Weghorstquote:Op zondag 21 februari 2016 10:29 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wat is die Weghorst toch een ongelofelijke mongool zeg. Maar inderdaad, als die na 45 minuten 5-0 had gestaan had dat de verhoudingen aardig weergegeven. Dit leek in niets op het Heracles wat ik eerder dit seizoen heb gezien.
Bel Hassani is wel een genot om naar te kijken. Toen hij de tweede helft wat ruimte kreeg zie je wel dat die op voetbal zit.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WeghorstJa thuis/uit verschil is echt enorm. En Tanane was natuurlijk veel te goed voor Heracles.
Zal wel naar AZ/Vitesse gaan. Leuke tussenstap.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Bel Hassani is wel een genot om naar te kijken. Toen hij de tweede helft wat ruimte kreeg zie je wel dat die op voetbal zit.
Het is wel schrijnend dat een team met zo weinig aanvallende kwaliteit 3e stond voor aanvang van deze wedstrijd. Leuk voor jullie en organisatorisch staat het vaak wel goed (al mochten er gisteren wel HEEL veel ballen overal en nergens tussendoor worden gespeeld), maar tegen deze verdediging mag je best iets meer creeeren.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
WeghorstJa thuis/uit verschil is echt enorm. En Tanane was natuurlijk veel te goed voor Heracles.
Ag zie in Duitsland ook bij Hertha. En in de eredivisie is het toch maar vorm van de dag, dus zo verrassend is het allemaal niet. Uitgezonderd de bovenste 2 en onderste 3.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel schrijnend dat een team met zo weinig aanvallende kwaliteit 3e stond voor aanvang van deze wedstrijd. Leuk voor jullie en organisatorisch staat het vaak wel goed (al mochten er gisteren wel HEEL veel ballen overal en nergens tussendoor worden gespeeld), maar tegen deze verdediging mag je best iets meer creeeren.
Das waar maar van een AZ gaat wel meer dreiging uit.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:44 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag zie in Duitsland ook bij Hertha. En in de eredivisie is het toch maar vorm van de dag, dus zo verrassend is het allemaal niet. Uitgezonderd de bovenste 2 en onderste 3.
Nu is AZ de duidelijke nummer 3, maar AZ was voor de winterstop ook helemaal niks. Jullie kregen wel weer een gratis pingel trouwens.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das waar maar van een AZ gaat wel meer dreiging uit.
De rest in de groep onder PSV en Ajax kan er ook niet veel van.
Die kop van Weghorst na die pingel was priceless. Kansloze mongool is dat zeg.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nu is AZ de duidelijke nummer 3, maar AZ was voor de winterstop ook helemaal niks. Jullie kregen wel weer een gratis pingel trouwens.
Heerlijk ja. Achteraf lekker huilen dat Bruma valt. Wat een zak stront.quote:Op zondag 21 februari 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die kop van Weghorst na die pingel was priceless. Kansloze mongool is dat zeg.
Wat wil je nu dat ik zeg?quote:Op zondag 21 februari 2016 10:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die kop van Weghorst na die pingel was priceless. Kansloze mongool is dat zeg.
quote:
Dat dit karma ten top is. Hij valt constant op zijn knietjes bij het minste contact en dan steeds maar dat vieze lachje. Dit voelde gewoon goed, het liefst was er gewoon 0.0 contact geweest, dan was het perfect geweest. Nu valt er gewoon wat voor te zeggen, bruma houd zijn handen thuis en weghorst niet.quote:
Kunsgras is ook een groot verschil héquote:Op zondag 21 februari 2016 10:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit. En dan roept hij na de wedstrijd ook nog dat hij er niet van houdt als spelers vallen terwijl er niets aan de hand is.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:01 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat dit karma ten top is. Hij valt constant op zijn knietjes bij het minste contact en dan steeds maar dat vieze lachje. Dit voelde gewoon goed, het liefst was er gewoon 0.0 contact geweest, dan was het perfect geweest. Nu valt er gewoon wat voor te zeggen, bruma houd zijn handen thuis en weghorst niet.
Cocu mag de gouden Porsche van Locadia gebruiken als ie hem opstelt denk ikquote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af als Cocu, Locadia betrapt met zijn vrouw, dat ie nog steeds in de basis staat.
Man man man
De vrouw van Cocu is toch met de gymleraar van 1 van de kinderen vertrokken?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:07 schreef Doublepain het volgende:
Ik vraag me af als Cocu, Locadia betrapt met zijn vrouw, dat ie nog steeds in de basis staat.
Man man man
Is dat zo ja?quote:Op zondag 21 februari 2016 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De vrouw van Cocu is toch met de gymleraar van 1 van de kinderen vertrokken?
Jip.quote:
4-4-2 met Pereiro en De Jong in de spits en dan...quote:Op zondag 21 februari 2016 10:33 schreef tompsv18 het volgende:
Tegen Atletico graag spelen met Zoet, Arias, Bruma, Moreno, Willems, Hendrix, Propper, Van Ginkel, Guardado, Pereiro en Narsingh. 4-mans middenveld met Guardado die zo nu en dan als linksbuiten op kan duiken. De technische Pereiro in de spits en Narsingh vanwege zijn snelheid in de basis.
Hij is toch voor ie naar de basisschool ging al uit Brabant vertrokken? Volgens z'n wiki toen ie 3 was.quote:Op zondag 21 februari 2016 12:46 schreef ZuidGrens het volgende:
Weet je wat ik zo vreemd aan die Cocu vind. Hij is gewoon een Eindhovenaar maar hij lult alsof ie van boven de rivieren komt. Nou zeg ik niet dat ie in het plat Brabants zijn interviews en persconferenties moet doen, maar dat accentloos Nederlands van hem vind ik toch ronduit opvallend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |