Haten op Roglic. Beter dan verwacht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Wij winnen dit jaar gewoon de Tour en jullie moeten je vermaken met Primo¸ Roglič, tel uit je winst.
Battaglin ook weer netjes 9de vandaag.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Haten op Roglic. Beter dan verwacht.
Roglic schijnt goed te zijn in afdalen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Battaglin ook weer netjes 9de vandaag.
tuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, wil jij het nog over het voetbal hebben?
En tijdrijden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Roglic schijnt goed te zijn in afdalen.
Als er moet worden schans gesprongen tijdens de etappe heb ik hoge verwachtingen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef Cavaliers het volgende:
Wij winnen dit jaar gewoon de Tour en jullie moeten je vermaken met Primo¸ Roglič, tel uit je winst.
Sinds wanneer basketbalt Tottenham?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Kopsterk het volgende:
Ik wou dat ik de Clippers tegen de Spurs kon zien.
Geweldige goal van Aduriz.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Davy, wil jij het nog over het voetbal hebben?
Haha en wanneer moet Feyenoord eigenlijk?quote:
Ik hoop niet op een winnaarquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie hoop jij als winnaar van deze tweestrijd? Ik ben van geen van beiden fan.
Ik hoor weer een weddenschap.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij wint dit jaar niet een wedstrijd.
Je moeten leren vallen aldus Ducrot.quote:
Over 2 weken tegen AZquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Haha en wanneer moet Feyenoord eigenlijk?![]()
![]()
Oja een brokkenpiloot, die hadden ze nog niet bij TLJ.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |