Fylaxquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:47 schreef Stimorol- het volgende:
OMG ER ZITTEN HIER MENSEN DIE IN 2000 GEBOREN ZIJN HE
ahaha ouwe taartquote:
Ja, beetje wel. Al is 32 nog niet heel oud.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat laat je oud voelen he
Zou er even in kijken of er pikante foto's zijnquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, heeft iemand zn phone in mn auto laten liggen. Jaaa, kun je me ff tegemoet rijden dan
Ja, of je komt hem maar mooi ophalenben gvd net thuis ja
gelukkig hebben ze het bij jou in de auto laten liggen en niet bij DjeDjequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:50 schreef NoelGallagher het volgende:
gvd, heeft iemand zn phone in mn auto laten liggen. Jaaa, kun je me ff tegemoet rijden dan
Ja, of je komt hem maar mooi ophalenben gvd net thuis ja
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig hebben ze het bij jou in de auto laten liggen en niet bij DjeDje
Stimo wanneer ga je nou werpen, moet nu echt gebeuren.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
No man. Doe ik niet. is van vriend toch. doe je nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou er even in kijken of er pikante foto's zijn
wie is dje dje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Ik weet dat dat een standaard vraagje is, vooral bedoeld om vrouwen onzeker etc te laten voelen, maar ik kan je serieus zeggen: ben daar niet aan toe. Misschien over een paar jaar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo wanneer ga je nou werpen, moet nu echt gebeuren.
montelly wanneer ga je nou neuken, moet nu echt gebeurenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:51 schreef Montelly het volgende:
[..]
Stimo wanneer ga je nou werpen, moet nu echt gebeuren.
Ah dacht collega of zoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
No man. Doe ik niet. is van vriend toch. doe je niet
van viskarretje?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:53 schreef NoelGallagher het volgende:
wat de neuk krijg ik nou voor dm dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |