True beste bron hiervoor zijn Chandler en Monica van Friends.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ligt aan de leeftijdscategorie. Mensen tussen de 20 en 30/35 zullen vaker kiezen voor een levendigere omgeving, zoals een stadscentrum of iets dergelijks. Daarna zullen veel mensen liever richting een dorp of buitenwijk vertrekken, inderdaad bijvoorbeeld om een gezin te stichten.
Heb hier verder geen bronnen ofzo voor trouwens, maar denk dat het wel ongeveer klopt.
ja, je gaat voor de bookies pakken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
alles wat ik bedoel te zeggen is dit;
ik werk voor ziggo, maar ga voor paypal werken
ik heb geen idee wat ik precies voor klanten ga krijgenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja, je gaat voor de bookies pakken?
Ik zou graag Grove Street bezoeken (als dat echt bestaat)quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
californië lijkt me wel leuk
bietje chillen in orange county
kan ik je geld geven dat je voor me inzet G?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
oh
1100 uitgecasht in de afgelopen 1.5 week
denk t niequote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:54 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ik zou graag Grove Street bezoeken (als dat echt bestaat)
als je geld wilt verliezen kan je het ook gelijk door de plee spoelenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:54 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
kan ik je geld geven dat je voor me inzet G?
quote:
Trump maakt ook wel goede kans daar als ik die polls zo eens bekijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
misschien kan ik asiel aanvragen als bernie president wordt en die geblondeerde nazi hier de macht grijpt
In SF valt ook een hoop te zien en te doen, het heeft al vele landmarks en de epische Redwood bossen aan de andere kant van de Golden Gate.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan welke wijken je bezoekt.
SF kan tof zijn maar er is meer te doen in LA dat mij interesseert en het politieke klimaat vind ik beter.
NYC en dan met name Time Square is het toonbeeld van kapitalisme. Nu ben ik zeker geen commie maar bepaalde zaken daar kun je gewoon echt niet goedpraten. Daarnaast is er maar weinig natuur in de buurt en koud klimaat. Central Park is wel epic though.
dan kunnen de amerikanen iig asiel aanvragen in canada las ik laatstquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:55 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Trump maakt ook wel goede kans daar als ik die polls zo eens bekijk.
puur esthetisch vast wel maar ik vind de VS als land ook gewoon fascinerend.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Florida en New York City vind ik leuke plekken maar het westen van de VS trekt me totaal niet.
Volgens mij zijn er zoveel mooiere dingen in de wereld te zien dan nieuwbouwland VS.
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / [paint] Zo zou GTA San Andreas moeten zijn
Had het ook gelezen, een of ander eiland volgens mijquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan kunnen de amerikanen iig asiel aanvragen in canada las ik laatst
Het westen zit nog vol natuurparken, Yosemite, Grand en Bryce Canyon, Yellowstone.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:52 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Florida en New York City vind ik leuke plekken maar het westen van de VS trekt me totaal niet.
Volgens mij zijn er zoveel mooiere dingen in de wereld te zien dan nieuwbouwland VS.
Keek je vroeger The O.C.?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:53 schreef deadprez het volgende:
californië lijkt me wel leuk
bietje chillen in orange county
ja zoiets idd, kan t zo gauw niet terugvindenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:58 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Had het ook gelezen, een of ander eiland volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |