij uitreding van de EU boeit hen niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |