Volgens mij niet, althans hier in de shop niet haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
jack herer is haze toch. doe maar duur
ohquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij niet, althans hier in de shop niet haha.
Maar goed moet ik er wel bij zeggen dat we hier in Emmen ook wel een beetje matige coffeeshops hebben.quote:
Niels zou je direct 100 gevenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Als 100 FOK!kers mij nou even 1 euro geven, dan kan ik eindelijk skates kopen
Ik ken geen Niels.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Niels zou je direct 100 geven
Het is ook hoe men er mee omgaat, zit iemand door hoe of wat dan ook in de financiele shit, er zijn weer regelingen en andere nodige beschikbaar om de shit te fixen, maar dan moet je zelf ook niet op je luie reet blijven zitten, daar krijg je blaren van.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:03 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Idd. Geld maakt niet gelukkig maar geen geld maakt denk ik wel ongelukkig
En als 1 fokker nou 100 euro geeft is dat ook goed ?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
Als 100 FOK!kers mij nou even 1 euro geven, dan kan ik eindelijk skates kopen
Ben zelf nooit in SF geweest voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
In SF valt ook een hoop te zien en te doen, het heeft al vele landmarks en de epische Redwood bossen aan de andere kant van de Golden Gate.
In SF hangt ook nog de aloude hippiesfeer in Height Ashbury.
En Golden Gate Park is wellicht minder bekend, maar qua omvang is het maar ietsjes kleiner, wel mede ontworpen door dezelfde achitect van Central Park .
Ja hoor. Kan ik nog sneller skates kopen.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:07 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En als 1 fokker nou 100 euro geeft is dat ook goed ?
https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Herer_%28Cannabis%29quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar goed moet ik er wel bij zeggen dat we hier in Emmen ook wel een beetje matige coffeeshops hebben.
Oh hmm. Nou het wordt hier niet echt voor een haze prijs verkochtquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Jack_Herer_%28Cannabis%29
tis een kruising blijkbaar waar ook haze doorheen zit
meen me iig te herinneren dat het vrij duur was
Mooie open deur.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is ook hoe men er mee omgaat, zit iemand door hoe of wat dan ook in de financiele shit, er zijn weer regelingen en andere nodige beschikbaar om de shit te fixen, maar dan moet je zelf ook niet op je luie reet blijven zitten, daar krijg je blaren van.
Nouja fascinerend wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben. Buitenlandbeleid ben ik ook geen voorstander van maar er zijn uiteraard meer aspecten aan een land.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:59 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik niet. Complete landen in het MO vernietigen zonder geldige reden en Europa moet alles maar opruimen zeker. Vind ik niet bepaald fascinerend eigenlijk.
Waarom groei je niet gewoon zelf plantjes in je huis?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh hmm. Nou het wordt hier niet echt voor een haze prijs verkochtMaar is wel goed te roken.
Dat heb ik dan weer nooit gehad haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
weet nog dat ik toen ik een jaar of 16 was zo'n poster met allemaal van die kei mooie toppen aan de deur van m'n slaapkamer had hangen
Ga toch gewoon werken joh met je luie reet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja hoor. Kan ik nog sneller skates kopen.
Geen zin.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:10 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Waarom groei je niet gewoon zelf plantjes in je huis?
Zou ook een optie zijn jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:10 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ga toch gewoon werken joh met je luie reet.
Ook binnenlands ben ik geen fan. Sociale stelsels kennen ze amper, zorg is slecht, scholen zijn (voor zover ik weet) slecht enz enz.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:10 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Nouja fascinerend wil niet zeggen dat ik het met alles eens ben. Buitenlandbeleid ben ik ook geen voorstander van maar er zijn uiteraard meer aspecten aan een land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |