alleen de grotequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag dat je je gewichten al te koop had gezet
Oh hmmmmquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleffe patat, sla, knoflooksaus, vlees, en kaas meestal ja
In Thailand werd me ook om de 10 meter iets aangeboden maar niet gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje amateurs hier.
Hoe kan je dat nog nooit gegeten hebben?
Hier wordt het om de 10 meter je aangeboden.
echt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
kapsalon is nederlandse kost
Je mag ze daarna wel bij mij stallen voor de tijd dat je weg bentquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alleen de grote
de kleintjes bewaar ik tot ik ga om door te kunne
Sucky sucky, 5 dorrah?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Thailand werd me ook om de 10 meter iets aangeboden maar niet gebruik van gemaakt
https://www.reddit.com/r/(...)o_the_nl_because_of/quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje amateurs hier.
Hoe kan je dat nog nooit gegeten hebben?
Hier wordt het om de 10 meter je aangeboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in Rotterdam bedachtquote:
Ik kan me niet veel ergere rommel bedenken ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapsalon is wel echt heel, heel erg matig eten
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)o_the_nl_because_of/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
Ik had vandaag weer lekker boerenkool![]()
Lil kleine is ook gehypedquote:
Hoe kan dat toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten though. :$
Wowquote:
Een gehypte artiest die de meest overgewaardeerde drank ever drinkt haha.quote:
Ik had laatst dure champagne maar vond het niet heel bijzonder lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een gehypte artiest die de meest overgewaardeerde drank ever drinkt haha.
Is`nt it ironic don`t you think
welke had jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst dure champagne maar vond het niet heel bijzonder lekker eigenlijk
Is het ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst dure champagne maar vond het niet heel bijzonder lekker eigenlijk
Ja, champagne is wijn he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook niet
Je kan dan beter goed glas wijn drinken
Nou ja ik zie het niet als wijn hoorquote:
In 1 slok weg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronk wel eens een glas Dom Perignon mee, maar dat was gewoon zonde om aan mij te geven
Lekkerste zaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel brood met sesamzaad gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh nee, maar je moet dat wel een beetje kunnen waarderen.quote:
Dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heh?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het verbaasd me niet, want vrijwel iedere politicus is bij de rooien geweest
ik whatsapp heel vaak naar de verkeerdequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens pikante dm's naar de verkeerde gestuurd
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is mij echt nog nooit overkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik whatsapp heel vaak naar de verkeerde
Nou jouw komst maakt het niet veel beter in ieder gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jouw komst maakt het niet veel beter in ieder gevalNou, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Schijt ze dan niet het zwembad onder?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen weer zwemmen met mijn dochtertje. Te leuk!
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schijt ze dan niet het zwembad onder?
Haha watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schijt ze dan niet het zwembad onder?
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg en daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man. Godskolere is dat je eerste gedachte bij baby zwemmen?
Doe normaal...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg een daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweest
Haagse_Bennoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg een daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweest
Oh je heet Bennie, sorryquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, dat zou onze goede vriendschap op het spel zetten.
Zo, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het moet altijd ordinair worden met Paxcon hè.
Ik zou best een avondje ordinair willen worden met Paxje, anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij draaft een beetje door. Ik zei alleen dat ik morgenochtend ging zwemmen met mijn dochtertje. Hij dacht meteen dat ze het hele zwembad onder zou poepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dit terwijl het common sense is dat vrouwen helemaal niet poepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij draaft een beetje door. Ik zei alleen dat ik morgenochtend ging zwemmen met mijn dochtertje. Hij dacht meteen dat ze het hele zwembad onder zou poepen.
Nou het was nog best netjes tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje kaneelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best een avondje ordinair willen worden met Paxje, anders.
Over klein gesprokenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor. Mij krijgen ze niet zo makkelijk klein!
Oh wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |