Dan ben je erger dan een racist.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zou een homo persoonlijk nooit aannemen .
Vind het eigenlijk hetzelfde.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan ben je erger dan een racist.
Ach jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:39 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dan ben je erger dan een racist.
Meh. Ik vind het grensgevallen, net zoals vrouwenquota's.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als het om doelbewuste discriminatie gaat wordt de wet overtreden, en dus moet de overheid dwingend optreden. Ik had dus inderdaad een andere woordkeuze moeten gebruiken.
Oke ik zal nog beter leren kijken. Ik vind dat bepaalde allochtonen zich zeker meer moeten aanpassen aan de Nederlandse grondwet. Echter, dit mag niet ten koste gaan van het recht om aan te nemen wie je wilt. In mijn ogen is dat hetzelfde als zelf mogen bepalen wie je in je huis toelaat. Dat recht is heilig.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik mn vingers in mn oren stop en keihard "lalalalala" zeg, hoor ik niks. Kijk iets beter. Dan zie je meer.
Maar, vind je dat allochtonen nou beter moeten integreren of niet?
Behalve in de apenheul haha ja tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef ccs het volgende:
Ga eens naar een museum of dierentuin: 0 allochtonen.
maar wel van achteren nemen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ik zou een homo persoonlijk nooit aannemen .
Maar vertel nu eens, je gaat bedrijven dwingen om deze mensen aan te nemen. Vervolgens blijkt mogelijk dat er hele goede redenen zijn waarom deze mensen zonder dwang niet aangenomen worden, ontslag volgt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik mn vingers in mn oren stop en keihard "lalalalala" zeg, hoor ik niks. Kijk iets beter. Dan zie je meer.
Maar, vind je dat allochtonen nou beter moeten integreren of niet?
je moet ze ook niet ontslaan. dan gaan ze zichzelf opblazen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Maar vertel nu eens, je gaat bedrijven dwingen om deze mensen aan te nemen. Vervolgens blijkt mogelijk dat er hele goede redenen zijn waarom deze mensen zonder dwang niet aangenomen worden, ontslag volgt.
Wat ga je nu doen?
Ach, in dat andere topic, over de homo die zijn stageplaats niet kreeg vond je het helemaal terecht dat bedrijven zelf mochten uitmaken wie hoe en waarom ze willen discrimineren.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:33 schreef PSVCL het volgende:
Dit is al jaren bekend!
Hoe vaak is het nu al BEWEZEN??? Keer op keer! En wie dit wenst te ontkennen, mag mij vragen naar de bewijzen
Gewoon pure discriminatie, xenofobie en in de meeste gevallen ook islamofobie.
De uitdaging loopt..
Misschien zelfs al na een negatief functioneringsgesprek.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef MisterCe het volgende:
[..]
je moet ze ook niet ontslaan. dan gaan ze zichzelf opblazen.
zoiets. en als ze vrouwen in de tieten knijpen een oogje dichtdoen. zij kunnen er ook niks aan doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:10 schreef Grems het volgende:
[..]
Misschien zelfs al na een negatief functioneringsgesprek.
Maar wat dan? Geheime staatssubsidie om deze volatiele gekkies "in dienst" te houden?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:36 schreef ccs het volgende:
Werkgevers hebben geen zin in "wollah ik mak je kapot" gezeik. Ik begrijp het wel.
Dit is het gevolg van 0,0 zelfreinigend vermogen binnen de Marokkaanse gemeenschap. Hadden ze jaren geleden maar elkaar aan moeten spreken op hun gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |