Haha niet?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:15 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ja maar gelukkig komen er geen scheidsrechters tussen als er 2 aan het vechten zijn
ik ook hoor, maar lijkt me wel cool om er een keertje heen te gaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:14 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Dat klopt idd. Maar verder heb ik er weinig mee
Ik snap het ook hoor. Luie uitvreters zijn jullie. Die skates zou je wss ook maar een week gebruikt hebben en dan lagen ze weer in de kast.quote:
wait wut iedereen wist er gewoon van?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:10 schreef deadprez het volgende:
weet nog dat ik toen ik een jaar of 16 was zo'n poster met allemaal van die kei mooie toppen aan de deur van m'n slaapkamer had hangen
Oh.. Ik bedoelde meer van ik zeg hoi tegen je, ondanks dat ik geen idee heb je wie je bent maar dat het niet uitmaakt. Oh damn. Dit is niet uit te leggen als je stoned bentquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als het je niet boeit, waarom zeg je hoi?
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:16 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik snap het ook hoor. Luie uitvreters zijn jullie. Die skates zou je wss ook maar een week gebruikt hebben en dan lagen ze weer in de kast.
yesquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut iedereen wist er gewoon van?
Hahaquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:16 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nope. Pas als er een met z'n ben op het ijs ligt volgens mij.
Als je toch stoned bent, zoek eens oude painttopics van me op, kan je lachenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh.. Ik bedoelde meer van ik zeg hoi tegen je, ondanks dat ik geen idee heb je wie je bent maar dat het niet uitmaakt. Oh damn. Dit is niet uit te leggen als je stoned bent
Toen Deadprez er over begon wist ik het ook wel weerquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je toch stoned bent, zoek eens oude painttopics van me op, kan je lachen
Ja mij ook. Woon dan veel liever in zuid Amerika, veel relaxter daar.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik ook hoor, maar lijkt me wel cool om er een keertje heen te gaan
er wonen lijkt me dan wel weer echt verschrikkelijk
volgens mij heb ik het al vaker gevraagd maar weet het antwoord erop niet meer, maar is het niet een idee om ergens in klb of onz of whatever een topic met al je paints erin te maken?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als je toch stoned bent, zoek eens oude painttopics van me op, kan je lachen
is niet in elke gemeente zo geregeld geloof ik, maar wel steeds meer iddquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:18 schreef Aardbei16 het volgende:
Ik dacht dat uitkeringtrekken niet meer mogelijk was door gedwongen werken voor je bijstand
Deadprez was zag er toen al verjunkt uit joh dat kon die echt niet verbergen hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:16 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut iedereen wist er gewoon van?
Ah oké. Lijkt me ook wel noodzakelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
is niet in elke gemeente zo geregeld geloof ik, maar wel steeds meer idd
Nee het is belachelijk.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:20 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ah oké. Lijkt me ook wel noodzakelijk.
oh dat ben ik met je eens maar de mogelijkheid om het echt te maken zijn in amerika wel vele malen groter, in welk ander land kon iemand als Obama zo hoog opklimmen op de maatschappelijke ladder?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:11 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ook binnenlands ben ik geen fan. Sociale stelsels kennen ze amper, zorg is slecht, scholen zijn (voor zover ik weet) slecht enz enz.
Het probleem was meer dat mijn ouders ouwe hippies zijn. Mijn pa had het de eerste keer dat ik stoned thuiskwam al door.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:20 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Deadprez was zag er toen al verjunkt uit joh dat kon die echt niet verbergen hoor.
Op ONZ loopt wel een fantopic.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mij heb ik het al vaker gevraagd maar weet het antwoord erop niet meer, maar is het niet een idee om ergens in klb of onz of whatever een topic met al je paints erin te maken?
We hebben al een begrotingstekort he? Ze moeten toch iets verzinnen om dat gat kleiner te maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |