Haten op Roglic. Beter dan verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Wij winnen dit jaar gewoon de Tour en jullie moeten je vermaken met Primo¸ Roglič, tel uit je winst.
Battaglin ook weer netjes 9de vandaag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haten op Roglic. Beter dan verwacht.
Roglic schijnt goed te zijn in afdalen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Battaglin ook weer netjes 9de vandaag.
tuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, wil jij het nog over het voetbal hebben?
En tijdrijden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Roglic schijnt goed te zijn in afdalen.
Als er moet worden schans gesprongen tijdens de etappe heb ik hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Wij winnen dit jaar gewoon de Tour en jullie moeten je vermaken met Primo¸ Roglič, tel uit je winst.
Sinds wanneer basketbalt Tottenham?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wou dat ik de Clippers tegen de Spurs kon zien.
Geweldige goal van Aduriz.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, wil jij het nog over het voetbal hebben?
Haha en wanneer moet Feyenoord eigenlijk?quote:
Ik hoop niet op een winnaarquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie hoop jij als winnaar van deze tweestrijd? Ik ben van geen van beiden fan.
Ik hoor weer een weddenschap.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij wint dit jaar niet een wedstrijd.
Je moeten leren vallen aldus Ducrot.quote:
Over 2 weken tegen AZquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha en wanneer moet Feyenoord eigenlijk?![]()
![]()
Oja een brokkenpiloot, die hadden ze nog niet bij TLJ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij was het toch iemand anders. Maar ben niet zeker....quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oja een brokkenpiloot, die hadden ze nog niet bij TLJ.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Heeft niets met Gary te maken. Ze hebben Gary maandag verrast met een assistent die min of meer nu de #Groteleider is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is in Nederland ook het geval heb ik vernomen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft niets met Gary te maken. Ze hebben Gary maandag verrast met een assistent die min of meer nu de #Groteleider is.
Alleen zit Dick nog net niet in de dug-out.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is in Nederland ook het geval heb ik vernomen.
Pako Ayestarán werd 15e met Santos, dat is echt geen wondertrainer of zo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft niets met Gary te maken. Ze hebben Gary maandag verrast met een assistent die min of meer nu de #Groteleider is.
Jij weet echt teveel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Pako Ayestarán werd 15e met Santos, dat is echt geen wondertrainer of zo.
Daarom weet ik jouw tweede naamquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik weet de dingen die ik wil weten.
Het nieuwe oranje:quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef Joezi het volgende:
Stelling: Hoedt heeft stappen gemaakt
Waar is Vincent Janssen? Is Tannane potentieel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nieuwe oranje:
Zoet
Tete - Hoedt - Van Dijk - Willems
Clasie - Donk - Immers
Robben - Dost - Depay
Laten we gewoon rond 2020 weer meedoen met kwalificaties. Dit heeft geen zin zo.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het nieuwe oranje:
Zoet
Tete - Hoedt - Van Dijk - Willems
Clasie - Donk - Immers
Robben - Dost - Depay
Goed punt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is Vincent Janssen? Is Tannane potentieel?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed punt.
Maar dan met Promes en Janssen ipv Robben en Dost. Misschien kan er nog iemand bij op de pisitie van Immers. Bruns ofzo.
We hebben gewoon echt bijna alleen maar pauperspelers. Al die beloften zijn geflopt, misschien op De Vrij na.quote:
Virgil Misidjan is er klaar voorquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben gewoon echt bijna alleen maar pauperspelers. Al die beloften zijn geflopt, misschien op De Vrij na.
Misschien kunnen we Zeegelaar opstellen![]()
![]()
Wijnaldum.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We hebben gewoon echt bijna alleen maar pauperspelers. Al die beloften zijn geflopt, misschien op De Vrij na.
Misschien kunnen we Zeegelaar opstellen![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |