Je hebt al een afspraak lopen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ik hou mijn mening omtrent dit onderwerp maar even voor me
Je bent niet de enige.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben één van die waarschijnlijk kortzichtige personen die vindt dat je dat zelf maar moet betalen, zo'n ingreep
Ik zou het voor zijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
uiteraard, ik zit potentieel maar acht kilo verwijderd van extreem overgewicht.
Als vegetariër kun je nog redelijk normaal eten en weer op termijn ook vlees/vis gaan eten. GBP is wel een heel ander verhaal.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:37 schreef MutedFaith het volgende:
Ik heb met GBPs een beetje hetzelfde als met vegetariërs.. Ik zou er niet aan beginnen, maar mensen die dat wel willen moeten dat lekker zelf weten.
Net de beef in Guinness pie op. Jezus Christus dat smaakte goed.
Heb nog voor 1 keer vlees in saus over. Ik denk dat ik die zaterdag of zondag eet, maar dan met in plaats van bladerdeeg een laag puree..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging sporten en het was fijnen heerlijk rustig in de sportschool.
Dat je zelf niet voor een maagband of bypass of watdanook voor operatie kiest wil niet zeggen dat een ander een sukkel is als die dat wel doet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:15 schreef Lonaa het volgende:
We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!
Het zou zomaar kunnen zijn dat die ingrepen een hoop maatschappelijke kosten voorkomen (ziekteverzuim, zorgkosten...) en dat we er eigenlijk dik [hu hu] aan verdienenquote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben één van die waarschijnlijk kortzichtige personen die vindt dat je dat zelf maar moet betalen, zo'n ingreep
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben helemaal niet van de sneakers, maar wilde eens iets anders dan eeuwige laarsjes.
En over gastric bypasses heb ik geen mening. Nooit in verdiept enzo. Leven en laten leven.
Ik was altijd in die veronderstelling dat het uit eigen zak moest komen tot een collega het liet doen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En toch, nofi, en ik gun het je dat het je niet gebeurt, maar pas als je over twee jaar nog steeds afgevallen bent, ben je voor mij iemand die kans maakt (!!!) om bij degenen te horen die blijvend afvallen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:16 schreef Rauw. het volgende:
Ieder het zijne, maar volgens mij moet vrijwel iedereen wel af kunnen vallen zonder operaties. Tenzij je een medische conditie hebt die dat tegenhoud, maar ook dan zijn er mogelijkheden.
Wat ik om mij heen veel zie; Mensen moeten hun zelfmedelijden opzij zetten, stoppen met excuusjes verzinnen en geloven in hun doel.
Mijn BMI was 49, en eigenlijk alles wat ik nodig was om te komen waar ik nu ben is een gezond verstand en verstand van gezond. Gelukkig was ik ook nog eens gezegend met een goed hart en een paar redelijke benen wat het afvallen een stuk versimpelt heeft, maar als je écht graag wil dan kun je het zelfs zónder benen.
Zelfs twee jaar was hier niet genoegquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toch, nofi, en ik gun het je dat het je niet gebeurt, maar pas als je over twee jaar nog steeds afgevallen bent, ben je voor mij iemand die kans maakt (!!!) om bij degenen te horen die blijvend afvallen.
So far kan ik er vanuit alle jaren dit topic op FOK maar 2 bij naam noemen en dan zijn er hooguit nog 3 of 4 max.
Nogmaals, ik help het je hopen, maar je begint pas net... Ook al ben je al zo onwijs veel afgevallen.
In 2 jaar tijd 70kg erbij eten is een grotere uitdaging dan dezelfde hoeveelheid afvallen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En toch, nofi, en ik gun het je dat het je niet gebeurt, maar pas als je over twee jaar nog steeds afgevallen bent, ben je voor mij iemand die kans maakt (!!!) om bij degenen te horen die blijvend afvallen.
So far kan ik er vanuit alle jaren dit topic op FOK maar 2 bij naam noemen en dan zijn er hooguit nog 3 of 4 max.
Nogmaals, ik help het je hopen, maar je begint pas net... Ook al ben je al zo onwijs veel afgevallen.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:42 schreef -Bubseltje- het volgende:
Lui stuk vreten hier. Verder ga ik me weer buiten deze discussie houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |