Rij eens over de A2 onder Maastricht België in zou ik zeggenquote:Is Nederland het lelijkste land ter wereld of lijkt dat maar zo?
Meerdere malen gereden maar ik heb het niet zozeer over gebouwen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:52 schreef Geralt het volgende:
[..]
Rij eens over de A2 onder Maastricht België in zou ik zeggen
Qua landschap is Nederland wel redelijk triest. Maar in Zuid (je zal er maar wonen) Limburg ziet het er toch mooi uit met de heuvels en pittoreske dorpjes overal enzoquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:57 schreef perezoso het volgende:
[..]
Meerdere malen gereden maar ik heb het niet zozeer over gebouwen.
Ben overigens wel blij dat ik hier ben geboren maar het is kanker voor je oog dit land.
De taalbarrière is te groot om die streek te bezoeken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:59 schreef Geralt het volgende:
[..]
Qua landschap is Nederland wel redelijk triest. Maar in Zuid (je zal er maar wonen) Limburg ziet het er toch mooi uit met de heuvels en pittoreske dorpjes overal enzo
Nederland is afgrijselijk. Het landschap, het volk.. Om nog maar te zwijgen over de rotte inteelt die we binnen laten doordat de halve wereld zich verplaatst. Maar aan de andere kant.. Sommige streken hebben ook zo hun charmes.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:45 schreef perezoso het volgende:
Daar dacht ik gisteren aan, ik ken geen lelijker land.
Wat vinden jullie?
Veel oostbloklanden zijn echt graflelijk en het eten is ranzig daar, de mensen koud en kil en zwaar depressief.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:45 schreef perezoso het volgende:
Daar dacht ik gisteren aan, ik ken geen lelijker land.
Wat vinden jullie?
Ik zeg niet dat Denemarken het mooiste land in de wereld is, maar toch zeker mooier dan Nederland.quote:
Nederland is een delta met rivieren, polders en uitgestrekte hogere zandgronden.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Denemarken het mooiste land in de wereld is, maar toch zeker mooier dan Nederland.
Hoewel Nederland ook prachtige locaties heeft
Ja, maar alsnog kun je niet ontkennen dat de meeste sinaasappels wel gewoon oranje zijn. Bij deze val je dus door de mand.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederland is een delta met rivieren, polders en uitgestrekte hogere zandgronden.
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat Nederland mooier is.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nederland is een delta met rivieren, polders en uitgestrekte hogere zandgronden.
In de winter groeien er ook geen aardbeien hier.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:12 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja, maar alsnog kun je niet ontkennen dat de meeste sinaasappels wel gewoon oranje zijn. Bij deze val je dus door de mand.
Mooi is subjectief.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat wil niet zeggen dat Nederland mooier is.
En Denemarken heeft dat ook, naast al het andere natuur prachtige architectuur.
klopt, ik persoonlijk vind Denemarken mooier dan Nederland...maar IJsland en Noorwegen weer een stuk mooier dan Denemarken.quote:
Rusland is ook erg mooi.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:23 schreef snakelady het volgende:
[..]
klopt, ik persoonlijk vind Denemarken mooier dan Nederland...maar IJsland en Noorwegen weer een stuk mooier dan Denemarken.
Nederland is zeker wel het minst mooie land waar ik mij in heb bevonden. Maar er zullen vast minder mooie landen zijn.
Ben ik nog nooit geweest. Wie weet ooit.quote:
Sint Petersburg was echt bijzondere ervaring, kende wel daar wel mensen waar ik kon logeren en die kende stad op hun duimpje.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ben ik nog nooit geweest. Wie weet ooit.
Rusland lijkt me ontzettend onveilig, crimineel en corrupt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sint Petersburg was echt bijzondere ervaring, kende wel daar wel mensen waar ik kon logeren en die kende stad op hun duimpje.
Dat viel best wel mee maar was er bij mensen die de stad kennen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:34 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Rusland lijkt me ontzettend onveilig, crimineel en corrupt.
altijd handig als je mensen kent in een ander land. Een goede vriendin van mij is Russisch dus wie weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 05:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sint Petersburg was echt bijzondere ervaring, kende wel daar wel mensen waar ik kon logeren en die kende stad op hun duimpje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |