SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ga je in Belfast werken?quote:
Hopelijk langer dan in Portugal danquote:
Dat lag toen aan de wond he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk langer dan in Portugal dan
Ja I knowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat lag toen aan de wond he.
Maar woon hier nu ook al een half jaar dusja
Ze helpen met zoeken, moet vrij makkelijk lukken schijnt het. Eerste week een hotel op hun kosten iig.quote:
Nou, hopelijk verbeter je het wat.quote:
Dat is geen nieuws iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, hopelijk verbeter je het wat.
Wat een afschuwelijk bedrijf is dat wat dat betreft
Bij betvictor krijg je die vaak tijdens de match al.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef Toto69 het volgende:
ik vind het zo kut dat als je vooraf bet je je geld pas na de wedstrijd krijgt ook al is het al lang binnen
Anders gewoon op kantoor slapenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze helpen met zoeken, moet vrij makkelijk lukken schijnt het. Eerste week een hotel op hun kosten iig.
Beter. ik zit bij napoleongames nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij betvictor krijg je die vaak tijdens de match al.
Beetje dure grap elke dag heen en weerquote:
Jezus wat speel jij high-stake tegenwoordig?quote:
erg hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat speel jij high-stake tegenwoordig?
heracles wint van PSVquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen kans om naar 3e plek te stijgen
Met je eigen club of South?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen kans om naar 3e plek te stijgen
Heb je zo`n grote BR dan?quote:
afgelopen 1.5 week 1100 laten uitbetalenquote:
Djees. Je speelt alleen maar corner-bets ofniet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
afgelopen 1.5 week 1100 laten uitbetalen
di en wo 50 verloren op CL (zou een beetje gay zijn om dat te verbergen)
do 25 gestort, inmiddels 528 van gemaakt
Jep. 95% live.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Djees. Je speelt alleen maar corner-bets ofniet?
Live potjes bekijken en afwachten is sowieso wel beter, maar hebben niet veel het geduld voorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:53 schreef Toto69 het volgende:
bijv nu levante getafe
68e minuut
nog 3 corners levert 2.00 op
dat is niet heel verkeerd
heb alleen geen geld op mn account nu omdat ze niet settlen
Ik ook niet altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Live potjes bekijken en afwachten is sowieso wel beter, maar hebben niet veel het geduld voor
Wie is datquote:
Lol, hij lijkt op die andere gast, Frans Duijtsquote:
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
dan moet je namelijk continu tegen je wil eten
als je zoveel weegt heb je echt een maintenance van 4k kcal per dag johquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Als je gewoon al vanaf jongs afaan elke dag teveel eet en nooit sport bereik je op een gegeven moment wel zo`n gewicht
Volgens mij hoef je daar niet eens absurd veel voor te eten alsj e het tientallen jaren volhoud
Hoeveel zal die wegen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je zoveel weegt heb je echt een maintenance van 4k kcal per dag joh
dan moet je toch vies veel vreten
waar?quote:
Sorry.quote:
Is niet zo lastig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
4000 kcal per dag eten is sowieso wel absurd ja.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Maar sinds je ging lopen geilen op Mort, heb ik me laten gaan.
coolquote:
ik ook nog nooitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
voel me een enorme tatta nu
Maar dan moet je naast een hele kapsalon nog een kcal of 2500 hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet zo lastig.
Gewoon kapsalonnetje naar binnen werken naast je gewone eten.
jaquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Je mist er niks aanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
wanneer ga je?quote:
Dat is toch zo'n bakje met patat en vette zooi?quote:
Kleffe patat, sla, knoflooksaus, vlees, en kaas meestal jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n bakje met patat en vette zooi?
hoezoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |