abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  CHI shopkeeper donderdag 18 februari 2016 @ 04:32:46 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160009590
WELKOM OP DE NEDERLANDSTALIGE WEBCARE-PAGINA VAN BANGGOOD



Banggood bestaat sinds 2004 en vanaf dat moment zijn we één van de snelstgroeiende Chinese E-commerce websites. Ons huidige assortiment telt meer dan 100.000 producten, we hebben meer dan duizend werknemers in dienst (zowel Chinees als niet-Chinees) en hebben kantoren in vier grote Chinese steden, waaronder Hong Kong.
Bij Banggood stellen we onszelf ten doel onze klanten te voorzien van de scherpste aanbiedingen, of zoals we hier zeggen: jou voorzien van “the best bang for your buck”. Daarnaast vinden we het net zo belangrijk onze klanten de beste service en ondersteuning te bieden.

Richtlijnen voor vragen over bestellingen:
Creeër hiervoor een nieuwe reactie en let daarbij op het volgende:
- Omschrijf je vraag zo duidelijk mogelijk
- Vermeld altijd je order number

In geval van beschadigingen of fouten:
We vragen je doorgaans foto’s of een video van beschadigingen of fouten te maken, omdat het grootste deel van ons team beperkt tot geen Engels spreekt. Zodoende maakt een foto of video het voor onze werknemers eenvoudiger snel een goed beeld te krijgen van de situatie.

Voor leveringstijden:
Als een bestelling langer op zich laat wachten dan de verwachtte leveringstijd, dan kun je altijd contact met ons opnemen. Let wel: het kan gebeuren dat door invloed van derden bestellingen later aankomen op de plaats van bestemming dan door ons vooraf is ingeschat.
Voor de snelste reactie raden we je aan in het Engels contact op te nemen met onze klantenservice via onze livechat-functie op Banggood.com. Deze is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 02:00 en 10.30 uur (GMT+8).

Voor het annuleren van bestellingen:
Indien je je bestelling wilt annuleren, kun je dit het beste zo snel mogelijk aan ons doorgeven via email(Cservice@banggood.com) of via de livechat-functie op onze website. Als we je bestelling al hebben verzonden duurt het namelijk langer, omdat je je product(en) dan eerst moet terugsturen.

We hopen je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn en doen er alles aan om je naar alle tevredenheid te helpen!
  CHI shopkeeper donderdag 18 februari 2016 @ 04:37:30 #2
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160009592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 februari 2016 11:31 schreef maartend het volgende:
Hoi.

Ordernr. ; 983734
2 besteld, 1 in gebruik genomen, bodem is er uit gekieperd bij eerste gebruik. Tas doorweekt, fles gelijk weggegooid. Resend aangevraagd, maar daar gebeurt verder niet echt iets mee, geloof ik.
Kun je kijken hoe het er mee staat?
Hoi, ik wil heel graag voor je kijken, alleen komt bovenstaand ordernummer overeen met een bestelling van een Franse klant van 3 jaar geleden, dus dat klopt denk ik niet helemaal. ;)
Er is waarschijnlijk wat weggevallen bij het kopiëren: zou je nog eens willen kijken? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 18-02-2016 04:55:02 ]
  Moderator donderdag 18 februari 2016 @ 11:05:32 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_160012405
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 04:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik zie inderdaad dat er geen huisnummer bij je shipping address staat. Deze is nu toegevoegd en je bestelling wordt opnieuw verzonden met hetzelfde ordernummer. ;) Zou je zelf nog even willen kijken hoe het adres in je BG-account staat en indien nodig het adres daar aanpassen? :)
Ik heb het shippingaddress toegevoegd. En bedankt voor de snelle service ^O^
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_160019767
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 04:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik wil heel graag voor je kijken, alleen komt bovenstaand ordernummer overeen met een bestelling van een Franse klant van 3 jaar geleden, dus dat klopt denk ik niet helemaal. ;)
Er is waarschijnlijk wat weggevallen bij het kopiëren: zou je nog eens willen kijken? :)
Oops, had item nummer gegeven.

Hier is order nummer ; 11481705
pi_160020435
Kan ik hier ook terecht met vragen over garantie? Juli vorig jaar heb ik een setje Pistons 3 gekocht waarvan het rechterkanaal het nog maar slecht doet. Het gaat om order 7655815.
pi_160021152
Helaas is order 11283400 niet binnen gekomen. Bij postkantoor gekeken etc en het gaat al om iets van 28-12-2015 dus ik ben bang dat de post hem kwijt heeft gemaakt. Ik heb al een nieuwe order gemaakt (moet snel in huis zijn want er wacht iemand op) maar kan je misschien voor die oude order een refund in orde maken, via paypal heeft de voorkeur, maar anders wil ik ook wel akkoord gaan met BG points.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 02:40:53 #7
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034327
quote:
99s.gif Op donderdag 18 februari 2016 11:05 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik heb het shippingaddress toegevoegd. En bedankt voor de snelle service ^O^
*O*
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 02:55:23 #8
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 16:33 schreef maartend het volgende:

[..]

Oops, had item nummer gegeven.

Hier is order nummer ; 11481705
Hoi, dank je voor het ordernummer. We gaan een nieuwe naar je opsturen! Kun je me nog even laten weten welke kleur dat moet zijn? ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 02:56:15 #9
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034408
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:43 schreef rene90 het volgende:
Helaas is order 11283400 niet binnen gekomen. Bij postkantoor gekeken etc en het gaat al om iets van 28-12-2015 dus ik ben bang dat de post hem kwijt heeft gemaakt. Ik heb al een nieuwe order gemaakt (moet snel in huis zijn want er wacht iemand op) maar kan je misschien voor die oude order een refund in orde maken, via paypal heeft de voorkeur, maar anders wil ik ook wel akkoord gaan met BG points.
Hi René, refund is gedaan. ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 03:38:43 #10
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034539
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef BillsGate het volgende:
Ik heb begin november vorig jaar twee wijnthermometers (aanbieding) gekocht. (order 9817038)

Ik heb met via chat contact opgenomen met customer service, daar werd me meteen beloofd dat ze twee nieuwe op zouden sturen, op voorwaarde dat als ik er uiteindelijk toch vier binnenkreeg, ik de extra twee ook zou betalen. De nagezonden ringen kwamen vlak daarna binnen.

Vandaag kwamen de origineel bestelde ringen binnen, dus ik heb net contact gezocht met de klantenservice-chat... maar na mijn verhaal uitgelegd te hebben kreeg ik geen antwoord meer.

Het gaat maar om ¤ 2,92 maar ik vind het wel zo fair om het te betalen. Thomas, kun jij me (via pm) wat paypal-info sturen waarmee ik dit kan voldoen?
Hoi, ik heb je post even meegenomen naar het webcare-topic.

Erg sympathiek dat je toegeeft het product twee keer te hebben ontvangen en daar ook voor te willen betalen; je bent één van de weinigen. ;)
Mijn Chinese collega van de live chat heeft waarschijnlijk niet meer gereageerd omdat ze er helemaal niets van snapte, en dacht dat wanneer je het product hebt ontvangen je wel tevreden bent. Het is voor Chinezen al snel een schande om toe te geven dat je iets niet snapt, en dat is niet altijd handig in combinatie met een klantenservice.

In ieder geval: mocht je nog steeds voornemens zijn het bedrag over te maken, dan kun je dat via PayPal doen naar: pay@banggood.com.
Als je mij nadien even via DM je transaction ID toestuurt zorg ik ervoor dat het ook netjes in het systeem wordt verwerkt.

Bedankt voor je eerlijkheid! :)
  CHI shopkeeper vrijdag 19 februari 2016 @ 04:12:10 #11
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160034571
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 17:02 schreef NovoNL het volgende:
Kan ik hier ook terecht met vragen over garantie? Juli vorig jaar heb ik een setje Pistons 3 gekocht waarvan het rechterkanaal het nog maar slecht doet. Het gaat om order 7655815.
Hoi, ik heb je order bekeken, en helaas zit het zo: tot 90 dagen na verzending heb je recht op volledige garantie van ons, en tot 180 dagen helpen wij met garantie van de fabrikant. Helaas zijn jouw Pistons (verzonden op 7 augustus) net over de 180 dagen-termijn heen, en kunnen we wat betreft garantie helaas weinig meer voor je betekenen. :N

Om je toch nog een beetje tegemoet te komen wil ik je bij deze wel 100 BG-punten aanbieden, evenals een coupon waarmee je de Pistons met 20% korting opnieuw kunt aanschaffen, mocht je daar interesse in hebben.

Ik hoor graag van je of je interesse hebt in de punten en de coupon en wacht je antwoord af!

[ Bericht 2% gewijzigd door Banggood op 19-02-2016 07:33:08 ]
pi_160035175
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 02:56 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi René, refund is gedaan. ;)
^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160035902
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 04:12 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb je order bekeken, en helaas zit het zo: tot 90 dagen na verzending heb je recht op volledige garantie van ons, en tot 180 dagen helpen wij met garantie van de fabrikant. Helaas zijn jouw Pistons (verzonden op 7 augustus) net over de 180 dagen-termijn heen, en kunnen we wat betreft garantie helaas weinig meer voor je betekenen. :N

Om je toch nog een beetje tegemoet te komen wil ik je bij deze wel 100 BG-punten aanbieden, evenals een coupon waarmee je de Pistons met 20% korting opnieuw kunt aanschaffen, mocht je daar interesse in hebben.

Ik hoor graag van je of je interesse hebt in de punten en de coupon en wacht je antwoord af!
Graag! Bedankt voor de geboden oplossing.
pi_160035928
Nog even een follow-up uit het vorige topic:

"So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself."

Komt dus op hetzelfde neer als de conclusie van de customer care, eerst 35 euro betalen om de telefoon terug te sturen en daarna de nieuwe ontvangen (en douane kosten, niet alleen voor mij, ook voor jullie natuurlijk..) dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe bestellen. Zit ik niet 1,5 maand zonder telefoon..
pi_160035965
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dank je voor het ordernummer. We gaan een nieuwe naar je opsturen! Kun je me nog even laten weten welke kleur dat moet zijn? ;)
De blauwe is uit elkaar geploft. Thnx
pi_160041380
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:11 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dank je:)
Wat betreft je vraag: ik snap dat je daar je twijfels over hebt, maar de producten die wij verkopen zijn, hoewel niet voorzien van een relevant keurmerk, veilig te gebruiken. Daarnaast stop je de stekker alleen in het stopcontact wanneer je em gebruikt en ben je er dus constant bij (sowieso altijd aan te bevelen bij gebruik van een soldeerbout) dus geen reden tot zorgen. :)

Over de motortjes: we hebben 4 kloksgewijs en 4 contrakloksgewijs motortjes opgestuurd. De draadjes daarvan hebben verschillende kleuren dus je kunt ze gewoon één op één vervangen, precies met dezelfde kleur draadjes als de kapotte motortjes.
Als je nog vragen hebt vooraf of tijdens het repareren dan kun je me altijd een berichtje sturen. Ik kan je dan namelijk uitleg geven.

Succes!
Nog even terug over de quadcopters van ongeveer 2-3 maanden geleden. Ik kreeg van banggood de verkeerde motortjes geleverd die bedoeld waren voor een andere quadcopter. Allemaal hadden andere kleur draadjes. Omdat ze toch verstuurd zijn heb ik ze allemaal uitgeprobeerd op mijn quadcopter, maar met deze motortjes vliegt mijn quadcopter niet. Uiteindelijk heb ik de nieuw opgestuurde motortjes niet gebruikt dus. Ik heb 2 defecte quadcopters helemaal uit elkaar gehaald om de motortjes van die te gebruiken voor de andere defecte quadcopters. Nu heb ik van de 5 quadcopters 2 die er werken. En natuurlijk de ene quadcopter die meegeleverd was (die het overigens wel goed doet).

Ik heb het ongeveer 2 maanden geleden gedaan maar ik was het zat en had geen zin meer om nieuwe motortjes hier aan te vragen. Het duurt allemaal veels te lang en heb al veel tijd ingestoken voor bijna niets. Ik post dit puur zodat je weet hoe het gegaan is. Ik hoef geen nieuwe motortjes, want ben er wel klaar mee natuurlijk :)

Toch bedankt dat je hebt proberen te helpen.

PS. De motortjes en quadcopter werden niet bij mij afgeleverd maar bij 1 van mij familieleden die nogal ver woont en toen op vakantie was voor 1 maand, dus dat zorgde ook weer voor vertraging. Ik had verwacht dat banggood het gewoon naar mijn adres zou sturen wat gewoon in mijn profiel staat.
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 02:41:40 #17
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110548
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:18 schreef NovoNL het volgende:

[..]

Graag! Bedankt voor de geboden oplossing.
Hi, ik ben blij te horen dat je je kunt vinden in deze oplossing. :) Mijn collega heeft net de 100 BG-punten op je account overgeschreven, en met code 9142ab krijg je 19% (geen 20; foutje van mijn kant) korting op een nieuw setje. :)
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 02:42:18 #18
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110551
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:24 schreef maartend het volgende:

[..]

De blauwe is uit elkaar geploft. Thnx
Hoi, mijn collega heeft net een nieuwe blauwe naar je verstuurd. ;)
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 03:28:31 #19
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110600
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 09:21 schreef ITsEZ het volgende:
Nog even een follow-up uit het vorige topic:

"So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself."

Komt dus op hetzelfde neer als de conclusie van de customer care, eerst 35 euro betalen om de telefoon terug te sturen en daarna de nieuwe ontvangen (en douane kosten, niet alleen voor mij, ook voor jullie natuurlijk..) dan kan ik bijna net zo goed een nieuwe bestellen. Zit ik niet 1,5 maand zonder telefoon..
Hoi, ik heb de garantievoorwaarden voor telefoons er nog eens op nagekeken, en helaas is er echt niet te ontkomen aan het terugsturen van het toestel naar China, gezien de waarde hiervan. Dit is inderdaad erg vervelend.

De beste oplossing die ik je kan bieden is deze:
- Je stuurt de telefoon op jouw kosten naar ons op;
- Zodra de tracking begint te werken sturen we je direct een nieuw exemplaar op;
- We maken geen gebruik van express-verzending en vermelden ook nog een lage waarde, waardoor de kans op onderschepping minimaal is.

Op deze manier hoef je dus niet te wachten tot de telefoon hier is gearriveerd en gerepareerd is, maar gaat je nieuwe toestel direct op de post zodra de tracking werkt. Als het dan een beetje meezit heb je je nieuwe toestel snel in huis.

Na jouw reactie zal ik je verdere instructies en het retouradres sturen. Ik wacht je antwoord af!
  CHI shopkeeper maandag 22 februari 2016 @ 03:54:04 #20
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160110621
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 14:26 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Nog even terug over de quadcopters van ongeveer 2-3 maanden geleden. Ik kreeg van banggood de verkeerde motortjes geleverd die bedoeld waren voor een andere quadcopter. Allemaal hadden andere kleur draadjes. Omdat ze toch verstuurd zijn heb ik ze allemaal uitgeprobeerd op mijn quadcopter, maar met deze motortjes vliegt mijn quadcopter niet. Uiteindelijk heb ik de nieuw opgestuurde motortjes niet gebruikt dus. Ik heb 2 defecte quadcopters helemaal uit elkaar gehaald om de motortjes van die te gebruiken voor de andere defecte quadcopters. Nu heb ik van de 5 quadcopters 2 die er werken. En natuurlijk de ene quadcopter die meegeleverd was (die het overigens wel goed doet).

Ik heb het ongeveer 2 maanden geleden gedaan maar ik was het zat en had geen zin meer om nieuwe motortjes hier aan te vragen. Het duurt allemaal veels te lang en heb al veel tijd ingestoken voor bijna niets. Ik post dit puur zodat je weet hoe het gegaan is. Ik hoef geen nieuwe motortjes, want ben er wel klaar mee natuurlijk :)

Toch bedankt dat je hebt proberen te helpen.

PS. De motortjes en quadcopter werden niet bij mij afgeleverd maar bij 1 van mij familieleden die nogal ver woont en toen op vakantie was voor 1 maand, dus dat zorgde ook weer voor vertraging. Ik had verwacht dat banggood het gewoon naar mijn adres zou sturen wat gewoon in mijn profiel staat.
Hoi, dank je voor je berichtje. Vervelend om te horen dat het probleem niet naar tevredenheid is opgelost. :N
Allereerst wat betreft het adres: dat is erg bijzonder inderdaad. Heb je eerder je adres gewijzigd naar dat van één van je familieleden waardoor deze nog als standaard shippingadres stond ingesteld?

Over de motortjes: ik heb de juiste motortjes doorgegeven aan de customer service (verschillende kleuren draadjes, omdat iedere quadcopter 2 motortjes heeft die met de klok meedraaien en 2 die tegen de klok indraaien, uit elkaar te houden door verschillende kleuren draadjes). Als blijkt dat er foute motortjes zijn geleverd dan zetten we dat natuurlijk recht.

Ik kijk graag voor je of ik nog iets kan betekenen voor je, mocht je daar nog behoefte aan hebben. In dat geval zou ik graag even het ordernummer van de zending met de motortjes hebben, omdat ik deze niet kan terugvinden op basis van je emailadres dat gebruikt is bij de eerder bestelde quadcopters.
Ik wacht je antwoord af! :)
pi_160117961
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 03:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, dank je voor je berichtje. Vervelend om te horen dat het probleem niet naar tevredenheid is opgelost. :N
Allereerst wat betreft het adres: dat is erg bijzonder inderdaad. Heb je eerder je adres gewijzigd naar dat van één van je familieleden waardoor deze nog als standaard shippingadres stond ingesteld?

Over de motortjes: ik heb de juiste motortjes doorgegeven aan de customer service (verschillende kleuren draadjes, omdat iedere quadcopter 2 motortjes heeft die met de klok meedraaien en 2 die tegen de klok indraaien, uit elkaar te houden door verschillende kleuren draadjes). Als blijkt dat er foute motortjes zijn geleverd dan zetten we dat natuurlijk recht.

Ik kijk graag voor je of ik nog iets kan betekenen voor je, mocht je daar nog behoefte aan hebben. In dat geval zou ik graag even het ordernummer van de zending met de motortjes hebben, omdat ik deze niet kan terugvinden op basis van je emailadres dat gebruikt is bij de eerder bestelde quadcopters.
Ik wacht je antwoord af! :)
Ik heb nooit mijn adres veranderd. Wel heb ik een keer naar een familielid gestuurd, maar dat is dan ook alles. Ik denk dat banggood dan toevallig dat adres eruit heeft gepikt.

De motortjes die ik ontvangen heb zijn zwart-wit draadjes (4x) en blauw-rood (4x). Wat ik moest krijgen is rood-wit en zwart-rood. De soldeer apparaat werkte overigens wel gewoon goed. Ik weet niet hoe je het precies recht wil zetten, maar ik heb geen zin meer in al het gekluts met de motortjes en draadjes.

Over de ordernummer. Ik had precies dezelfde vraag aan jou destijds, want ik kon ze niet vinden onder "my orders". Hierna gaf jij de trackingcodes meteen:
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2015 03:54 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Thnx. Zijn de orders trouwens te zien op mijn account? Ik kan ze namelijk niet terugvinden onder "My Orders".
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 10:48 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik zie hier dat ze op 27 november in 2 delen zijn verzonden. Je hebt 2 trackingcodes:
RE578872891SE
RS357887609NL

Ze geven alleen nog geen info, maar ze lopen regelmatig achter dus geen zorgen. Mochten je trackingcodes later nog steeds geen info geven, laat het me dan even weten. Je spullen zijn in ieder geval onderweg!:)
  CHI shopkeeper dinsdag 23 februari 2016 @ 07:54:35 #22
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160138376
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 14:34 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Ik heb nooit mijn adres veranderd. Wel heb ik een keer naar een familielid gestuurd, maar dat is dan ook alles. Ik denk dat banggood dan toevallig dat adres eruit heeft gepikt.

De motortjes die ik ontvangen heb zijn zwart-wit draadjes (4x) en blauw-rood (4x). Wat ik moest krijgen is rood-wit en zwart-rood. De soldeer apparaat werkte overigens wel gewoon goed. Ik weet niet hoe je het precies recht wil zetten, maar ik heb geen zin meer in al het gekluts met de motortjes en draadjes.

Over de ordernummer. Ik had precies dezelfde vraag aan jou destijds, want ik kon ze niet vinden onder "my orders". Hierna gaf jij de trackingcodes meteen:

[..]

[..]

Hi, ik heb het even uitgezocht allemaal.

Wat betreft je adres:
- één van de quadcopters waarmee problemen was is naar dat adres verstuurd, en mijn collega van de customer service heeft vervolgens gedacht dat dit je eigen adres is en de nazending met onderdelen daarheen verstuurd. Dat is dus inderdaad toevallig de verkeerde geweest.

- Ik heb ook nog een keer gecheckt welke motortjes we je hebben opgestuurd, en dat zijn deze: http://www.banggood.com/4(...)copter-p-987066.html
Deze motortjes zijn wel de juiste motortjes voor jouw quadcopters, en zoals je op de foto's die klanten hebben geüpload onder aan de pagina kunt zien, zijn de kleuren van de draadjes zwart-wit en blauw-rood. Deze kleuren komen overeen met de kleuren die jij hebt ontvangen. Het kan inderdaad wel kloppen dat deze niet overeen komen met de kleuren draadjes die oorspronkelijk in de quadcopter zitten, maar de motortjes zijn wel identiek en ook gemaakt voor deze quadcopter.

Om die reden denk ik dat er iets mis is gegaan met de draadjes verkeerd om o.i.d., want de kans dat alle 8 nagestuurde motortjes defect zijn is erg klein. Ik heb er wel begrip voor dat je geen zin meer hebt om met de motortjes aan de slag te blijven.

Wat ik nu nog kan doen is je 200 BG-punten (t.w.v. $2) aanbieden die je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen. Als je dat op prijs stelt dan zal ik ze laten overmaken op je account. Ik wacht je antwoord af. :)
pi_160218069
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 februari 2016 07:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb het even uitgezocht allemaal.

Wat betreft je adres:
- één van de quadcopters waarmee problemen was is naar dat adres verstuurd, en mijn collega van de customer service heeft vervolgens gedacht dat dit je eigen adres is en de nazending met onderdelen daarheen verstuurd. Dat is dus inderdaad toevallig de verkeerde geweest.

- Ik heb ook nog een keer gecheckt welke motortjes we je hebben opgestuurd, en dat zijn deze: http://www.banggood.com/4(...)copter-p-987066.html
Deze motortjes zijn wel de juiste motortjes voor jouw quadcopters, en zoals je op de foto's die klanten hebben geüpload onder aan de pagina kunt zien, zijn de kleuren van de draadjes zwart-wit en blauw-rood. Deze kleuren komen overeen met de kleuren die jij hebt ontvangen. Het kan inderdaad wel kloppen dat deze niet overeen komen met de kleuren draadjes die oorspronkelijk in de quadcopter zitten, maar de motortjes zijn wel identiek en ook gemaakt voor deze quadcopter.

Om die reden denk ik dat er iets mis is gegaan met de draadjes verkeerd om o.i.d., want de kans dat alle 8 nagestuurde motortjes defect zijn is erg klein. Ik heb er wel begrip voor dat je geen zin meer hebt om met de motortjes aan de slag te blijven.

Wat ik nu nog kan doen is je 200 BG-punten (t.w.v. $2) aanbieden die je kunt gebruiken voor toekomstige aankopen. Als je dat op prijs stelt dan zal ik ze laten overmaken op je account. Ik wacht je antwoord af. :)
Hey,

Ik gebruik nauwelijk BG-punten. Kan ik het bedrag gewoon op mijn paypal hebben? Als het echt niet kan dan neem ik genoegen met de BG-punten.

Bedankt.
  CHI shopkeeper vrijdag 26 februari 2016 @ 04:49:05 #24
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160222663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 februari 2016 23:01 schreef BobMarlin het volgende:

[..]

Hey,

Ik gebruik nauwelijk BG-punten. Kan ik het bedrag gewoon op mijn paypal hebben? Als het echt niet kan dan neem ik genoegen met de BG-punten.

Bedankt.
Hi, het bedrag naar PayPal gaat helaas niet, maar ik heb net de punten laten overmaken naar je BG-account. Ik hoop dat je er toch nog wat aan hebt. :)
pi_160313665
Hallo Banggood volgens mij gaat er iets niet goed met de bestellingen nummers :
12188668 is er nog steeds niet?
12188667 zou gesplitst worden wegens niet op voorraad en 100 extra punten gekregen omdat het niet op de site stond.Keurig ontvangen 100 punten enkel heb ik nu nog steeds helemaal niks binnen, ook niet van de andere spullen die onder deze order stonden?
Dat 1 artikel later zou aankomen heb ik idd begrepen en kreeg voor de coulance 100 punten wegens het niet kloppen van de website vermelding.
m.v.g
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
  CHI shopkeeper dinsdag 1 maart 2016 @ 04:18:15 #26
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160332612
quote:
0s.gif Op maandag 29 februari 2016 14:07 schreef UcanQuote_me het volgende:
Hallo Banggood volgens mij gaat er iets niet goed met de bestellingen nummers :
12188668 is er nog steeds niet?
12188667 zou gesplitst worden wegens niet op voorraad en 100 extra punten gekregen omdat het niet op de site stond.Keurig ontvangen 100 punten enkel heb ik nu nog steeds helemaal niks binnen, ook niet van de andere spullen die onder deze order stonden?
Dat 1 artikel later zou aankomen heb ik idd begrepen en kreeg voor de coulance 100 punten wegens het niet kloppen van de website vermelding.
m.v.g
Hi, dank je voor je berichtje. Ik heb even naar je orders gekeken, en het zit zo:
- Order 12188667 is inderdaad gesplitst. De eerste 2 producten zijn op 19 februari verzonden en het derde product uit deze order is vannacht in de orderlijst gezet, dus die wordt vandaag verzonden.
- Order 12188668 heb je op 4 februari besteld en is hier i.v.m. de feestdagen verzonden op 12 februari.

Omdat alles hier in China stil heeft gelegen hebben veel orders vertraging opgelopen. Wij zijn op de 11e weer begonnen met het verzenden van pakketjes, maar die zijn vervolgens bij de koeriersdiensten op de stapel gekomen. Het duurt dus wat langer dan normaal, maar bij deze weet je in ieder geval dat alles hier gewoon de deur is uitgegaan, en dat het dus onderweg is naar je. :)

Ondanks de vertraging hanteren we nog steeds gewoon de 25 werkdagen-termijn, dus als je bestelling 25 werkdagen na de verzenddatum niet is aangekomen dan sturen we die opnieuw op. ;) Mocht dit het geval zijn, laat het me dan tegen die tijd ajb weten, dan gaan we het regelen!

[ Bericht 0% gewijzigd door Banggood op 01-03-2016 09:38:45 ]
pi_160333001
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 04:18 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, dank je voor je berichtje. Ik heb even naar je orders gekeken, en het zit zo:
- Order 12188667 is inderdaad gesplitst. De eerste 2 producten zijn op 19 februari verzonden en het derde product uit deze order is vannacht in de orderlijst gezet, dus die wordt vandaag verzonden.
- Order 12188668 heb je op 4 februari besteld en is hier i.v.m. de feestdagen verzonden op 12 februari.

Omdat alles hier in China stil heeft gelegen hebben veel orders vertraging opgelopen. Wij zijn op de 11e weer zijn begonnen met het verzenden van pakketjes, maar die zijn vervolgens bij de koeriersdiensten op de stapel kwamen. Het duurt dus wat langer dan normaal, maar bij deze weet je in ieder geval dat alles hier gewoon de deur is uitgegaan, en dat het dus onderweg is naar je. :)

Ondanks de vertraging hanteren we nog steeds gewoon de 25 werkdagen-termijn, dus als je bestelling 25 werkdagen na de verzenddatum niet is aangekomen dan sturen we die opnieuw op. ;) Mocht dit het geval zijn, laat het me dan tegen die tijd ajb weten, dan gaan we het regelen!
Top thanks, de vertraging was me idd bekend dan komt het helemaal goed ^O^
“Don’t walk in front of me… I may not follow
Don’t walk behind me… I may not lead
Walk beside me… just be my friend”
pi_160334205
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 03:28 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, ik heb de garantievoorwaarden voor telefoons er nog eens op nagekeken, en helaas is er echt niet te ontkomen aan het terugsturen van het toestel naar China, gezien de waarde hiervan. Dit is inderdaad erg vervelend.

De beste oplossing die ik je kan bieden is deze:
- Je stuurt de telefoon op jouw kosten naar ons op;
- Zodra de tracking begint te werken sturen we je direct een nieuw exemplaar op;
- We maken geen gebruik van express-verzending en vermelden ook nog een lage waarde, waardoor de kans op onderschepping minimaal is.

Op deze manier hoef je dus niet te wachten tot de telefoon hier is gearriveerd en gerepareerd is, maar gaat je nieuwe toestel direct op de post zodra de tracking werkt. Als het dan een beetje meezit heb je je nieuwe toestel snel in huis.

Na jouw reactie zal ik je verdere instructies en het retouradres sturen. Ik wacht je antwoord af!
Ik heb onze beste Sarah maar is terug gemaild, die is akkoord gegaan met een refund in plaats van een replace, zodra ik mijn nieuwe mi4i uit het eu warehouse binnen heb kan ik deze dus terug sturen. :Y Nou is het me alleen nog niet gelukt om een retour adres te ontfutselen }:|
  CHI shopkeeper woensdag 2 maart 2016 @ 03:59:26 #29
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160359831
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 maart 2016 09:54 schreef ITsEZ het volgende:

[..]

Ik heb onze beste Sarah maar is terug gemaild, die is akkoord gegaan met een refund in plaats van een replace, zodra ik mijn nieuwe mi4i uit het eu warehouse binnen heb kan ik deze dus terug sturen. :Y Nou is het me alleen nog niet gelukt om een retour adres te ontfutselen }:|
Hi, goed om te horen dat ze je alsnog een oplossing naar tevredenheid heeft geboden. :) Als het goed is heeft ze je inmiddels ook het retouradres toegestuurd met instructies erbij. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. ;)
pi_160360437
Termijn is nog niet verstreken, maar mijn order 12078839 is 31-1 geshipt. Nog steeds niet binnen, natuurlijk zit Chinees Nieuwjaar ertussen. Had 't alleen half maart eigenlijk nodig en wel gedacht 't binnen te hebben :{
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_160360767
Als ik iets koop dat duurder is dan ¤ 22,00 moet ik dan sowieso btw betalen, of schrijft Banggood dan een lagere prijs op het pakketje?
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  CHI shopkeeper woensdag 2 maart 2016 @ 09:35:11 #32
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160361247
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:10 schreef Eric_Cantona het volgende:
Termijn is nog niet verstreken, maar mijn order 12078839 is 31-1 geshipt. Nog steeds niet binnen, natuurlijk zit Chinees Nieuwjaar ertussen. Had 't alleen half maart eigenlijk nodig en wel gedacht 't binnen te hebben :{
Hi, ik heb even voor je gekeken, maar er is niet te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Ik mag je helaas ook geen resend aanbieden voor de 25 werkdagen zijn verstreken.. Ik hoop dan ook dat ie snel binnenkomt en zal voor je duimen! :)
Laat het me ajb weten als je na bovenstaande termijn nog niets hebt ontvangen!
  CHI shopkeeper woensdag 2 maart 2016 @ 09:40:04 #33
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160361315
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:51 schreef Hallojo het volgende:
Als ik iets koop dat duurder is dan ¤ 22,00 moet ik dan sowieso btw betalen, of schrijft Banggood dan een lagere prijs op het pakketje?
Hoi, van wat ik meekrijg hebben veel van onze Nederlandse klanten vaak geluk. Met de standaard gratis verzendwijze ontloop je sowieso DHL en is de kans dus kleiner dat je bestelling onderschept wordt.
Daarnaast kun je tijdens het bestellen op de shoppingcart-pagina rechtsonder in het tekstvak verzoeken om een andere waarde op de bon te noteren.
Je kunt dit direct na het bestellen ook via de live-chat op onze website vragen. Als je dan je ordernummer doorgeeft doen ze dit alsnog voor je. :)
pi_160361393
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:40 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, van wat ik meekrijg hebben veel van onze Nederlandse klanten vaak geluk. Met de standaard gratis verzendwijze ontloop je sowieso DHL en is de kans dus kleiner dat je bestelling onderschept wordt.
Daarnaast kun je tijdens het bestellen op de shoppingcart-pagina rechtsonder in het tekstvak verzoeken om een andere waarde op de bon te noteren.
Je kunt dit direct na het bestellen ook via de live-chat op onze website vragen. Als je dan je ordernummer doorgeeft doen ze dit alsnog voor je. :)
Helemaal top! ^O^
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
pi_160362838
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 09:35 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik heb even voor je gekeken, maar er is niet te zien waar je pakketje zich op dit moment bevindt. Ik mag je helaas ook geen resend aanbieden voor de 25 werkdagen zijn verstreken.. Ik hoop dan ook dat ie snel binnenkomt en zal voor je duimen! :)
Laat het me ajb weten als je na bovenstaande termijn nog niets hebt ontvangen!
Ik dacht ik meld 't vast, maar wil ook nog geen resend verzoeken. Je hoort van me!
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 2 maart 2016 @ 19:57:42 #36
383601 ADconvertor
The nitwit from the net
pi_160374557
Dag Banggood,
Ik heb mijn umi Hammer s kapot gemaakt door de verkeerde spanning erop te zetten (of polariteit omgedraaid). Ik had hem net twee week, (order 12124350 ) domme actie van mij, enorm balen....... Schakelde direct af en wil nu niet meer opstarten heeft nog wel een volle batterij. Ik neem aan het stroomcircuit doorgebrand ofzo. Is er een vervangend onderdeel /printplaat te bestellen? Het was wel een heel fijn toestel.

Alvast bedankt voor het uitzoeken.

Wout
  CHI shopkeeper donderdag 3 maart 2016 @ 04:17:47 #37
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160383673
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 19:57 schreef ADconvertor het volgende:
Dag Banggood,
Ik heb mijn umi Hammer s kapot gemaakt door de verkeerde spanning erop te zetten (of polariteit omgedraaid). Ik had hem net twee week, (order 12124350 ) domme actie van mij, enorm balen....... Schakelde direct af en wil nu niet meer opstarten heeft nog wel een volle batterij. Ik neem aan het stroomcircuit doorgebrand ofzo. Is er een vervangend onderdeel /printplaat te bestellen? Het was wel een heel fijn toestel.

Alvast bedankt voor het uitzoeken.

Wout
Hoi, dat is heel erg balen! Ik ga even voor je op zoek en je hoort van me!
  CHI shopkeeper donderdag 3 maart 2016 @ 04:18:02 #38
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160383674
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 11:26 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik dacht ik meld 't vast, maar wil ook nog geen resend verzoeken. Je hoort van me!
Okiedokie! ;)
pi_160408995
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 03:59 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, goed om te horen dat ze je alsnog een oplossing naar tevredenheid heeft geboden. :) Als het goed is heeft ze je inmiddels ook het retouradres toegestuurd met instructies erbij. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het wel. ;)
Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn.. Eerst dit zeggen
"HI sir,
>>>
>>> So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
>>> But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself.
>>>
>>> If that's OK to you?
>>> Best regards,
>>> Sarah"

Daarna gaat ze akkoord met een refund in plaats van een vervanging en dan ineens als puntje bij paaltje komt en het pakketje eenmaal verzonden is... Foto van het pakketje met douane formulier gemaakt, gewicht staat er bij, inclusief track&trace verzonden.

"Hi sir,
That's great! Thank you for your cooperation! But what about the pictures about the parcel you send to us? You just have recorded the tracking number CC050115350NL? We would love to confirm with the parcel you send to us then arrange the refund after that. Hope you can understand!

Best regards,
Sarah"

Moet ik dit nou echt gaan oplossen via PayPal? Ik had toch beter verwacht van Banggood..
  CHI shopkeeper vrijdag 4 maart 2016 @ 08:19:35 #40
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160409163
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:00 schreef ITsEZ het volgende:

[..]

Het was ook eigenlijk te mooi om waar te zijn.. Eerst dit zeggen
"HI sir,
>>>
>>> So sorry about that! For this we would love to offer a new replacement as it's the phone's problems.
>>> But you need to return the phone back to us firstly. We need to turn it back to UMI for the new replacement. Once you offer us the working tracking no back to us we will arrange the resend back to you at the same time. And the shipping fee back to us will be undertaken by yourself.
>>>
>>> If that's OK to you?
>>> Best regards,
>>> Sarah"

Daarna gaat ze akkoord met een refund in plaats van een vervanging en dan ineens als puntje bij paaltje komt en het pakketje eenmaal verzonden is... Foto van het pakketje met douane formulier gemaakt, gewicht staat er bij, inclusief track&trace verzonden.

"Hi sir,
That's great! Thank you for your cooperation! But what about the pictures about the parcel you send to us? You just have recorded the tracking number CC050115350NL? We would love to confirm with the parcel you send to us then arrange the refund after that. Hope you can understand!

Best regards,
Sarah"

Moet ik dit nou echt gaan oplossen via PayPal? Ik had toch beter verwacht van Banggood..
Hoi, mijn collega Sarah heeft mij een paar dagen geleden verteld dat zodra de tracking begint te werken, we de refund kunnen uitvoeren en dat ze dat ook met jou heeft afgesproken, klopt dat? Ik snap haar laatste mailtje niet helemaal, maar daaruit maak ik op dat ze de foto nog niet heeft, en dat zodra we zeker weten dat het pakketje is verzonden de refund overmaken.

Zou je me kunnen weten of bovenstaande klopt?
pi_160420288
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 08:19 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, mijn collega Sarah heeft mij een paar dagen geleden verteld dat zodra de tracking begint te werken, we de refund kunnen uitvoeren en dat ze dat ook met jou heeft afgesproken, klopt dat? Ik snap haar laatste mailtje niet helemaal, maar daaruit maak ik op dat ze de foto nog niet heeft, en dat zodra we zeker weten dat het pakketje is verzonden de refund overmaken.

Zou je me kunnen weten of bovenstaande klopt?
Foto was uiteraard bijgevoegd, wat ik uit de mail kan opmaken is, zodra we het pakketje hier hebben kunnen we er pas iets mee..
  CHI shopkeeper zaterdag 5 maart 2016 @ 02:30:10 #42
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160433371
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 16:48 schreef ITsEZ het volgende:

[..]

Foto was uiteraard bijgevoegd, wat ik uit de mail kan opmaken is, zodra we het pakketje hier hebben kunnen we er pas iets mee..
Hoi, mijn collega heeft het een beetje ongelukkig opgeschreven, maar zoals ik gisteren aangaf gaat het alleen om het wachten tot de tracking actief zou zijn en we al je info binnen hadden. Ze heeft gisteren wellicht over je foto heen gekeken en om die reden ligt de fout dan ook bij ons, maar zoals je zult begrijpen hebben we dat soort info wel echt nodig om zeker te zijn dat het product ook daadwerkelijk is opgestuurd, dus vandaar haar opmerking in de mail. Ik heb er net naar geïnformeerd en ze heeft je foto inderdaad ontvangen, dus we gaan de refund vandaag nog voor je in orde maken. Je hebt het bedrag dan spoedig (max. enkele werkdagen) weer terug. ;)

Excuses voor het gedoe, maar het Engels is hier nu eenmaal niet vloeiend en dat bemoeilijkt de communicatie nogal eens. Toch hoop ik dat je tevreden bent met de oplossing. :) Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan doen!

EDIT: Refund is gedaan. :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Banggood op 05-03-2016 08:29:31 ]
pi_160434398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2016 02:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, mijn collega heeft het een beetje ongelukkig opgeschreven, maar zoals ik gisteren aangaf gaat het alleen om het wachten tot de tracking actief zou zijn en we al je info binnen hadden. Ze heeft gisteren wellicht over je foto heen gekeken en om die reden ligt de fout dan ook bij ons, maar zoals je zult begrijpen hebben we dat soort info wel echt nodig om zeker te zijn dat het product ook daadwerkelijk is opgestuurd, dus vandaar haar opmerking in de mail. Ik heb er net naar geïnformeerd en ze heeft je foto inderdaad ontvangen, dus we gaan de refund vandaag nog voor je in orde maken. Je hebt het bedrag dan spoedig (max. enkele werkdagen) weer terug. ;)

Excuses voor het gedoe, maar het Engels is hier nu eenmaal niet vloeiend en dat bemoeilijkt de communicatie nogal eens. Toch hoop ik dat je tevreden bent met de oplossing. :) Ik hoor het graag van je als ik nog iets voor je kan doen!

EDIT: Refund is gedaan. :)
Ik zie de refund (nog) niet bijgeschreven op PayPal, dat zal binnenkort wel verwerkt zijn dan.. De mi4i bevalt gelukkig goed (op een software fout na :p). Hoe vloeiend is jouw Chinees precies dan? ;)
  CHI shopkeeper maandag 7 maart 2016 @ 02:27:38 #44
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160481167
Hoi, dat kan goed kloppen, omdat het waarschijnlijk enkele dagen duurt. Ik heb zaterdag de bevestiging gezien dus no worries. ;) Ik kan me goed voorstellen dat de Xiaomi bevalt: ik heb zelf de Mi4C en die bevalt ook erg goed. Grote kans dat je foutje er na de volgende update uit is. :)
我的中文还不错, 我每天都有机会跟同事实习。 ;)
pi_160493726
Hoi :)

Hoe staat het met Order No. 12255796 ??
Zou op Feb/08/2016 23:51:40 verzonden zijn.

Bij de track gegevens staat echter nog steeds "The item is ready for shipment
Feb 29, 2016 09:59"
  CHI shopkeeper dinsdag 8 maart 2016 @ 04:50:23 #46
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160509101
quote:
15s.gif Op maandag 7 maart 2016 17:15 schreef JIT het volgende:
Hoi :)

Hoe staat het met Order No. 12255796 ??
Zou op Feb/08/2016 23:51:40 verzonden zijn.

Bij de track gegevens staat echter nog steeds "The item is ready for shipment
Feb 29, 2016 09:59"
Hi, ik heb je order net even gecheckt, en de tracking zegt bij mij nu dit:

2016-03-07 11:44 The item has been processed in the country of destination

Hij is dus gisteren weer begonnen met bewegen. ;)
pi_160557744
Op jullie site staat bij de beschrijving van toestellen van Xiaomi als eerste:

*This phone will only work with 2G: GSM*


Om vervolgens te reppen van 4G etc, dit is verwarrend.
Hoe werkt dit?
  CHI shopkeeper donderdag 10 maart 2016 @ 02:32:33 #48
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160559061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 maart 2016 11:56 schreef zazabez het volgende:
Misschien een domme vraag, maar als je EU direct kiest als warehouse (ship from), dan ontloop je dus het risico op extra douanekosten?
Hoi, even meegenomen naar het webcaretopic.
Als je bij ons EU-direct kiest dan wordt het product verzonden uit ons EU-warehouse in Engeland en ontloop je inderdaad douanekosten. :)
Niet alle webshops hebben een fysiek warehouse in Europa, dus mocht je ergens anders willen bestellen dan is het raadzaam om dat vooraf even te checken. ;)
  CHI shopkeeper donderdag 10 maart 2016 @ 03:59:10 #49
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160559333
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Op jullie site staat bij de beschrijving van toestellen van Xiaomi als eerste:

*This phone will only work with 2G: GSM*

Om vervolgens te reppen van 4G etc, dit is verwarrend.
Hoe werkt dit?
Hi, elke telefoon heeft dat overzichtje bovenaan de productpagina, zodat je als klant direct kunt zien welke frequenties deze telefoon ondersteunt voor 2G, 3G en 4G.

Bij de Xiaomi Redmi Note 3 staat bijvoorbeeld:
"This phone will only work with 2G: GSM 900/1800/1900MHz 3G: WCDMA 850/900/1900/2100MHz 4G: FDD-LTE 1800/2100/2600MHz"

Ik kan me voorstellen dat het woordje 'only' een beetje verwarrend is, omdat je zo zou kunnen denken dat het alleen om 2G gaat, maar de only slaat op de diverse frequenties van alle drie de standaarden (voor 4G worden dus bijvoorbeeld alleen 1800, 2100 en 2600MHz ondersteund). Ik hoop dat het zo duidelijk is! ;)
pi_160562668
Duidelijk, toch zou ik het wijzigen.. goede kans dat het mensen doet afzien van een aankoop.
pi_160567432
Niuewe fles aangekomen ter vervanging van de kapotte. Thnx
  CHI shopkeeper vrijdag 11 maart 2016 @ 02:55:59 #52
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160583370
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 15:23 schreef maartend het volgende:
Niuewe fles aangekomen ter vervanging van de kapotte. Thnx
Geen dank! Nu hopen dat de bodem erin blijft zitten. ;)
  CHI shopkeeper vrijdag 11 maart 2016 @ 02:58:57 #53
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160583379
quote:
0s.gif Op donderdag 10 maart 2016 11:00 schreef WammesWaggel het volgende:
Duidelijk, toch zou ik het wijzigen.. goede kans dat het mensen doet afzien van een aankoop.
Klopt, ik heb gisteren al een herformulering voorgesteld. :) Bedankt voor het meedenken! ;)
pi_160586015
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 02:55 schreef Banggood het volgende:

[..]

Geen dank! Nu hopen dat de bodem erin blijft zitten. ;)
Dat. Of als hij er uit klapt, dat het niet meer in de tas is.
Maar de ander deed het gewoon wel. Kan gebeuren.
pi_160589156
Hier ook de resend ontvangen die is toegezegd, top service ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper maandag 14 maart 2016 @ 02:07:19 #56
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160653310
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 13:21 schreef rene90 het volgende:
Hier ook de resend ontvangen die is toegezegd, top service ^O^
*O* *O*
pi_160669678
Weet niet waar ik het dien te plaatsen, maar ik zou het er waarderen als er coupons komen voor BUBM cases en een Xiaomi usb led light.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper dinsdag 15 maart 2016 @ 10:23:31 #58
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160679963
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 21:05 schreef Miniem het volgende:
Weet niet waar ik het dien te plaatsen, maar ik zou het er waarderen als er coupons komen voor BUBM cases en een Xiaomi usb led light.
Hi, ik ga kijken wat ik voor je kan doen! ;)
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:52:17 #59
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_160728762
Ik heb een vraagje over dit keyboard die ik voor mijn tablet wil bestellen maar hij is dus out of stock. Ik had hem in februari al op mijn wishlist gezet en toen stond er dat hij 3 maart weer in stock zou zijn. Toen 3 maart naderde werd het opeens 7 maart en toen die datum naderde werd het 10 maart toen werd het 17 en nu staat er 20 maart. Weten ze nou niet wanneer ze hem echt weer binnen krijgen of is er iets aan de hand met productie oid?
Were making, were making!
Radio Soulwax!
  CHI shopkeeper donderdag 17 maart 2016 @ 03:46:01 #60
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160730214
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2016 23:52 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik heb een vraagje over dit keyboard die ik voor mijn tablet wil bestellen maar hij is dus out of stock. Ik had hem in februari al op mijn wishlist gezet en toen stond er dat hij 3 maart weer in stock zou zijn. Toen 3 maart naderde werd het opeens 7 maart en toen die datum naderde werd het 10 maart toen werd het 17 en nu staat er 20 maart. Weten ze nou niet wanneer ze hem echt weer binnen krijgen of is er iets aan de hand met productie oid?
Hoi, dank je voor je vraag! Ik kan me voorstellen dat je je een beetje aan het lijntje voelt gehouden, maar we hebben regelmatig te maken met leveranciers die levertijden niet nakomen, waardoor de datum (soms enkele keren) verschuift en dat ook op die manier op de productpagina terechtkomt.
Ik heb mijn collega van de tablets even gecontact over dit product, en zij heeft gisteren contact gehad met de leverancier. De nieuwe voorraad wordt vandaag of morgen naar ons verzonden dus deze week (de 20ste) moet dit keyboard weer gewoon op voorraad zijn. :)
  donderdag 17 maart 2016 @ 22:26:53 #61
424700 Cocaholic
Drinkt cola als water
pi_160750553
Hey Thomas,

Ik heb pas zo'n earson ER-160 besteld( order nummer 12488496 ) maar deze is al een tijdje onderweg, langer dan ik van jullie gewend ben. Heb een trackingnummer gekregen ( RE840436250SE ) maar hier is sinds 19 februari weinig nieuws op te zien op 17track. Kun jij toevallig wat meer vinden?
De gewonnen blitzwolf desktop charger die ik van jullie gekregen heb is niet veel eerder verzonden maar heb ik al wel een paar weken binnen liggen. Prima ding trouwens :) !

Groetjes
pi_160751319
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:26 schreef Cocaholic het volgende:
RE840436250SE
Volgens de tracking gewoon in Nederland?

http://www.postnord.se/en(...)6250SE0RE840436250SE
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper vrijdag 18 maart 2016 @ 02:44:02 #63
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160754030
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:26 schreef Cocaholic het volgende:
Hey Thomas,

Ik heb pas zo'n earson ER-160 besteld( order nummer 12488496 ) maar deze is al een tijdje onderweg, langer dan ik van jullie gewend ben. Heb een trackingnummer gekregen ( RE840436250SE ) maar hier is sinds 19 februari weinig nieuws op te zien op 17track. Kun jij toevallig wat meer vinden?
De gewonnen blitzwolf desktop charger die ik van jullie gekregen heb is niet veel eerder verzonden maar heb ik al wel een paar weken binnen liggen. Prima ding trouwens :) !

Groetjes
Hi, allereerst goed om te horen dat je happy bent met de BlitzWolf-charger! :D
Wat betreft je pakketje dat nog niet is gearriveerd: met behulp van de link die René hierboven heeft gedeeld kun je inderdaad zien dat de tracking gisteren in geüpdatet en je pakketje zich in Nederland bevind. Ik ga er dan ook vanuit dat je 'em snel binnen hebt. ;)
Mocht je nog problemen ondervinden dan hoor ik het graag van je!
  vrijdag 18 maart 2016 @ 10:37:13 #64
424700 Cocaholic
Drinkt cola als water
pi_160756708
quote:
0s.gif Op [quote]0s.gif [b]Op vrijdag 18 maart 2016 02:44 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, allereerst goed om te horen dat je happy bent met de BlitzWolf-charger! :D
Wat betreft je pakketje dat nog niet is gearriveerd: met behulp van de link die René hierboven heeft gedeeld kun je inderdaad zien dat de tracking gisteren in geüpdatet en je pakketje zich in Nederland bevind. Ik ga er dan ook vanuit dat je 'em snel binnen hebt. ;)
Mocht je nog problemen ondervinden dan hoor ik het graag van je!
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 22:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Volgens de tracking gewoon in Nederland?

http://www.postnord.se/en(...)6250SE0RE840436250SE
Aight, helemaal top. Dan zie ik hem komende week denk wel verschijnen. Bedankt beide heren!
pi_160757911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 maart 2016 10:23 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, ik ga kijken wat ik voor je kan doen! ;)
En? :D
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_160758160
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:39 schreef Miniem het volgende:

[..]

En? :D
Bedoel je niet deze dingen? CHI / [Reviews] BUBM Storage products - BangGood edition
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160758257
quote:
:Y
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_160758502
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 11:54 schreef Miniem het volgende:

[..]

:Y
Staat een couponnetje onderin de OP?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_160758577
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:07 schreef rene90 het volgende:

[..]

Staat een couponnetje onderin de OP?
Het is al 8 maart geweest ;)
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper zaterdag 19 maart 2016 @ 03:33:37 #70
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160779232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 maart 2016 12:12 schreef Miniem het volgende:

[..]

Het is al 8 maart geweest ;)
Hi, sorry voor de late reactie, maar de code uit de review voor de 4 bijbehorende producten - 10% met code DODGEREV - is de aankomende paar dagen (tot 22 maart) weer bruikbaar. :)
Xiaomi-lampje was ik toevallig mee bezig, maar ik weet nog niet helemaal precies wanneer ik die voor een echt goede prijs kan krijgen, dus dat is nog even afwachten..

Joe! :)
pi_160784679
Oh man wat ben ik toch weer een slimmerik geweest, ik wilde een case bestellen voor mijn MacBook Air 13" (13.3) en heb door alle verschillende modellen gewoon de verkeerde besteld (11").
Zie ik 'live-chat' staan die blijkbaar niet actief was en het dan per mail doorstuurde, krijg ik die gewoon terug (Error message: 550 Ip frequency limited).

Nu een klein beetje paniek voor 7,21 haha.
Sturen ze eigenlijk nooit een Factuur per mail?
pi_160803020
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 maart 2016 03:33 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hi, sorry voor de late reactie, maar de code uit de review voor de 4 bijbehorende producten - 10% met code DODGEREV - is de aankomende paar dagen (tot 22 maart) weer bruikbaar. :)
Xiaomi-lampje was ik toevallig mee bezig, maar ik weet nog niet helemaal precies wanneer ik die voor een echt goede prijs kan krijgen, dus dat is nog even afwachten..

Joe! :)
Coupon werkt niet.

Geeft dit aan: coupon is only allowed to use in special countries.
Woon in NL, dus daar ligt het niet aan ;)
Wil graag deze bestellen http://www.banggood.com/B(...)ge-Bag-p-969796.html
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_160803240
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Coupon werkt niet.

Geeft dit aan: coupon is only allowed to use in special countries.
Woon in NL, dus daar ligt het niet aan ;)
Wil graag deze bestellen http://www.banggood.com/B(...)ge-Bag-p-969796.html
Vinkje gezet bij je NL adres? Hier werkt hij namelijk gewoon.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  CHI shopkeeper maandag 21 maart 2016 @ 02:40:52 #74
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160827613
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 08:47 schreef Miniem het volgende:

[..]

Coupon werkt niet.

Geeft dit aan: coupon is only allowed to use in special countries.
Woon in NL, dus daar ligt het niet aan ;)
Wil graag deze bestellen http://www.banggood.com/B(...)ge-Bag-p-969796.html
Hi, zoals René inderdaad al aangaf: het hokje voor je naam- en adresgegevens aanvinken doet wonderen. ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Banggood op 21-03-2016 03:14:16 ]
pi_160837264
Gelukt ^O^ thnx!
Nu nog een lampje :+ *O*
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper dinsdag 22 maart 2016 @ 02:30:17 #76
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160849149
quote:
0s.gif Op maandag 21 maart 2016 17:07 schreef Miniem het volgende:
Gelukt ^O^ thnx!
Nu nog een lampje :+ *O*
Top! Lampje verwacht ik binnenkort nog wel een leuke actie voor. ;)
pi_160984192
Hoi,

Als je 3 of meer Blitzwolf reversable cables koopt zou de prijs 2,49 per stuk moeten zijn. Echt3r, de totaalprijs blijft op 8,16 steken.

Daarnaast zag ik een melding dat je een 10% kortingscoupon krijgt als je de app download. Ik heb via de link de apl gedownload en je raadt het al, ik kan geen kortingscode vinden in mijn mail of in mijn account...of ik kijk niet goed,

Alvast bedankt voor je hulp.
  CHI shopkeeper maandag 28 maart 2016 @ 08:54:12 #78
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160993423
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2016 20:35 schreef eddepetfokt het volgende:
Hoi,

Als je 3 of meer Blitzwolf reversable cables koopt zou de prijs 2,49 per stuk moeten zijn. Echt3r, de totaalprijs blijft op 8,16 steken.

Daarnaast zag ik een melding dat je een 10% kortingscoupon krijgt als je de app download. Ik heb via de link de apl gedownload en je raadt het al, ik kan geen kortingscode vinden in mijn mail of in mijn account...of ik kijk niet goed,

Alvast bedankt voor je hulp.
Hoi,
wat betreft de BlitzWolf-actie: deze aanbieding is mij niet bekend, en mijn collega is hier ook niet van op de hoogte. Heb je een screenshot met de aanbiedingspagina/e-mail voor me?

Wat betreft de app: kun je eens proberen de app te sluiten en dan opnieuw te openen? (de drie streepjes linksboven en dan 'Quit' selecteren, en daarna de app opnieuw openen). Je zou dan na enkele seconden een bericht in de app moeten krijgen dat je een coupon hebt ontvangen van 10%. Deze is vervolgens zichtbaar in 'My Account'.

Ik wacht je antwoord af!
pi_161005460
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 08:54 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi,
wat betreft de BlitzWolf-actie: deze aanbieding is mij niet bekend, en mijn collega is hier ook niet van op de hoogte. Heb je een screenshot met de aanbiedingspagina/e-mail voor me?

Wat betreft de app: kun je eens proberen de app te sluiten en dan opnieuw te openen? (de drie streepjes linksboven en dan 'Quit' selecteren, en daarna de app opnieuw openen). Je zou dan na enkele seconden een bericht in de app moeten krijgen dat je een coupon hebt ontvangen van 10%. Deze is vervolgens zichtbaar in 'My Account'.

Ik wacht je antwoord af!
Datis geen speciale aanbieding maar gewoon extra korting bij bulk aankoop.
Maar als je er 3 in je cart stopte werd de prijs niet naar beneden aangepast.
Bulk Buy Discounts
Order 3 or more and enjoy the savings. Bulk prices will be shown in the shopping cart.
Qty (unit) 1 3 10 30 100
Price ¤ 3.64 3.38 3.31 3.25 3.18
If you are looking for wholesale prices please feel free to contact us.

Helaas is de prijs inmiddels verhoogd van 2,49 naar 3,38 })

Jammer maar helaas.

Opnieuw opstarten en zelfs opnieuw installeren van de app heeft geen zin. Nog steeds zero coupons :W
  CHI shopkeeper dinsdag 29 maart 2016 @ 08:39:33 #80
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161016988
quote:
0s.gif Op maandag 28 maart 2016 19:53 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Datis geen speciale aanbieding maar gewoon extra korting bij bulk aankoop.
Maar als je er 3 in je cart stopte werd de prijs niet naar beneden aangepast.
Bulk Buy Discounts
Order 3 or more and enjoy the savings. Bulk prices will be shown in the shopping cart.
Qty (unit) 1 3 10 30 100
Price ¤ 3.64 3.38 3.31 3.25 3.18
If you are looking for wholesale prices please feel free to contact us.

Helaas is de prijs inmiddels verhoogd van 2,49 naar 3,38 })

Jammer maar helaas.

Opnieuw opstarten en zelfs opnieuw installeren van de app heeft geen zin. Nog steeds zero coupons :W
Hoi, ik snap em. Ik heb dat van die kabel net doorgegeven en ze gaan kijken of er een bug in het systeem zit waardoor de bulkprijs niet is aangepast.

Wat betreft de 10% korting via de app: ik krijg zelf wel gewoon een coupon van 10% wanneer ik met een account inlog via de app. Ik kan mijn collega vragen ernaar te kijken, want die kan zien of je de coupon hebt ontvangen, maar dan heb ik wel even het e-mailadres nodig dat is gekoppeld aan je account.
  woensdag 30 maart 2016 @ 17:39:29 #81
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_161052811
Hallo,

ik was laatst bezig en het viel mij op dat deze boren niet recht zijn. als ik wil boren, gaat de boormachine slingeren.

Dat heb ik met boren uit een andere set niet.
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  CHI shopkeeper donderdag 31 maart 2016 @ 03:37:55 #82
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161066591
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2016 17:39 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,

ik was laatst bezig en het viel mij op dat deze boren niet recht zijn. als ik wil boren, gaat de boormachine slingeren.

Dat heb ik met boren uit een andere set niet.
Hoi, Dat is niet de bedoeling! Ik ga het doorgeven aan de productmanager. Mocht je een resend of refund willen, dan heb ik even je ordernummer nodig plus een fotootje waarop het probleem duidelijk te zien is. ;)
  vrijdag 1 april 2016 @ 18:38:01 #83
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_161100894
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2016 03:37 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi, Dat is niet de bedoeling! Ik ga het doorgeven aan de productmanager. Mocht je een resend of refund willen, dan heb ik even je ordernummer nodig plus een fotootje waarop het probleem duidelijk te zien is. ;)
ja, ik weet niet of ik dat duidelijk op de foto kan krijgen. en zo heel veel kostte het ook niet.

ik zat te denken om lange boren van 300mm lang te kopen, maar nu zou ik het wel jammer vinden als die niet recht zouden zijn ;)
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  CHI shopkeeper dinsdag 5 april 2016 @ 08:53:09 #84
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161188755
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 april 2016 18:38 schreef rulerofdeath het volgende:

[..]

ja, ik weet niet of ik dat duidelijk op de foto kan krijgen. en zo heel veel kostte het ook niet.

ik zat te denken om lange boren van 300mm lang te kopen, maar nu zou ik het wel jammer vinden als die niet recht zouden zijn ;)
Hi, ik heb de productmanager in ieder geval geïnformeerd, en hoewel ze aangaf dat er zelden klachten over dit product binnenkomen gaat ze wel de voorraad laten controleren in het warehouse. :)
Ik kan me inderdaad voorstellen dat je voor een laag bedrag als dit niet de moeite wilt nemen om er foto's van te maken en te uploaden, maar mocht je alsnog van gedachten veranderen dan hoor ik het wel van je. ;)
pi_161214981
Vraagje:
Ik heb deze SJ4000 http://eu.banggood.com/Wh(...)of-wp-Uk-939976.html

En nu wil ik een extra batterij aanschaffen maar daarvoor moet je dus of deze:
http://www.banggood.com/Wifi-Sj4000-Battery-p-946918.html of deze
http://www.banggood.com/3(...)SJ4000-p-918791.html hebben.

Waar kan ik de SKU vinden zodat ik de juiste bestel.
  woensdag 6 april 2016 @ 09:05:38 #86
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_161215066
Dit staat bij die eerste

The battery is only suitable for WiFi SJ4000(SKU157702),not suitable for sj4000,SJcam SJ4000 WiFi(SKU120425,SKU159015,SKU162566).
If you want to buy the battery for them,please come here

(met een link naar de tweede)
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  CHI shopkeeper woensdag 6 april 2016 @ 09:26:25 #87
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161215334
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2016 08:56 schreef Fipotje het volgende:
Vraagje:
Ik heb deze SJ4000 http://eu.banggood.com/Wh(...)of-wp-Uk-939976.html

En nu wil ik een extra batterij aanschaffen maar daarvoor moet je dus of deze:
http://www.banggood.com/Wifi-Sj4000-Battery-p-946918.html of deze
http://www.banggood.com/3(...)SJ4000-p-918791.html hebben.

Waar kan ik de SKU vinden zodat ik de juiste bestel.
Hi, de tweede is inderdaad geschikt voor jouw camera. Daarnaast zijn we enige tijd geleden overgestapt van SKU's naar Product ID's, die nog wel op dezelfde plek op de pagina staan (onder de productnaam). :)
pi_161215337
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:05 schreef Catch22- het volgende:
Dit staat bij die eerste

The battery is only suitable for WiFi SJ4000(SKU157702),not suitable for sj4000,SJcam SJ4000 WiFi(SKU120425,SKU159015,SKU162566).
If you want to buy the battery for them,please come here

(met een link naar de tweede)
I know maar bij die eerste batterij staat wel gewoon als omschrijving:
3.7V 900mAh 3.33WH Li-ion Battery for WiFi SJ4000 Sport Camera
En daarna staat dat deze niet voor de WiFi geschikt is, vandaar mijn twijfel en vraag voor de zekerheid.
  CHI shopkeeper woensdag 6 april 2016 @ 09:26:46 #89
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161215340
quote:
11s.gif Op woensdag 6 april 2016 09:05 schreef Catch22- het volgende:
Dit staat bij die eerste

The battery is only suitable for WiFi SJ4000(SKU157702),not suitable for sj4000,SJcam SJ4000 WiFi(SKU120425,SKU159015,SKU162566).
If you want to buy the battery for them,please come here

(met een link naar de tweede)
Thanks! ;)
pi_161286438
Vraagje:

Ik kan niet inloggen op de site? heb vandaag 2 x mn wachtwoord veranderd, maar het lukt alsnog niet? Ik moet een paar karakters invoeren, maar nadat ik ze correct invoer (hoofdletters en al) zegt die telkens: 'The characters you entered are incorrect' :?
In de app kan ik wel inloggen
  CHI shopkeeper zaterdag 9 april 2016 @ 03:10:53 #91
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161296800
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 19:48 schreef Musta het volgende:
Vraagje:

Ik kan niet inloggen op de site? heb vandaag 2 x mn wachtwoord veranderd, maar het lukt alsnog niet? Ik moet een paar karakters invoeren, maar nadat ik ze correct invoer (hoofdletters en al) zegt die telkens: 'The characters you entered are incorrect' :?
In de app kan ik wel inloggen
Hoi, dat is bijzonder. Als je mij per DM je e-mailadres (gekoppeld aan je account) stuurt dan vraag ik mijn collega het op te lossen. :)
pi_161297623
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 maart 2016 02:30 schreef Banggood het volgende:

[..]

Top! Lampje verwacht ik binnenkort nog wel een leuke actie voor. ;)
Nog wat kunnen regelen?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  CHI shopkeeper zaterdag 9 april 2016 @ 10:05:50 #93
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161298751
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 april 2016 07:20 schreef Miniem het volgende:

[..]

Nog wat kunnen regelen?
Ik kom er na het weekend op terug. Een paar weken geleden kon ik geen gunstige aanbiedingsprijs krijgen helaas, maar wellicht nu wel. Je hoort het van me! ;)
  zaterdag 9 april 2016 @ 18:39:53 #94
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_161308552
Hallo,

als onderdelen uitverkocht zijn, in welke termijn zouden ze weer op voorraad zijn?

het gaat om de volgende onderdelen:

http://www.banggood.com/5(...)nector-p-938194.html
http://www.banggood.com/1(...)ss-Nut-p-993964.html
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_161341848
Beste Banggood,

onlangs heb ik een bestelling geplaatst.
Blijkbaar heb ik for trackinginfo gekozen welke ik niet wilde, ik heb via de app besteld eerst een berschermcase in de winkelmand en als 2e een xiaomi powerbank 10000 mah.
Toen ik de beschermcase in de mand deed zag ik alleen shipping 0.00 staan.
Daardoor heb ik gesmist dat ik betaald heb voor een trackingnummer. wat ik helemaal niet wilde.

Wat blijkt in de app. is de betaalde versie van verzenden vooraf geselecteerd, het zou veel netter zijn om de gratis optie vooraf te selecteren.
Tevens zijn de artikelen los van elkaar verzonden twerwijl ik het 1 bestelling was.
order 13792386 en 13792387 .

Is hier nog wat aan te doen?
  CHI shopkeeper maandag 11 april 2016 @ 08:31:54 #96
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161344411
quote:
5s.gif Op zaterdag 9 april 2016 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
Hallo,

als onderdelen uitverkocht zijn, in welke termijn zouden ze weer op voorraad zijn?

het gaat om de volgende onderdelen:

http://www.banggood.com/5(...)nector-p-938194.html
http://www.banggood.com/1(...)ss-Nut-p-993964.html
Hoi. voor allebei deze producten moet ik je teleurstellen: de lead screw van 1000 mm. hebben we niet meer omdat die compleet verbogen aankwam bij klanten. We hebben nog wel de 900 mm.-versie, waarbij dit probleem zich volgens de productmanager veel minder voordoet. Is nog steeds wel 90 cm. dus ik vrees dat ook die niet kaarsrecht zullen arriveren eerlijk gezegd.

De DC-Powerpluggen waarnaar je verwijst worden helaas niet meer geleverd, maar we hebben wel alternatieven:
http://www.banggood.com/2(...)ameras-p-931858.html
http://www.banggood.com/W(...)-Camera-p-39993.html

Succes in ieder geval! ;)
  CHI shopkeeper maandag 11 april 2016 @ 08:43:17 #97
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161344469
quote:
0s.gif Op zondag 10 april 2016 23:13 schreef Mr_Megapaul het volgende:
Beste Banggood,

onlangs heb ik een bestelling geplaatst.
Blijkbaar heb ik for trackinginfo gekozen welke ik niet wilde, ik heb via de app besteld eerst een berschermcase in de winkelmand en als 2e een xiaomi powerbank 10000 mah.
Toen ik de beschermcase in de mand deed zag ik alleen shipping 0.00 staan.
Daardoor heb ik gesmist dat ik betaald heb voor een trackingnummer. wat ik helemaal niet wilde.

Wat blijkt in de app. is de betaalde versie van verzenden vooraf geselecteerd, het zou veel netter zijn om de gratis optie vooraf te selecteren.
Tevens zijn de artikelen los van elkaar verzonden twerwijl ik het 1 bestelling was.
order 13792386 en 13792387 .

Is hier nog wat aan te doen?
Hoi,
wat betreft de tracking: het klopt inderdaad dat die standaard wordt geselecteerd bij producten van een bepaalde waarde. Dat hebben we gedaan omdat verreweg het grootste deel van onze klanten verwacht/eist dat ze hun bestelling kunnen traceren. Als een bestelling al is verzonden zonder tracking is het niet meer mogelijk deze alsnog te traceren, dus om die reden selecteren we standaard de tracking-optie, die je dan zelf kunt de-selecteren mocht je hier geen gebruik van willen maken.

Wat betreft het splitsen van je order: dit gebeurt vaker en gebeurt bijvoorbeeld wanneer je producten hebt besteld die vanuit verschillende warehouses worden verstuurd.

Wat betreft standaard betaalde verzending in de app: daar ben ik niet mee bekend, dus dat ga ik laten uitzoeken. Ik kan je bij deze het volgende aanbieden: een refund van ¤2,24 (verzendkosten) naar je PayPal-account of het overmaken van 300 Banggoodpunten (t.w.v. $3) op je Banggood-account. Ik hoor graag van je voor welke optie je kiest. :)
pi_161350110
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 08:43 schreef Banggood het volgende:

[..]

Hoi,
wat betreft de tracking: het klopt inderdaad dat die standaard wordt geselecteerd bij producten van een bepaalde waarde. Dat hebben we gedaan omdat verreweg het grootste deel van onze klanten verwacht/eist dat ze hun bestelling kunnen traceren. Als een bestelling al is verzonden zonder tracking is het niet meer mogelijk deze alsnog te traceren, dus om die reden selecteren we standaard de tracking-optie, die je dan zelf kunt de-selecteren mocht je hier geen gebruik van willen maken.

Wat betreft het splitsen van je order: dit gebeurt vaker en gebeurt bijvoorbeeld wanneer je producten hebt besteld die vanuit verschillende warehouses worden verstuurd.

Wat betreft standaard betaalde verzending in de app: daar ben ik niet mee bekend, dus dat ga ik laten uitzoeken. Ik kan je bij deze het volgende aanbieden: een refund van ¤2,24 (verzendkosten) naar je PayPal-account of het overmaken van 300 Banggoodpunten (t.w.v. $3) op je Banggood-account. Ik hoor graag van je voor welke optie je kiest. :)
Als ik Banggood punten op elke aankoop kan gebruiken dan kies ik daarvoor, anders graag de refund op mijn paypal account.

Graag een reactie, (ik kan nog geen pb versturen)

[ Bericht 0% gewijzigd door Mr_Megapaul op 11-04-2016 15:05:39 ]
pi_161352608
Hoi Banggood ik heb hier op fok een kabel gewonnen bij de banggood actie hier op fok maar ik heb nooit iets gekregen...
  CHI shopkeeper dinsdag 12 april 2016 @ 03:16:27 #100
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_161367194
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 17:03 schreef larry_flynt het volgende:
Hoi Banggood ik heb hier op fok een kabel gewonnen bij de banggood actie hier op fok maar ik heb nooit iets gekregen...
Hi, kan je me per DM je e-mailadres sturen of het ordernummer dat je hebt ontvangen? Dan ga ik voor je kijken! ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')