lekker voor een paar duizenden werkenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:48 schreef Toto69 het volgende:
lekker bij ziggo werken voor 8 euro per uur toch
yolo tochquote:
binnenkort switch ik naar de paypalquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker voor een paar duizenden werken
heb je mijn oude bets gepakt?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
binnenkort switch ik naar de paypal
Dublin.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:48 schreef Remqo het volgende:
Boek een tripje naar Vegas voor je komende verjaardag, toot
Ik vroeg me ook al af waar hij blijftquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:49 schreef deadprez het volgende:
heeft iemand guus nog gespot eigenlijk
behalve mensen die op tijd in bitcoins geïnvesteerd hebbenquote:
Ligt een beetje aan welke wijken je bezoekt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
LA vond ik vrij duf, een groot plak asfalt, al zijn de kustplaatsjes wel leuk.
San Francisco is veel leuker, en compacter.
New York is idd heel anders, iedereen heeft haast lijkt het wel, maar toch behulpzaam zijn om je even de juiste weg te wijzen.
Ik niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
behalve mensen die op tijd in bitcoins geïnvesteerd hebben
heeft sinds de 13e niet meer gepost zie ikquote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vroeg me ook al af waar hij blijft
quote:
Die zijn er niet op FOK!quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
paypal bedoelde ik gewoon een baan mee
Florida en New York City vind ik leuke plekken maar het westen van de VS trekt me totaal niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
LA vond ik vrij duf, een groot plak asfalt, al zijn de kustplaatsjes wel leuk.
San Francisco is veel leuker, en compacter.
New York is idd heel anders, iedereen heeft haast lijkt het wel, maar toch behulpzaam zijn om je even de juiste weg te wijzen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |