Zuid-Afrika is prachtigquote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:05 schreef 1marcelfilms het volgende:
beter als die neger landen in afrika enzo
Zeg toch niet dat er niks moois in NL is, landschap is voor 90% geestdodend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:25 schreef Luuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man hartstikke lelijk.
Wat een straf om hier elke dag wakker te worden in dit huis.
Vanuit de achtertuin zo over de groene heuvels kijken en naar de koeien en bossen.
We hebben het niet over de bevolking, ik denk dat elk afrikaans land minstens 10x zo mooi is v.s. NL.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:05 schreef 1marcelfilms het volgende:
beter als die neger landen in afrika enzo
Een prachtig huis inderdaad, maar hoe betaalbaar is dat voor een gemiddeld gezin?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 18:25 schreef Luuntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ja man hartstikke lelijk.
Wat een straf om hier elke dag wakker te worden in dit huis.
Vanuit de achtertuin zo over de groene heuvels kijken en naar de koeien en bossen.
Dat kan wel zijn, maar dat uitzicht heb je in Nederland niet voor een nieuwe woning voor maar pak em beet 100.000 euro naast een van de grootste steden van het land.quote:
In Denemarken zijn de belastingen ook zo lekker laag.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een prachtig huis inderdaad, maar hoe betaalbaar is dat voor een gemiddeld gezin?
Ik betaal hier nog geen 600 euro voor mijn woning en heb dit uitzicht als ik links kijk in mijn tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik vooruit kijk.
[ afbeelding ]
En een crappy foto van een hertje wat er liep.
[ afbeelding ]
En nee, ik woon niet in de middle of nowhere maar in een woonwijk dichtbij school, winkels, stad, zee en bossen. Alles op 10 min. afstand met de auto.
En we hebben heel veel wildleven hier in de achtertuin, hertjes, dassen, vossen enz.
Waar in Nederland kan je dat vinden voor die prijs?
Net zo hoog ongeveer als in Nederland alleen krijg je er veel meer voor terug, zoals geen ziektekosten en gratis studeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:19 schreef vaduz het volgende:
[..]
In Denemarken zijn de belastingen ook zo lekker laag.
Als je emigreerd, ga je toch juist naar een land met lagere belastingen?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Net zo hoog ongeveer als in Nederland alleen krijg je er veel meer voor terug, zoals geen ziektekosten en gratis studeren.
Niet als je dan alsnog maandelijks meer kwijt bent aan bv ziektekosten, woning, onkosten en studeren.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:22 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als je emigreerd, ga je toch juist naar een land met lagere belastingen?
Lieve schat, het was niet mijn huis, maar dat van mijn ouders.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef perezoso het volgende:
[..]
Zeg toch niet dat er niks moois in NL is, landschap is voor 90% geestdodend.
Woon jij hier ? Een slimme meid doet op het juiste moment de benen wijd. Voor de meeste mensen is dit niet weggelegd.
[..]
We hebben het niet over de bevolking, ik denk dat elk afrikaans land minstens 10x zo mooi is v.s. NL.
Toen mijn vader het kocht was het heel betaalbaar, tegenwoordig is zo'n huis niet te doen voor een gemiddeld gezin.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 22:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een prachtig huis inderdaad, maar hoe betaalbaar is dat voor een gemiddeld gezin?
Ik betaal hier nog geen 600 euro p/m voor mijn woning en heb dit uitzicht als ik links kijk in mijn tuin
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als ik vooruit kijk.
[ afbeelding ]
En een crappy foto van een hertje wat er liep.
[ afbeelding ]
En nee, ik woon niet in de middle of nowhere maar in een woonwijk dichtbij school, winkels, stad, zee en bossen. Alles op 10 min. afstand met de auto.
En we hebben heel veel wildleven hier in de achtertuin, hertjes, dassen, vossen enz.
Waar in Nederland kan je dat vinden voor die prijs?
Vroeger was alles beter!! nou ja misschien niet alles, hahaha.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:11 schreef Luuntje het volgende:
[..]
Toen mijn vader het kocht was het heel betaalbaar, tegenwoordig is zo'n huis niet te doen voor een gemiddeld gezin.
Maar er zijn meer huizen in dat dorp en die omgeving.
Ik bedoelde alleen maar dat Nederland echt niet zo lelijk is tegenover andere landen, elk land heeft zijn eigen paradijsjes en eigen krotten of saaie wegen en steden.
Het ligt er maar net aan hoe men het promoot en wat je aantrekt.
En ik zou graag ruilen met het uitzicht
Ach ja. Zoals bijvoorbeeld de prachtige natuur van Somalië:quote:Op vrijdag 19 februari 2016 21:43 schreef perezoso het volgende:
We hebben het niet over de bevolking, ik denk dat elk afrikaans land minstens 10x zo mooi is v.s. NL.
Ik vind dat er prettiger uitzien dan het onderstaande, ons land lijkt op een computerchip.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:41 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ach ja. Zoals bijvoorbeeld de prachtige natuur van Somalië:
[ afbeelding ]
Ontroerend mooi.
België (ook buiten de Ardennen) vind ik juist mooi door zo'n grilligheid. Er klopt op veel plekken nauwelijks iets van en er wordt nauwelijks moeite gedaan om een gelikt beeld te presenteren, en daar geniet ik nou juist van. Maar ja, dat nu precies waarom anderen het 'lelijk' noemen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 23:46 schreef sirdanilot het volgende:
Elk land heeft zijn mooie en lelijke plekken. België staat er bv om bekend om oerlelijk te zijn maar ook in België heb je b.v. de Ardennen wat dan juist weer heel mooi is.
Klopt helemaal! Gelukkig wonen er in Nederland zoveel Berbers die ontzettend dapper en eerlijk zijn!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 02:28 schreef PSVCL het volgende:
Nederland is opzich wel ok man , alleen jammer van het volk .
Hypocrieter laffer en slaafser vind je ze nergens in de wereld !
Die paar Berbers houden de Nederlanders tenminste een beetje wakker.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:21 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Klopt helemaal! Gelukkig wonen er in Nederland zoveel Berbers die ontzettend dapper en eerlijk zijn!
Klopt. Neem bijvoorbeeld opsporing verzocht, een prachtig programma!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:29 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Die paar Berbers houden de Nederlanders tenminste een beetje wakker.
Dat bedoel ik , ook is er meer werk voor de politie , de hulpverleners, het UWV etc.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:33 schreef Sonaa88 het volgende:
[..]
Klopt. Neem bijvoorbeeld opsporing verzocht, een prachtig programma!
Zonder de berbers zou opsporing verzocht maar 5 minuten duren
Als je het zo bekijkt zijn de berbers eigenlijk het ruggengraat van Nederland!quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Dat bedoel ik , ook is er meer werk voor de politie , de hulpverleners, het UWV etc.
Nederland kan niet zonder ons!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |