Oh hey gefeliciteerd Gquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:42 schreef NoelGallagher het volgende:
bday was mwah mwah dacht toen jooo doei hegelukkig is volgende week de real fissa
gaat het bij jou ook over schijt en likken en moederquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
die mongool zit gwn heel de sc te dm'en of wat
strepsils zijn plat dus minder kans dat je stiktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik durf die dingen niet in te nemen, was als kind bijna gestikt in zo'n keelsnoepje en sindsdien heb ik nooit meer een genomen
Neequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat het bij jou ook over schijt en likken en moeder
jij bent gewoon niet belangrijk genoegquote:
Niks ontvangenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef deadprez het volgende:
Ligt aan jouw brakke verbindingquote:
krijg gewoon bij alle zuigsnoepjes gelijk weer flashbacksquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef SideEffect het volgende:
[..]
strepsils zijn plat dus minder kans dat je stikt
Ik heb ooit per ongeluk een napoleon snoepje doorgeslikt zonder te kauwen
ja dit heb ik dus ook steeds gvdquote:
Want je zuigt!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
krijg gewoon bij alle zuigsnoepjes gelijk weer flashbacks
ook een keer bijna gestikt in biefstuk maar dat is te lekker dus dat eet ik nog gewoon
keek t net ook maar werd te saai.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja hai ja dankje. denk ik
gvd black hawk down blijft wel fucking dikke film
zat net met 8mbs te downloaden weeniequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ligt aan jouw brakke verbinding
Hij gaat alleen andere mensen met psychoses dm'enquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent gewoon niet belangrijk genoeg
2001 al 20 jaar geleden is? jaa swsquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
keek t net ook maar werd te saai.
schrok ff dat 2001 al 20 jaar geleden is
Je zuigt gewoon te gulzigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ook een keer bijna gestikt in biefstuk maar dat is te lekker dus dat eet ik nog gewoon
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een prachtige foto van Emma Watsonquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zat net met 8mbs te downloaden weenie
Ik vergeet het woord bijnaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
2001 al 20 jaar geleden is? jaa sws
ik ook als er erop klikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zie gewoon een prachtige foto van Emma Watson
Guus is er op het moment nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
OMG ER ZITTEN HIER MENSEN DIE IN 2000 GEBOREN ZIJN HE
Fylaxquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
OMG ER ZITTEN HIER MENSEN DIE IN 2000 GEBOREN ZIJN HE
ahaha ouwe taartquote:
Ja, beetje wel. Al is 32 nog niet heel oud.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat laat je oud voelen he
Zou er even in kijken of er pikante foto's zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, heeft iemand zn phone in mn auto laten liggen. Jaaa, kun je me ff tegemoet rijden dan
Ja, of je komt hem maar mooi ophalenben gvd net thuis ja
gelukkig hebben ze het bij jou in de auto laten liggen en niet bij DjeDjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, heeft iemand zn phone in mn auto laten liggen. Jaaa, kun je me ff tegemoet rijden dan
Ja, of je komt hem maar mooi ophalenben gvd net thuis ja
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze het bij jou in de auto laten liggen en niet bij DjeDje
Stimo wanneer ga je nou werpen, moet nu echt gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
No man. Doe ik niet. is van vriend toch. doe je nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou er even in kijken of er pikante foto's zijn
wie is dje dje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik weet dat dat een standaard vraagje is, vooral bedoeld om vrouwen onzeker etc te laten voelen, maar ik kan je serieus zeggen: ben daar niet aan toe. Misschien over een paar jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo wanneer ga je nou werpen, moet nu echt gebeuren.
montelly wanneer ga je nou neuken, moet nu echt gebeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo wanneer ga je nou werpen, moet nu echt gebeuren.
Ah dacht collega of zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
No man. Doe ik niet. is van vriend toch. doe je niet
van viskarretje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
wat de neuk krijg ik nou voor dm dan
tsjaquote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gaat het bij jou ook over schijt en likken en moeder
quote:
Heb hetzelfde ontvangenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:54 schreef Der_Mann het volgende:
viskarretje is groot fan van z'n moeder begrijp ik
1996 en dan spreken van masterracequote:
meen je nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
vgm stuurt hij naar iedereen hetzelfde
die komt niet verder dan oogcontact...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
montelly wanneer ga je nou neuken, moet nu echt gebeuren
kindjequote:
gewoon maagdje joh, beste leef.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
montelly wanneer ga je nou neuken, moet nu echt gebeuren
jatochquote:
hahahahaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
jatoch
tovenaar ben je ondertussen al geloof ik
gewoon jou scoren toch, jeweet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly moet jij nu niet vrouwen gaan scoren ip v hier te hngaen
kaashaters krijgen niksquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef McGrath het volgende:
nu moet ie mij ook even sturen, dit is niet leuk.
niet vandaag, vandaag scoor ik bed om uit te slapen aaaiight.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Stimorol- het volgende:
Montelly moet jij nu niet vrouwen gaan scoren ip v hier te hngaen
je kunt beter iemand scoren om in te slapenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef Montelly het volgende:
[..]
niet vandaag, vandaag scoor ik bed om uit te slapen aaaiight.
je vroeg eroommmmmquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:57 schreef McGrath het volgende:
Wow gaat Stimorol ineens vreemd dm'en. heb haar niks misdaan.
wow, al die tijd is het gewoon een illusie dat ik hier gewaardeerd werd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:58 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Val je al sinds je in grtd post
illusie? vgm was het nogal duidelijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, al die tijd is het gewoon een illusie dat ik hier gewaardeerd werd.
Genoeg die gewoon aardig tegen me doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
illusie? vgm was het nogal duidelijk
dat zou DM openbaring zijn, mag nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Pics anders geloof ik het niet
Mag ook in DMquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat zou DM openbaring zijn, mag niet
meeste mensen hier zitten aan de drugs of zijn oud, die weten niet wat ze willenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 00:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Genoeg die gewoon aardig tegen me doen
Ja jmr sryquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
wow, al die tijd is het gewoon een illusie dat ik hier gewaardeerd werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |