Ik niet. Complete landen in het MO vernietigen zonder geldige reden en Europa moet alles maar opruimen zeker. Vind ik niet bepaald fascinerend eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:57 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
puur esthetisch vast wel maar ik vind de VS als land ook gewoon fascinerend.
ja samen met m'n dinnetje, best leuke seriequote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:59 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Keek je vroeger The O.C.?
Er is een FOK!er die daar woont btw.
eyquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:00 schreef Amarantha het volgende:
Ik verveel mij. Dus ik zeg hier voor de verandering maar weer even hoi
nazi is niet helemaal het goede woord omdat hij een groot deel van zn geld van buitenlandse joden krijgt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
misschien kan ik asiel aanvragen als bernie president wordt en die geblondeerde nazi hier de macht grijpt
fascist dan whateverquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
nazi is niet helemaal het goede woord omdat hij een groot deel van zn geld van buitenlandse joden krijgt.
yes, met jou?quote:
oh nvm dan dacht dat je veelal won.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
als je geld wilt verliezen kan je het ook gelijk door de plee spoelen
Ja lekker, zou eigenlijk moeten gaan slapen maar geen zin. Dus ik rook nog maar een jointjequote:
eigenlijk staat ie nu 3478958934 euro in t rood, maar die screenshots gaat ie uiteraard niet postenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:01 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh nvm dan dacht dat je veelal won.
goed plan, ga ik zo ook maar eens doenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja lekker, zou eigenlijk moeten gaan slapen maar geen zin. Dus ik rook nog maar een jointje
waarheid als een koequote:
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
goed plan, ga ik zo ook maar eens doen
als ze het hebben haal ik altijd gruis bij de shop, want goedkoopquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke soort wiet rook je het meest?
Of je bent een hasj roker. Kan ook natuurlijk.
Jack Herer of een Kush,quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
als ze het hebben haal ik altijd gruis bij de shop, want goedkoopmaar anders over het algemeen santa maria of orange bud
jij?
wtf hoe kun je remqo niet kennenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HoiKen je niet. Maar boeit mij niks.
Oh jaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf hoe kun je remqo niet kennen
die man is al jaren de paintgod van FOK! zo ongeveer
jack herer is haze toch. doe maar duurquote:
ewaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |