Ik heb 'm binnen, geweldig bedankt voor je/jullie servicequote:Op woensdag 27 april 2016 09:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi! Ik heb het even voor je nagevraagd, en het product van de link in je bericht is inderdaad compatible met de Roidmi, dus dat werkt gewoon. Hij is nog niet leverbaar, maar volgens de productmanager hebben we em over pak em beet een week binnen, dus dat is nog te overzien.
Graag gedaan!quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:04 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Ik heb 'm binnen, geweldig bedankt voor je/jullie service
Hoi, je kunt gewoon met iDeal betalen als je een artikel uit ons EU-warehouse bestelt. Wanneer je het artikel in je winkelmandje plaatst, kun je vervolgens aan de rechterkant van de pagina onder 'Payment method' uit de verschillende betaalmogelijkheden kiezen. Als je dan iDeal selecteert, klik je vervolgens op de gele knop onderaan met het iDeal-logootje erin. Je gaat dan automatisch naar de iDeal-betaalpagina.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:43 schreef Gruj0 het volgende:
Kan je in de BG EU shop ook met iDeal betalen?
Als ik een artikel aanklik zie ik helemaal onderaan verschillende betalingsmethoden staan. Helaas wordt nergens iDeal genoemd. Dat is een beetje tegenstrijdig met wat helemaal onderin (aan het einde van) de pagina staat.
Hi, ik heb het voor je nagevraagd, maar onze leverancier is daar heel onduidelijk in, dus we hebben op dit moment echt geen idee wanneer we weer voorraad kunnen verwachten. Het spijt me dus, maar ik kan je helaas geen datum melden..quote:Op maandag 30 mei 2016 09:21 schreef ThaBrain het volgende:
Hey Thomas,
Zou je misschien eens na kunnen vragen wanneer de grey versie van de Redmi 3 Pro weer binnen komt?
Ik heb het via jullie forum gevraagd, maar kreeg alleen het antwoord dat de telefoon nu niet op voorraad is.
Hey!quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:58 schreef EvilMarc het volgende:
Hey!
Is er een ETA voor deze witte keycaps, er staat 'out of stock'? Ze waren erg populair maar zijn nu alleen vanuit de USA bestelbaar? (Dit werd zichtbaar met een US vpn.)
http://www.banggood.com/P(...)eyboard-p-84084.html
Kan ik deze ook vanaf het US warenhuis bestellen hier in Nederland?
Dankje! Fijn om te weten. Dan wacht ik tot ze er weer zijn!quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hey!
Ja, er is een ETA: over 15 dagen zouden ze weer in ons CN warehouse aanwezig moeten zijn.![]()
Als dat je te lang duurt, dan kun je er eventueel ook voor kiezen om em vanuit het USA warehouse te laten versturen.
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving! Ik heb alles even nagekeken en het zit zo:quote:Op maandag 6 juni 2016 19:23 schreef vogelkooi het volgende:
Hallo,
Ik heb deze besteld : http://www.banggood.com/M(...)Jacket-p-939512.html
in de maat L. Maar kreeg net de Maat XXL binnen, ff aangetrokken of het wel paste maar kon bij wijze van spreken er met twee mensen in.
order info :
Banggood Order Number:
#15102148
Order Date:
05/27/2016 17:05:42
foto jas
http://imgur.com/a/pxvd2
Verder ziet het er goed uit en is alles netjes gestikt en aanwezig maar te groot en niet zo besteld.
Wat te doen nu?
Ik heb uiteindelijk de RGBW controller gekocht en mijn witte strips aangesloten op het witte kanaal. Werkt prima!quote:Op vrijdag 22 april 2016 04:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb een antwoord proberen te vinden voor je vraag, dus daarom duurde het eventjes. Ik heb hier zelf helaas nul verstand van, dus daarom heb ik de productmanager geraadpleegd. Zij geeft aan dat de WW/W controller (je derde linkje) werkt in combinatie met de Ledstrips die je hebt gekocht, maar dat de Mi Light wifi controller (tweede linkje) dat niet doet.
Ze gaf echter ook aan dat ze nog niet zo lang op haar positie zit, en om die reden vaar ik niet helemaal blind op haar expertise. Ik raad je daarom aan om het alsnog even ergens bij kenners na te gaan, zodat je zeker weten het goede aanschaft.
Helaas kan ik je hier dus niet meer duidelijkheid over geven, maar ik hoop dat je er alsnog uitkomt!
Verder heb ik deze tailcap binnen. Thanks!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:43 schreef Banggood het volgende:
[..]
Graag gedaan! En als ze er nog hetzelfde uitzien zal t vast wel passen.;)
Hoi, dit houdt in dat wij op 30 juni de voorraad binnenkrijgen en vanaf dat moment direct beginnen met verzenden. Doordat je een snellere levering hebt gekozen, betekent dit dat je camera na 30 juni korter onderweg is dan onze gratis verzending, en je kunt rekenen op het aantal dagen levertijd dat vermeld wordt bij de door jou gekozen verzendmethode.quote:Op woensdag 8 juni 2016 14:07 schreef Topicspace het volgende:
Ik heb vanochtend een 360 graden cameratje gekocht (15415040), nu is die alleen als preorder te krijgen en staat er in de loopbalk 'arrive on June 30' maar ik heb een snellere levering gekozen, kan ik hem dan nog op 30 juni verwachten of komt hij eerder?
Top, dank je voor de update!quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:20 schreef Cocaholic het volgende:
Hoi Thomas even een update betreffende onderstaande bericht
[..]
Ik heb uiteindelijk de RGBW controller gekocht en mijn witte strips aangesloten op het witte kanaal. Werkt prima!
[..]
Verder heb ik deze tailcap binnen. Thanks!
Beste Rolf,quote:Op donderdag 9 juni 2016 23:59 schreef RolfSchakenraad het volgende:
hallo,
ik heb 2 weken geleden een Eachine Racer 250 besteld en deze is vandaag binnen gekomen.
het is fijn dat de verzending zo snel is gebeurt alleen nu mis ik een heel aantal onderdelen,
-2 x CW 2204 2300KV motor
-2 x CCW 2204 2300KV motor
-1 x 1000TVL camera
-1 x 600MW 5.8G 32CH transmitter built in OSD
-1 x mushroom antenna
-1 x red frame head board
dit zijn de onderdelen die er niet bij zitten en nu kan ik er dus helemaal niks mee.
het order nummer is 15122219
ik hoop dat je me verder kan helpen baal er echt van.
Groet Rolf
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van het probleem. Omdat de afgelopen twee dagen nationale feestdagen waren hier in China en een groot deel van mijn collega's vandaag nog niet aanwezig is, kom ik hier morgen even op terug! Kun je mij in de tussentijd alvast even een fotootje sturen van het probleem (de witte vlekken) en deze bijv. via een linkje in een PM sturen?quote:Op donderdag 9 juni 2016 18:11 schreef DAARHEID het volgende:
Ik heb een UMi Touch telefoon gekocht (ordernummer 13187250). Omdat de lader defect is, werd mij ¤ 10 retour geboden. Dat was wat mij betreft akkoord maar kan noch in mijn PayPal noch op mijn bankrekening dit retourbedrag terugvinden.
Inmiddels is het volgende euvel, wat ik eerst maar voor lief had genomen, nog erger geworden: ik had twee lelijke lichte vlekken in het scherm en dat zijn er inmiddels zes. Erg hinderlijk want vooral zichtbaar op een witte achtergrond en ik heb juist een toestel met een groot scherm gekocht om nieuwspagina's, e-mail en dergelijke te lezen.
Vraag: ik wil graag mijn toestel retourneren en een ander toestel bestellen (vermoedelijk UMi Super) want ik heb inmiddels te vaak over dit probleem bij de Touch gelezen. Maar ik wil niet tijdelijk zonder telefoon zitten. Is het mogelijk dat ik een ander toestel bestel en betaal en zodra ik die heb dat ik dan de Touch terugstuur en mijn aankoopbedrag terugkrijg?
Super fijn dat jullie het zo goed oppakkenquote:Op zaterdag 11 juni 2016 04:15 schreef Banggood het volgende:
[..]
Beste Rolf,
Dat klinkt niet goed en ik kan inderdaad snappen dat je daar flink van baalt! Ik heb geen idee hoe dit heeft kunnen gebeuren, want het klinkt alsof je alleen de bodykit hebt ontvangen, terwijl je bestelnummer wel gewoon met het hele pakket overeenkomt.
Ik ga je hier uiteraard mee helpen. Ik heb nu je ordernummer + een overzicht van wat je niet hebt ontvangen; kun je me alleen nog even een fotootje (per PM bijv.) sturen van wat je wel hebt ontvangen? Ik ga het dan z.s.m. voor je oplossen!
Hi Rolf, het blijkt dat wij niet alle missende onderdelen los verkopen, dus om die reden kunnen we het als volgt oplossen:quote:Op zaterdag 11 juni 2016 20:41 schreef RolfSchakenraad het volgende:
[..]
Super fijn dat jullie het zo goed oppakken
Ik heb op de afbeelding alles blauw gemaakt wat ik mis een Pm kan ik helaas niet sturen omdat ik nog niet genoeg heb geplaatst op dit forum en nog niet lang genoeg lid ben.
Bedankt voor de reactie
Groet Rolf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb twee zip-bestanden in Dropbox gezet en je de linkjes per PM gestuurd! Hopelijk lukt het om ze te downloaden :-)quote:Op zaterdag 11 juni 2016 04:36 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, dank je voor de duidelijke omschrijving van het probleem. Omdat de afgelopen twee dagen nationale feestdagen waren hier in China en een groot deel van mijn collega's vandaag nog niet aanwezig is, kom ik hier morgen even op terug! Kun je mij in de tussentijd alvast even een fotootje sturen van het probleem (de witte vlekken) en deze bijv. via een linkje in een PM sturen?
Top, we gaan ermee aan de slag!quote:Op zondag 12 juni 2016 15:31 schreef DAARHEID het volgende:
[..]
Ik heb twee zip-bestanden in Dropbox gezet en je de linkjes per PM gestuurd! Hopelijk lukt het om ze te downloaden :-)
Ik zou graag mijn geld terug willen dan bestel ik er denk ik eentje al in elkaar zit weet ik zeker dat ik geen onderdelen mis hoe moet ik het pakket terug sturen?quote:Op zondag 12 juni 2016 05:38 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi Rolf, het blijkt dat wij niet alle missende onderdelen los verkopen, dus om die reden kunnen we het als volgt oplossen:
Als jij wat je nu hebt ontvangen naar ons terugstuurt (wij vergoeden uiteraard de verzendkosten) dan storten we het aankoopbedrag terug of sturen we je een nieuw pakket op. Deze is alleen niet op voorraad nu, dus dat duurt dan ongeveer 2 weken.
Indien je voor een refund (terugstorten van je aankoopbedrag) kiest, doen we dit zodra je het pakketje op de post hebt gedaan en de tracking begint te werken. Dit is normaal gesproken binnen 1 dag, zodat je niet hoeft te wachten totdat het pakketje hier in China is aangekomen.![]()
Ik hoor graag waarvoor je kiest, en zal je dan instructies geven voor het terugsturen.
Dank je, dat is altijd leuk om te horen!quote:Op dinsdag 14 juni 2016 21:53 schreef igi0n het volgende:
Even een bedankje richting het Banggood webcare team (in dit geval: Thomas!)
Had een probleem met me tablet, en een oplossing gezocht met Banggood. Dit is perfect opgelost, en daarom even een bedankje naar jullie toe![]()
Hi, prima, dan doen we dat;) Ik stuur je een privébericht met instructies en het adres, en als je dan nog vragen hebt kun je dat gewoon hier in het topic doen, of als het privéinfo is even een berichtje naar onze Nederlandse FB-pagina.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 14:00 schreef RolfSchakenraad het volgende:
[..]
Ik zou graag mijn geld terug willen dan bestel ik er denk ik eentje al in elkaar zit weet ik zeker dat ik geen onderdelen mis hoe moet ik het pakket terug sturen?
Groet rolf
iquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:53 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, prima, dan doen we dat;) Ik stuur je een privébericht met instructies en het adres, en als je dan nog vragen hebt kun je dat gewoon hier in het topic doen, of als het privéinfo is even een berichtje naar onze Nederlandse FB-pagina.
ik heb je een pm gestuurd op Facebook met alle foto's dankjewel voor je hulp en de duidelijke instructies hopen dat ik het geld snel op mijn rekening heb zodat ik de andere kan bestellenquote:Op woensdag 15 juni 2016 07:53 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, prima, dan doen we dat;) Ik stuur je een privébericht met instructies en het adres, en als je dan nog vragen hebt kun je dat gewoon hier in het topic doen, of als het privéinfo is even een berichtje naar onze Nederlandse FB-pagina.
quote:...uit ons EU-warehouse! Dat betekent dus sneller geleverd en gegarandeerd geen douanekosten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |