Srs?! Tof man wist niet dat er andere FOK!ers waren die dat keken.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja samen met m'n dinnetje, best leuke serie![]()
heheh wie?
Nicequote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
de man die mij in 3 min. 130 euro geeft
Dat klopt.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
werken is de slechtste en laatste optie
quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:08 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ben zelf nooit in SF geweest voor de duidelijkheidmaar afgaande op verhalen van mensen die ik ken die daar in de buurt wonen vind ik LA waar ik wel ben geweest toffer. Overigens vind ik Santa Barbara nog toffer maar minder te doen qua werk enzo.
Die hippiecultuur is nu juist hetgene dat ik niet helemaal trek alhoewel die ook enigszins word verdreven door de techindustrie waarvan de pioniers vreemd genoeg zelf ook veelal hippies waren.
Golden Gate Park wil ik als ik naar SF ga wel bezoeken wist niet dat dat van dezelfde architect als Central Park was.
Wat vind je van dat ene lied over SF btw?
maar in principe komt de hele cultuur die wij hier hebben, qua muziek, films, dat soort shit daar wel vandaanquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:11 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Ook binnenlands ben ik geen fan. Sociale stelsels kennen ze amper, zorg is slecht, scholen zijn (voor zover ik weet) slecht enz enz.
Slaan ze elkaar dan in elkaar met die hockeystick?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef Aardbei16 het volgende:
Vooral vechtpartijen en ruzies zijn tof om te zien bij ijshockey
hasjquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Welke soort wiet rook je het meest?
Of je bent een hasj roker. Kan ook natuurlijk.
was er net eenquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef Aardbei16 het volgende:
Vooral vechtpartijen en ruzies zijn tof om te zien bij ijshockey
Dat klopt idd. Maar verder heb ik er weinig meequote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar in principe komt de hele cultuur die wij hier hebben, qua muziek, films, dat soort shit daar wel vandaan
Nee dat mag niet. Maar ze gaan wel op de vuistquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Slaan ze elkaar dan in elkaar met die hockeystick?
Jammer.quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:14 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Nee dat mag niet. Maar ze gaan wel op de vuist
juist niequote:
new york islanders - washington capitals (NHLquote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:14 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Wat voor wedstrijd kijk je dan?
Ja maar gelukkig komen er geen scheidsrechters tussen als er 2 aan het vechten zijnquote:
Als het je niet boeit, waarom zeg je hoi?quote:Op vrijdag 19 februari 2016 02:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
HoiKen je niet. Maar boeit mij niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |