abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160071569
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:35 schreef Sonaa88 het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt zijn de berbers eigenlijk het ruggengraat van Nederland!
Jazeker, die ruggengraat zal alleen maar sterker worden nu er meer Berber broeders deze kant opkomen vanuit Marokko/Algerije.
pi_160071593
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:37 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Jazeker, die ruggengraat zal alleen maar sterker worden nu er meer Berber broeders deze kant opkomen vanuit Marokko/Algerije.
Ik denk dat ik overtuigd ben, ik ga denk ik toch maar weer GroenLinks/pvda stemmen zodat er nog meer kunnen komen!! w/
pi_160071607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat kan wel zijn, maar dat uitzicht heb je in Nederland niet voor een nieuwe woning voor maar pak em beet 100.000 euro naast een van de grootste steden van het land.
Ik dacht juist dat Denemarken duur was.
Wel bazengeld met die gaten erin _O_
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_160071701
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:38 schreef Sonaa88 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik overtuigd ben, ik ga denk ik toch maar weer GroenLinks/pvda stemmen zodat er nog meer kunnen komen!! w/
Hahaha ik ga ff een lekkere Marokkaanse Hasj joint halen en wat meiden na sissen , rustig aan sahbi.
pi_160071746
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:44 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Hahaha ik ga ff een lekkere Marokkaanse Hasj joint halen en wat meiden na sissen , rustig aan sahbi.
Rustig a mattie
  zaterdag 20 februari 2016 @ 22:16:01 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_160078916
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:39 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Haha, ja ik vind het net speelgoedgeld. :P
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_160079033
Nederland is best mooi.
Het enige jammere is de vele vinexwijken die inwisselbaar zijn met elk ander dorp.
Oja, en het klimaat is niet zo super.
pi_160079050
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:39 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Dat heb je ook in Noorwegen, maakten we een ketting van :D
pi_160082462
quote:
18s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 02:45 schreef perezoso het volgende:
Daar dacht ik gisteren aan, ik ken geen lelijker land.

Wat vinden jullie?
Lelijk als in wat?
Landschap? gebrek aan bergen en bossen? snelwegen en gebouwen van staal, glas en beton?
Of heb je het over normen en waarden? of bevalt de vorm van het land op de kaart je niet?
Wees eens wat specifieker.
  zondag 21 februari 2016 @ 00:32:13 #135
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_160082861
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 02:01 schreef perezoso het volgende:

[..]

Ik vind dat er prettiger uitzien dan het onderstaande, ons land lijkt op een computerchip.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kan ook gewoon een keertje je polder uitkomen. Dan zie je bijvoorbeeld opeens zomaar zoiets:

Gewoon Nederland, net zo goed als die polder.
Stop the world, I want to get out.
  zondag 21 februari 2016 @ 00:39:14 #136
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_160083018
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:37 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Berber-broeders? Waar broeden die op? Snode plannen? Of komen Berbers uit een ei?
Stop the world, I want to get out.
pi_160083100
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 18:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Beter zoeken dan. Ik woon er.

Misschien wil je me een PM sturen met tips en vragen. Ik wil je hier zelfs persoonlijk verwelkomen. :)
Dat lijkt me heel gezellig. Dank voor je aanbod. Je mag ook altijd langskomen in Texas. *O*
Jesus saves but death prevails.
pi_160087166
Twente is hardstikke mooi hoor!
pi_160087328
Er zijn veel ergere landen. We hebben tenminste nog welvaart. Dat is ook waarschijnlijk de enige reden waarom mensen hier blijven.
pi_160090858
Nederland is geen land waar je moet zijn voor de natuur, cultuur of het authentieke voedsel.
pi_160105535
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 08:44 schreef CaseJunky het volgende:
Belgie is echt vergeleken met NL een vies smerig kut land

Natuur is ruk, de steden stinken en nog maar over die achterstand mensen te zwijgen.

Voor we verder gaan mag ik er wel op wijzen dat ik bij deze Vlaanderen bedoel. Ik heb werkelijk waar in welk buurland dan ook nog nooit zoveel zwervers gezien als in heel fucking Belgie. Pauper straten en smerige lucht overal rotzooi in de natuur.

En dan die culturele trekpleisters.... Sorry maar van onderhoud hebben ze daar nooit gehoord of wel? Kijk eens goed naar dat Atomium bijvoorbeeld. Ding is zo smerig dat hij niet grijs is van kleur maar van de zooi die er aan plakt.

Nee sorry TS je moet beter je best doen om Nederland een lelijk land te vinden
Als Belg snap ik dat bashen op België écht niet, van onderkomen en slecht onderhoud. In mijn ogen is er amper tot geen verschil tussen Nederland en Vlaanderen op dat vlak. Ja, we hebben lintbebouwing enz maar niet 5000 dezelfde huizen en wijken waar iedereen hetzelfde heeft als Nederland.

Btw ik vind Nederlands Limburl wel behoorlijk chill
pi_160105567
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 00:17 schreef Werkman het volgende:

[..]

Lelijk als in wat?
Landschap? gebrek aan bergen en bossen? snelwegen en gebouwen van staal, glas en beton?
Of heb je het over normen en waarden? of bevalt de vorm van het land op de kaart je niet?
Wees eens wat specifieker.
^
pi_160105628
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 23:46 schreef sirdanilot het volgende:
Elk land heeft zijn mooie en lelijke plekken. België staat er bv om bekend om oerlelijk te zijn maar ook in België heb je b.v. de Ardennen wat dan juist weer heel mooi is.

Ook NL heeft zeker hele mooie plekken. Denk aan land van Saeftinghe, Waddenzee, de Veluwe, Oostvaardersplassen, verschillende heides verspreid over het land, de duinen aan de kust, Zuid-Limburgs heuvelland etc.

Het oer hollandse polderlandschap in bv de Beemster is uniek voor nederland en komt nergens anders ter wereld voor, volgens mij staat het daarom ook op een Unesco lijst.
Mijn Belgisch hart doet hiervan pijn. Lachen met België om zo Nederland op te waarderen :'(
pi_160109147
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:29 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Die paar Berbers houden de Nederlanders tenminste een beetje wakker.
Marokkanen zijn een van de redenen dat het straatbeeld in Nederland zo lelijk is.
pi_160109315
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:27 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Marokkanen zijn een van de redenen dat het straatbeeld in Nederland zo lelijk is.
inderdaad... niet alleen Nederland, ook in Brussel ziet er een stuk troostelozer uit, regenachtig weer, vrouwen die totaal met hoofddoeken ingepakt zijn en jongertjes van 12 met hun trainingspakjes..

Ik kan me wel leukere dingen bedenken.
pi_160109360
De provincie Groningen is echt lelijk. De steden zoals oude Pekela,Winschoten en Veendam zijn het toppunt van pauper. De stad Groningen is wel mooi.

Drenthe is ook super kut. Zie bijvoorbeeld Emmen. Maar je kan natuurlijk wel even kijken bij dorpen zoals Dwingeloo en Westerbork. Ook is de natuur is wel te doen.

Ik vind Overijssel de mooiste provincie samen met Gelderland.
pi_160109388
De randstad die gaat nog keer onderstromen en daar is niet veel aan idd.
pi_160109424
Verder een goed topic, als ik in GTA Los Santos uit rijd met de auto, dan zit ik gelijk midden in de prachtige natuur, berggebieden... Rij ik door de wereldstad heen, dan kom ik bij een prachtige boulevard met palmbomen.

Nederland

Los Santos

Verder niks te klagen, zolang ik nog thuis woon en wajong vang maandelijks, kan ik doen wat ik wil, en ook op vakantie gaan naar wat mooiers. 8-)
pi_160109461
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
De provincie Groningen is echt lelijk. De steden zoals oude Pekela,Winschoten en Veendam zijn het toppunt van pauper. De stad Groningen is wel mooi.

Drenthe is ook super kut. Zie bijvoorbeeld Emmen. Maar je kan natuurlijk wel even kijken bij dorpen zoals Dwingeloo en Westerbork. Ook is de natuur is wel te doen.

Ik vind Overijssel de mooiste provincie samen met Gelderland.
Overijssel is mooi, alleen het accent is minder.
Het accent boven Overijssel Drenthe Groningen Friesland) klinkt zo provinciaals en boers dat ik letterlijk moet kotsen van ergernis, en krijg dan geen hap door m'n keel van de irritatie.
pi_160109486
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 00:44 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Verder een goed topic, als ik in GTA Los Santos uit rijd met de auto, dan zit ik gelijk midden in de prachtige natuur, berggebieden... Rij ik door de wereldstad heen, dan kom ik bij een prachtige boulevard met palmbomen.

Nederland

[ afbeelding ]

Los Santos
[ afbeelding ]
Verder niks te klagen, zolang ik nog thuis woon en wajong vang maandelijks, kan ik doen wat ik wil, en ook op vakantie gaan naar wat mooiers. 8-)
Hoe vaak ga je op vakantie dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')