Bernhard: 'AKA.....Poef.'quote:
Serieus? Zo'n domme vent is het toch niet?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:58 schreef tong80 het volgende:
Koning bier wordt door experts omschreven als extreem dom voor deze functie
Er mag niet gequote worden uit de Volkskrant... dus dat beperkt de mogelijkheden een beetje en moet de OP het vooral hebben van de eigen inbreng van TS.quote:
Slotje dan maar?quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er mag niet gequote worden uit de Volkskrant... dus dat beperkt de mogelijkheden een beetje en moet de OP het vooral hebben van de eigen inbreng van TS.
Maar dit is zo toch niet topicwaardig? Ik snap best dat bepaalde media niet willen dat hun content 1:1 wordt gekopieerd, maar een linkje met wat schijtlolligheden er onder? Is dat dan NWS? Zoek dan op z'n minst een andere bron (jij en/of TS...)....quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er mag niet gequote worden uit de Volkskrant... dus dat beperkt de mogelijkheden een beetje en moet de OP het vooral hebben van de eigen inbreng van TS.
Dat is dan meer een taak van de TS, vind ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dit is zo toch niet topicwaardig? Ik snap best dat bepaalde media niet willen dat hun content 1:1 wordt gekopieerd, maar een linkje met wat schijtlolligheden er onder? Is dat dan NWS? Zoek dan op z'n minst een andere bron (jij en/of TS...)....
Ha ha haquote:Op donderdag 18 februari 2016 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dit is zo toch niet topicwaardig? Ik snap best dat bepaalde media niet willen dat hun content 1:1 wordt gekopieerd, maar een linkje met wat schijtlolligheden er onder? Is dat dan NWS? Zoek dan op z'n minst een andere bron (jij en/of TS...)....
Of we gaan geen discussie over het bestaansrecht van een topic in het topic zelf houden, en dan zakt het vanzelf weg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |