Ze zijn allemaal dood.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:19 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Misschien doelde van der Laan op de "Amsterdammer" die Amsterdam allang ontvlucht/weggepest is.
Nu heb je er vooral wannabe's.
LOL dat kon idd wel ns zo uitpakken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:07 schreef Manke het volgende:
Binnenkort dus 3x zoveel racisme meldingen
Symptoombestrijding. Het is vervelend maar je lost niet het onderliggende probleem op door het sissen strafbaar te stellen, dat los je enkel op door werk te maken van beter immigratie- (met selectie op positieve kwaliteiten in plaats van op negatieve kwaliteiten voor de samenleving) en integratiebeleid. Ik vrees dat we een flink aantal individuën van de huidige generaties polderMarokkanen kunnen afschrijven, dat wordt niets meer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef tong80 het volgende:
Amsterdam wil seksuele intimidatie op straat aanpakken.In de stad zegt een op de drie vrouwen te maken te hebben met seksueel intimiderend gedrag op straat,zoals sissen,bespugen en uitschelden.
Nu zijn alleen belediging,stalking en betasting strafbaar.Op initiatief van de VVD wordt onderzocht of dat in de APV (Algemene Plaatselijke Verordening) kan worden uitgebreid tot alle vormen van intimidatie.Burgemeester Van der Laan ziet daartoe wel mogelijkheden.
Brussel ging Amsterdam hierin al voor.PvdA-Kamerlid Marcouch werkt aan een wetsvoorstel op dit gebied.Wanneer dat wordt behandeld,is nog niet bekend.
Denk het niet. Seksuele intimidatie is nog altijd minder erg dan aangifte van iets proberen te doen op een amsterdams politie bureau.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 13:07 schreef Manke het volgende:
Binnenkort dus 3x zoveel racisme meldingen
Seksuele intimidatie dient niet onder 'vrijheid van expressie' te vallen.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:13 schreef SpecialK het volgende:
Vrijheid van expressie?
Ik vind die evangelisten bij centraal station altijd onprettig klinken als ze over jezus naar me schreeuwen. Die mensen ook maar de bak in?
Nog nooit naar mij gesist tot een zomer geleden... Door een aantal lutsers uit het AZC.quote:Op maandag 22 februari 2016 01:01 schreef Isegrim het volgende:
Sissen vind ik ook echt bijzonder onprettig. Krijg daar altijd een heel naar gevoel bij en probeer het maar te negeren (zoals elke andere vorm van apengedrag door kerels zonder hersencellen).
Het handhaven lukt eigenlijk helemaal niet. Behalve in het centrum van Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:52 schreef Twiitch het volgende:
Leuk maar onmogelijk om te handhaven.
Dat is wat bepaalde straatmarokkanen er uiteindelijk van gemaakt hebben.quote:
Correct. Maar het is beide een vorm van seksuele intimidatie. Fluiten doe je maar naar je hond.quote:Op maandag 22 februari 2016 10:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat is wat bepaalde straatmarokkanen er uiteindelijk van gemaakt hebben.
Maar het oorspronkelijke sissen is niet zo heel veel anders dan het fluiten naar meiden.
Nee, dat zijn ze niet. Ze zijn slachtoffer van "seksuele intimidatie" en op basis van de OP concludeer ik dat die term aan ernstige inflatie onderhevig is.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Seksuele intimidatie dient niet onder 'vrijheid van expressie' te vallen.
In het geval van evangelisten ontbreekt een onderdrukkend systeem. Eén op de drie vrouwen is slachtoffer van seksueel geweld. De context is heel erg anders.
Wanneer is iets volgens jou seksuele intimidatie?quote:Op maandag 22 februari 2016 09:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
In het geval van evangelisten ontbreekt een onderdrukkend systeem. Eén op de drie vrouwen is slachtoffer van seksueel geweld. De context is heel erg anders.
Ik kan alles wel klassificeren als seksuele intimidatie. Dan kan ik lekker iedereen de mond snoeren. Makkelijk, hoor.quote:Op maandag 22 februari 2016 09:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
En jij denkt dat er een onderdrukkend systeem is voor vrouwen? Het patriachaat zeker? Feminisme alert.quote:In het geval van evangelisten ontbreekt een onderdrukkend systeem.
1 op 3? Is dit het feministische fabeltje wat je als zoete koek hebt geslikt?quote:Eén op de drie vrouwen is slachtoffer van seksueel geweld. De context is heel erg anders.
Als je als man vrouwen moet gaan benaderen door ze uit te schelden of door te gaan sissen is er iets goed mis met jouw mannelijkheid.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 11:13 schreef tong80 het volgende:
Amsterdam wil seksuele intimidatie op straat aanpakken.In de stad zegt een op de drie vrouwen te maken te hebben met seksueel intimiderend gedrag op straat,zoals sissen,bespugen en uitschelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |