SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Ik kan ze wel. Maar ze zijn echt heel kut.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Burpees suckIk kan dat niet. Ik val flauw..
Ik denk dat ik rond de 100 zit over afgelopen 3 WODS, maar ik heb eens een WOD gehad daar zaten er al iets van 300225 inquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:14 schreef Lonaa het volgende:
Maar vandaag geen burpeesDaar deed ik er de afgelopen 7 dagen al 250 van, dus dat is goed.
Ja huul'n.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:22 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik rond de 100 zit over afgelopen 3 WODS, maar ik heb eens een WOD gehad daar zaten er al iets van 300 in
30min EMOM, 15cal row / 15 burpees.
En toen was ik pas begonnen, god wat was ik dood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige print, zelfbewust en zulks, maar ik had m wel aan.En ik rockte hem.
Kreeg er zelfs complimenten over in de kleedkamer.
Sterkheidsbaas van alles.
Het snelle opstaan maakt dat ik letterlijk omval..quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan ze wel. Maar ze zijn echt heel kut.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:25 schreef Lonaa het volgende:
Nog een proud-moment. Nieuwe sportbroek aan. De linker.Heftige prints, helemaal crossfitmodieus ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige print, zelfbewust en zulks, maar ik had m wel aan.En ik rockte hem.
Kreeg er zelfs complimenten over in de kleedkamer."Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Heftige prints, helemaal crossfitmodieus ook.
Wat is je smaak dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:32 schreef Rauw. het volgende:
Ik wil graag meer coole shirts met print hebben, alleen ik weet geen winkel waar ze iets naar mijn smaak verkopen.
Wat voor antwoord verwacht je nu?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou je zoveel burpees doen
Omdat het kan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:35 schreef marcb1974 het volgende:
Waarom zou je zoveel burpees doen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:25 schreef Lonaa het volgende:
Nog een proud-moment. Nieuwe sportbroek aan. De linker.Leuk, waar heb je die vandaan? en schijnt hij niet door?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heftige print, zelfbewust en zulks, maar ik had m wel aan.En ik rockte hem.
Kreeg er zelfs complimenten over in de kleedkamer.
aangezien ik hier toch meelees ga ik ook maar (weer) meeposten
o: 2x pannekoek van speltmeel met beetje honing
t: 2 lu crackers
l: rijst/groente/kip uit blik in tomatensaus
t: eiwit chococlade pudding
t: appel
d: spaghetti bolognese
s: eigenlijk rug, maar kan nog switchen naar borst en triceps als verkoudheid doorzet
t: yoghurt met beetje honing
Geen nuttig met zo'n reactie?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:43 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat voor antwoord verwacht je nu?
Hij kwam van de Lidl.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:48 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Leuk, waar heb je die vandaan? en schijnt hij niet door?
Ik doe ook veel meer. De afgelopen work-outs bezaten gewoon vrij veel burpees. Shit happens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen nuttig met zo'n reactie?
T is meer, er kan zoveel meer. Waarom zoveel burpees en niet wat meer spreiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |