Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door luxerobots op 17-02-2016 23:53:18 ]
Lekker wegblijven dan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Rotterdam krijg ik aids
Haha kende hem al ergens vanquote:
Snelweg over Moskou heen gooien, niks mis meequote:Op woensdag 17 februari 2016 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Hitler had het bijna voor elkaar. GermaniaGod
Die is niet meer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Kan jij weer terug in je moeder?
Die oude kwam ook voorbij volgens mij, dat is een kutfilmquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met de verkeerde filmbeelden. Hou maar op. Ik heb dit programma allang opgegeven.
Of die andere tokie. Die van de flat is gemieterd. Of die schijtlollige filmpjes tussendoor.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef DrDentz het volgende:
Wat jammer dat maar zo kort naar Maarten mogen luisteren en zo lang naar die zwemmer hebben moeten luisteren.
Hij niet, zijn stiefdochter.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Of die andere tokie. Die van de flat is gemieterd. Of die schijtlollige filmpjes tussendoor.
Oh wacht, nu heb ik het hele programma alweer doorgenomen.
Lets make America great again.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar nu slaat het hele college nergens op, want het zou juist in hedendaags perspectief geplaatst worden. We zouden te horen krijgen wanneer het USA empire zou vallen.
SBS6quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat de neuk... Waar is meester Visser?
Achter het geld aanquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, jammer.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:58 schreef DrDentz het volgende:
Maar nu slaat het hele college nergens op, want het zou juist in hedendaags perspectief geplaatst worden. We zouden te horen krijgen wanneer het USA empire zou vallen.
Meester Visser was zo gewoon gebleven, die kreeg promotie naar SBS6.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:59 schreef J0kkebr0k het volgende:
Meiden van Holland, KPDquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:00 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we kijken nu, en in welken topic?
Oh overal staat vader en ze had ook zijn achternaam.quote:
Er is niks meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:00 schreef Joezi het volgende:
Wat gaan we kijken nu, en in welken topic?
Sharleyne.quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:01 schreef alors het volgende:
[..]
Oh overal staat vader en ze had ook zijn achternaam.
Kan het toch nog steeds de vader zijn?quote:Op donderdag 18 februari 2016 00:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Sharleyne.
Zelfmoordbrief
De situatie is nog slechter dan hij denkt, vertelt hij aan Zembla. Hij hoort dat de politie de moeder bij het spoor heeft gezien. Het meisje was thuis, er lag een zelfmoordbrief. De man, die niet haar biologische vader is, kan niets doen. Hij heeft geen ouderlijk gezag. Begin 2015 klopt ook de woningbouwvereniging aan bij het CJG. Flatbewoners zien de moeder met haar dochtertje geregeld in een vervuilde woning van een drugsdealer.
Zogenaamd danquote:Op donderdag 18 februari 2016 00:12 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Kan het toch nog steeds de vader zijn?
Waarom zogenaamd? Wat is de norm voor het zijn van een vader? Die kerel lijkt oprecht om dat kind te geven, het kind kwam bij hem, etc. etc. Dat het zijn kwakje niet is geweest maakt niet dat hij niet de vader is van dat kind.quote:
Die man was zo ongeveer de enige die gaf om dat kind. Heugdzorg is echt te kut voor woorden in NL. Halen kinderen alleen uit huis als het echt niet moet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:50 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Waarom zogenaamd? Wat is de norm voor het zijn van een vader? Die kerel lijkt oprecht om dat kind te geven, het kind kwam bij hem, etc. etc. Dat het zijn kwakje niet is geweest maakt niet dat hij niet de vader is van dat kind.
vaderquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:50 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Waarom zogenaamd? Wat is de norm voor het zijn van een vader? Die kerel lijkt oprecht om dat kind te geven, het kind kwam bij hem, etc. etc. Dat het zijn kwakje niet is geweest maakt niet dat hij niet de vader is van dat kind.
quote:PvdA-leider Diederik Samsom komt vanavond praten over het Europese oordeel over het vluchtelingenplan
Prof. Dr. Lex Peters en actrice Jennifer Hofman vieren het 10-jarig bestaan van The Female Cancer Foundation. Ook licht Peters toe hoe gewoon natuurazijn gebruikt kan worden in de strijd tegen baarmoederhalskanker
Nina Gantz won afgelopen zondag een BAFTA Award voor haar korte animatiefilm ‘Edmond’. Bij Jinek vieren we vanavond haar prijs.
Deze week is de nieuwe komedie ‘Familieweekend’ in première gegaan. Hoofdrolspeler Derek de Lint vertelt vanavond over deze bijzondere film.
Ik gok dat de film gaat over een familie waarin mensen met elkaar vreemdgaan, met naakt erin, en slechte humor. En Barry Atsma.quote:
Ik vind het nooit een prettig idee als er een knappe vrouw op tv is terwijl er tegelijkertijd wat users aan het fappen zijn.quote:
Zijn kop kan wel gladder. Die stekeltjes op die kale bats zien er niet uit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:08 schreef luxerobots het volgende:
Diederik vind het te glad. Diederik is zo glad, dat hij er rekening mee houdt of hij niet te glad is.
Dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
Rot op met die showonderwerpen en kort die kutshow in.
Haar vriendin welquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |