SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ga je in Belfast werken?quote:
Hopelijk langer dan in Portugal danquote:
Dat lag toen aan de wond he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hopelijk langer dan in Portugal dan
Ja I knowquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat lag toen aan de wond he.
Maar woon hier nu ook al een half jaar dusja
Ze helpen met zoeken, moet vrij makkelijk lukken schijnt het. Eerste week een hotel op hun kosten iig.quote:
Nou, hopelijk verbeter je het wat.quote:
Dat is geen nieuws iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou, hopelijk verbeter je het wat.
Wat een afschuwelijk bedrijf is dat wat dat betreft
Bij betvictor krijg je die vaak tijdens de match al.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef Toto69 het volgende:
ik vind het zo kut dat als je vooraf bet je je geld pas na de wedstrijd krijgt ook al is het al lang binnen
Anders gewoon op kantoor slapenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ze helpen met zoeken, moet vrij makkelijk lukken schijnt het. Eerste week een hotel op hun kosten iig.
Beter. ik zit bij napoleongames nu.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij betvictor krijg je die vaak tijdens de match al.
Beetje dure grap elke dag heen en weerquote:
Jezus wat speel jij high-stake tegenwoordig?quote:
erg hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat speel jij high-stake tegenwoordig?
heracles wint van PSVquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen kans om naar 3e plek te stijgen
Met je eigen club of South?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:48 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen kans om naar 3e plek te stijgen
Heb je zo`n grote BR dan?quote:
afgelopen 1.5 week 1100 laten uitbetalenquote:
Djees. Je speelt alleen maar corner-bets ofniet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
afgelopen 1.5 week 1100 laten uitbetalen
di en wo 50 verloren op CL (zou een beetje gay zijn om dat te verbergen)
do 25 gestort, inmiddels 528 van gemaakt
Jep. 95% live.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Djees. Je speelt alleen maar corner-bets ofniet?
Live potjes bekijken en afwachten is sowieso wel beter, maar hebben niet veel het geduld voorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:53 schreef Toto69 het volgende:
bijv nu levante getafe
68e minuut
nog 3 corners levert 2.00 op
dat is niet heel verkeerd
heb alleen geen geld op mn account nu omdat ze niet settlen
Ik ook niet altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Live potjes bekijken en afwachten is sowieso wel beter, maar hebben niet veel het geduld voor
Wie is datquote:
Lol, hij lijkt op die andere gast, Frans Duijtsquote:
Dat denk ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
dan moet je namelijk continu tegen je wil eten
als je zoveel weegt heb je echt een maintenance van 4k kcal per dag johquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat denk ik niet
Als je gewoon al vanaf jongs afaan elke dag teveel eet en nooit sport bereik je op een gegeven moment wel zo`n gewicht
Volgens mij hoef je daar niet eens absurd veel voor te eten alsj e het tientallen jaren volhoud
Hoeveel zal die wegen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je zoveel weegt heb je echt een maintenance van 4k kcal per dag joh
dan moet je toch vies veel vreten
waar?quote:
Sorry.quote:
Is niet zo lastig.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:09 schreef Fok-it het volgende:
4000 kcal per dag eten is sowieso wel absurd ja.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry.
Maar sinds je ging lopen geilen op Mort, heb ik me laten gaan.
coolquote:
ik ook nog nooitquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog nooit een kapsalon gegeten
voel me een enorme tatta nu
Maar dan moet je naast een hele kapsalon nog een kcal of 2500 hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is niet zo lastig.
Gewoon kapsalonnetje naar binnen werken naast je gewone eten.
jaquote:
ik ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
Je mist er niks aanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
wanneer ga je?quote:
Dat is toch zo'n bakje met patat en vette zooi?quote:
Kleffe patat, sla, knoflooksaus, vlees, en kaas meestal jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n bakje met patat en vette zooi?
hoezoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:10 schreef Paxcon het volgende:
alleen de grotequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik zag dat je je gewichten al te koop had gezet
Oh hmmmmquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kleffe patat, sla, knoflooksaus, vlees, en kaas meestal ja
In Thailand werd me ook om de 10 meter iets aangeboden maar niet gebruik van gemaaktquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje amateurs hier.
Hoe kan je dat nog nooit gegeten hebben?
Hier wordt het om de 10 meter je aangeboden.
echt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoezo
kapsalon is nederlandse kost
Je mag ze daarna wel bij mij stallen voor de tijd dat je weg bentquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alleen de grote
de kleintjes bewaar ik tot ik ga om door te kunne
Sucky sucky, 5 dorrah?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Thailand werd me ook om de 10 meter iets aangeboden maar niet gebruik van gemaakt
https://www.reddit.com/r/(...)o_the_nl_because_of/quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stelletje amateurs hier.
Hoe kan je dat nog nooit gegeten hebben?
Hier wordt het om de 10 meter je aangeboden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is in Rotterdam bedachtquote:
Ik kan me niet veel ergere rommel bedenken ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:13 schreef Insomnia_ het volgende:
Kapsalon is wel echt heel, heel erg matig eten
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:14 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)o_the_nl_because_of/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
Ik had vandaag weer lekker boerenkool![]()
Lil kleine is ook gehypedquote:
Hoe kan dat toch.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:17 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gegeten though. :$
Wowquote:
Een gehypte artiest die de meest overgewaardeerde drank ever drinkt haha.quote:
Ik had laatst dure champagne maar vond het niet heel bijzonder lekker eigenlijkquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een gehypte artiest die de meest overgewaardeerde drank ever drinkt haha.
Is`nt it ironic don`t you think
welke had jequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst dure champagne maar vond het niet heel bijzonder lekker eigenlijk
Is het ook nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik had laatst dure champagne maar vond het niet heel bijzonder lekker eigenlijk
Ja, champagne is wijn he.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is het ook niet
Je kan dan beter goed glas wijn drinken
Nou ja ik zie het niet als wijn hoorquote:
In 1 slok weg?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
Dronk wel eens een glas Dom Perignon mee, maar dat was gewoon zonde om aan mij te geven
Lekkerste zaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb vandaag wel brood met sesamzaad gekocht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Oh nee, maar je moet dat wel een beetje kunnen waarderen.quote:
Dat is heerlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heh?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het verbaasd me niet, want vrijwel iedere politicus is bij de rooien geweest
ik whatsapp heel vaak naar de verkeerdequote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb wel eens pikante dm's naar de verkeerde gestuurd
Dat is lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit is mij echt nog nooit overkomenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik whatsapp heel vaak naar de verkeerde
Nou jouw komst maakt het niet veel beter in ieder gevalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou jouw komst maakt het niet veel beter in ieder gevalNou, bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Schijt ze dan niet het zwembad onder?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen weer zwemmen met mijn dochtertje. Te leuk!
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schijt ze dan niet het zwembad onder?
Haha watquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Schijt ze dan niet het zwembad onder?
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg en daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweestquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee man. Godskolere is dat je eerste gedachte bij baby zwemmen?
Doe normaal...quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg een daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweest
Haagse_Bennoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Eigenlijk moest ik eerst nog ergens anders aan denken maar dat komt doordat ik strafrechtcolleges volg een daarbij zou dat redelijk ongepast zijn geweest
Oh je heet Bennie, sorryquote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goedzo, dat zou onze goede vriendschap op het spel zetten.
Zo, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het moet altijd ordinair worden met Paxcon hè.
Ik zou best een avondje ordinair willen worden met Paxje, anders.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hij draaft een beetje door. Ik zei alleen dat ik morgenochtend ging zwemmen met mijn dochtertje. Hij dacht meteen dat ze het hele zwembad onder zou poepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
En dit terwijl het common sense is dat vrouwen helemaal niet poepen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij draaft een beetje door. Ik zei alleen dat ik morgenochtend ging zwemmen met mijn dochtertje. Hij dacht meteen dat ze het hele zwembad onder zou poepen.
Nou het was nog best netjes tochquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jeetje kaneelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou best een avondje ordinair willen worden met Paxje, anders.
Over klein gesprokenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja hoor. Mij krijgen ze niet zo makkelijk klein!
Oh wacht.
Het is soms wel erg moeilijk hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hield je goed in hoor.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over klein gesproken
Hoe gaat het met de kleine?
Wel jammer dat Fok-it dan zo'n gevoelig punt aanstiptquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan JR toch niets aan doen?
Dat is echt een gigantische Hans.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over klein gesproken
Hoe gaat het met de kleine?
kleine aapquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een gigantische Hans.
Maar wel een leuk ventje.
Nee hoor. Hij had laatst zn FB-fotoveranderd met een foto van hem en een babyquote:
Jij noemt je kleintje, Hans?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt een gigantische Hans.
Maar wel een leuk ventje.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Hij had laatst zn FB-fotoveranderd met een foto van hem en een baby
Jij maakt het weer ordinair om vervolgens anderen ordinair te noemen. Dit gedrag begint een beetje verwerpelijk te noemen
Of om in jouw jargon te spreken: Abject en infaam
Laatst zijn eerste Klassieker gekeken op het iPadje.quote:
jong geleerd is oud gedaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
babyzwemmen trouwens
nederlandser ga je het niet krijgen
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
babyzwemmen trouwens
Gewoon niet leren zwemmen.quote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon niet leren zwemmen.
Als je tijd gekomen is, dan is je tijd gewoon gekomen
Nee, in sommige landen pleuren ze het kind gewoon in een vijver en wachten ze tot het vanzelf zinkt inderdaad.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
babyzwemmen trouwens
Het zal wel bestaan maar ik hoor het toch vooral Nederlandse 20ers doenquote:
Je zou je kind nu enthousiaast moeten proberen te maken met de Eredivisie. Dan spring je ook van een brugquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laatst zijn eerste Klassieker gekeken op het iPadje.
Maar hij viel in slaap, wat ik wel kon begrijpen.
En dan te bedenken dat als hij voetbal een beetje begint te begrijpen de Eredivisie nog slechter is geworden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou je kind nu enthousiaast moeten proberen te maken met de Eredivisie. Dan spring je ook van een brug
Dan zou ik mijn kind wel uit de buurt houden van Netsplitter.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
"mijn blaag van 3 heeft diploma dolfijn woopdoopdiedoop"
gewoon even normaal doen
lekker met je kind in het chloorwater zwemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje quality time met je kindje, niks mis mee hoor jongens.
Probeer jij het nog trouwens?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
"mijn blaag van 3 heeft diploma dolfijn woopdoopdiedoop"
gewoon even normaal doen
Ja, zo valt voor alles wel wat te zeggen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker met je kind in het chloorwater zwemmen
Achter alles ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zo valt voor alles wel wat te zeggen.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
het is ook echt niet zo makkelijk als jullie beweerden
Toen wisten je mede-waterratten al wel: die wordt later homoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
volgens mij zat ik op zo'n waterangstcursus toen ik nog heel klein was
nog voor je begint met zwemles
wat een pussy was ik
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef Paxcon het volgende:
volgens mij zat ik op zo'n waterangstcursus toen ik nog heel klein was
nog voor je begint met zwemles
wat een pussy was ik
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen wisten je mede-waterratten al wel: die wordt later homo
Daarom ben je nog maagd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond door het gat doorzwemmen altijd extreem kut.
je dochter?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende week eerste rijles. Top talentje hoor.
Hier kan je ook prachtige homo grapjes over maken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik vond door het gat doorzwemmen altijd extreem kut.
Ook omdat ik mijn ogen niet open wou doen onder water, en dan onder het hele doek onder zwemde.
ja ging toen paar keer met mn vriendin zwemmenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon in het ondiepe proberen met iemand erbij die erop let dat je niet verzuipt.
Ja ik ga er aan onderdoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ben je nog maagd.
Oke ik hou op voor vanavond
Is er geen zwemles programma voor volwassenen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja ging toen paar keer met mn vriendin zwemmen
maar ik krijg echt halve paniek aanval als ik die bodem niet aanraak
wtf?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon in het diepe springenquote:
Ik hoop maar dat het dan vochtig genoeg is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon in het diepe springen
er bestaat ook zwangerschapsyoga hequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor zwangere vrouwen.
Diepgaand.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit geldt alleen voor zwangere vrouwen.
Ik weet het.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er bestaat ook zwangerschapsyoga he
straks wil je vriendin dat ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
er bestaat ook zwangerschapsyoga he
hahahahquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks wil je vriendin dat ook
moet jij mee
Omdat ik weet dat je hier vrolijk van wordt: kwaliteitspaint.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik weet het.
Mijn zus deed dat ook.
Ben je nog een Tindergod?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het dan vochtig genoeg is.
Mijn vriendin wilde op zo'n cursus waar je moest mee puffen. Was voor stelletjes. Ik heb vriendelijk bedankt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
straks wil je vriendin dat ook
moet jij mee
gewoon even normaal doen jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilde op zo'n cursus waar je moest mee puffen. Was voor stelletjes. Ik heb vriendelijk bedankt.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin wilde op zo'n cursus waar je moest mee puffen. Was voor stelletjes. Ik heb vriendelijk bedankt.
Ik ben bang dat dit echt met paint gemaakt isquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik weet dat je hier vrolijk van wordt: kwaliteitspaint.
[ afbeelding ]
Ik heb net een tienermoeder aan de haak geslagen.quote:
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
deed jouw pa dat? of was hij toen nog niet apaatquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
gewoon in de kroeg gaan zitten terwijl je vrouw ligt te bevallen klaar
gewoon werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Daar kom je niet mee weg.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:23 schreef Insomnia_ het volgende:
nee mijn pa was voor werk in het buitenland hahahahahahquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
deed jouw pa dat? of was hij toen nog niet apaat
volgens mij heb ik al 1,5 jaar niet meer gezwommenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Hoelang kunnen jullie onder water blijven?
Inso niet meegerekend
Weet nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Inso niet meegerekend
dit kan ik vies langquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Inso niet meegerekend
Ik ben spongebob. Altijd.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Inso niet meegerekend
5 secondequote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:24 schreef Fok-it het volgende:
Inso niet meegerekend
Geen idee.quote:
Ik vorig jaar zomer voor het laatst.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
volgens mij heb ik al 1,5 jaar niet meer gezwommen
Raak je dar niet van in paniek dan?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit kan ik vies lang
grote longinhoud god.
in bad nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raak je dar niet van in paniek dan?
niet meer helaasquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt toch zo'n tweepersoonsligbad?
Dat kon ik ook ja. Denk nu nog wel, als ik beetje hard zwamquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vroeger toen ik nog op zwemmen zat kon ik het 25 meter bad onder water zwemmen. Geen idee hoelang ik daar over deed...
Dat klinkt niet heel lekkerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vorig jaar zomer voor het laatst.
In een meertje in Amsterdam, lekker tussen de blikjes cola.
Jammer.quote:
je zwamt nu al veelquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon ik ook ja. Denk nu nog wel, als ik beetje hard zwam
Dit kan ik beamen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer.
Ik verveel me altijd in bad. Maar denk dat als je languit kan liggen met tv erbij het best chill is.
Nu gewoon normaal bad. Wel met tv in badkamerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer.
Ik verveel me altijd in bad. Maar denk dat als je languit kan liggen met tv erbij het best chill is.
Ik probeer het nog wel eens op vakantie. Helaas, lukt mij niet meer zo goed.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kon ik ook ja. Denk nu nog wel, als ik beetje hard zwam
Na een tijdje bad leeg laten lopen, afkoelen en weer vullen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg het altijd veel te heet in bad. Word ik duizelig en week.
quote:
Je moet ook niet de kraan op het heetst zetten, Hans.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik krijg het altijd veel te heet in bad. Word ik duizelig en week.
Serieus? Na 1x ben ik dat wel zat hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Na een tijdje bad leeg laten lopen, afkoelen en weer vullen.
Dat is genot hoor.
Oh nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? Na 1x ben ik dat wel zat hoor
Niet op zijn heetst, op 40 graden ofzo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je moet ook niet de kraan op het heetst zetten, Hans.
Je lijkt mij welquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh nee hoor.
Kan er ook gerust een paar uur in zitten.
Lol wtfquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet op zijn heetst, op 40 graden ofzo.
Jij bent zeker zo nasty dat je meteen gaat zitten ruften zodat je een bubbelbad krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet op zijn heetst, op 40 graden ofzo.
Is dan lekker om in te stappen. Helaas is het niet lang vol te houden
Nee hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lol wtf
Dat is zowat op z`n heetst
Nee dat is goorquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo nasty dat je meteen gaat zitten ruften zodat je een bubbelbad krijgt.
Ik begin onder de douche met 38 graden, en dan smeer ik me telkens in met iets en terwijl ik dat doe zet ik de temperatuur steeds iets hoger. Zoveel genot is dat.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En douchen zo warm mogelijk, en dan smerig rode rug krijgen
Weirdo.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is goor
En ik heb al een bubbelbad thuis. Maar ga ik echt eens per jaar in. Om dan te beseffen dat het best saai is.
Ohja dat hbe ik ook altijdquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
En douchen zo warm mogelijk, en dan smerig rode rug krijgen
Samen netflixen is ook chill.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
2 persoonsbad wel chillste wat er is
gewoon beetje die leef bespreken
Een spoedig herstel gewenst van Insomnia van het FOK!forumquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef JanCees het volgende:
Morgen ochtendje werken daarna opa bezoeken
Lijkt me ook ja. Flesje wijn erbij.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef Insomnia_ het volgende:
2 persoonsbad wel chillste wat er is
gewoon beetje die leef bespreken
Wietje roken in bad godquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me ook ja. Flesje wijn erbij.
Ik mis badje wel. Beetje chillings zetten, boekje lezen.
Moet je wel tv in je badkamer hebbenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Samen netflixen is ook chill.
Jacuzzigenot jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jacuzzi lijkt me wel leuk.
Maar dan wel met drie lekkere naakte meisjes.
Tv heb ik in badkamer. Maar ook wel eens via ipad gedaan, gaat ook prima.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je wel tv in je badkamer hebben
Of laptop ofzo handig neer kunnen zetten
gezelligquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:37 schreef JanCees het volgende:
Morgen ochtendje werken daarna opa bezoeken
Baasquote:
Ik ga altijd zondagavond in bad met een baco'tje. Studio sport op, of een voetbalwedstrijdje. Heerlijk man.quote:
Zal ik doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een spoedig herstel gewenst van Insomnia van het FOK!forum
Schoonouders hebben best grote.quote:
In de tuin of gewoon in huis?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Schoonouders hebben best grote.
Oh dat is genot hoor.
In tuinquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In de tuin of gewoon in huis?
Met kerst die jacuzzitje pakken en dan in die kou terecht komen als je eruit gaatquote:
Hopelijk is het dan niet al te ver naar binnenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Met kerst die jacuzzitje pakken en dan in die kou terecht komen als je eruit gaat
Dudleygodquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Later in elke hoek van je huis een tv zitten.
Zodat je ook tv kan kijken als je iets uit de koelkast moet pakken.
#DudleyDursleyStyle
ik ook trustenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ga lekker mijn bedje in. Ik zeg goedenacht.
oooh dat wist ik nietquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hij was vandaag geopereerd maar was gelukkig goed gegaan
nieuwe hartklep pffquote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
oooh dat wist ik niet
wat voor operatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |