Dat klinkt tenminste als een logische verklaring, dat vergeet Fann (ze had het namelijk alleen over 'frisse' lucht) er dus bij te zeggen, blij dat ik geen last van hooikoorts heb, ik rook namelijk dagelijks pollen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:07 schreef sacha het volgende:
oh en Mo, in het geval van een pollen allergie moet je juist niet je ramen openzetten
Nah... stond toch in de link...... voor huisstofmijt en van alles, ook pollen stond er ook in hoor..quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat klinkt tenminste als een logische verklaring, dat vergeet Fann er dus bij te zeggen, blij dat ik geen last van hooikoorts heb, ik rook namelijk dagelijks pollen.![]()
Weet ik veel dat je ook hooikoorts hebt, ik heb geen dossier van je hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... stond toch in de link...... voor huisstofmijt en van alles, ook pollen stond er ook in hoor..
en nog meer, maar dan had je maar moeten lezen
Ik heb geen hooikoortsquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik veel dat je ook hooikoorts hebt, ik heb geen dossier van je hoor.![]()
Vraag me wel zo langzamerhand af waar je geen last van hebt.
Sorry, maar zover als ik op de hoogte ben rook je zelf, en dan zet je zo'n ding in huis voor de frisse lucht.quote:
Ik ben het van nature.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben het van nature.noem jij dat eigenwijs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
wat is afga Fann?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:22 schreef FANN het volgende:
Ik ga Patates me afga maken![]()
straks zet ik dit héle moeilijke recept in het kooktopic
dan heb ik het écht voor elkaar!quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja anders woon je straks nog alleen op het eiland
met de Griek?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:56 schreef FANN het volgende:
[..]
ei![]()
foto's volgen straks, ik heb mijn mond en handen vol nu
dan ga ik weg hoorquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Komen alle Fokkers daar wonen... Genoeg zolderkamertjes
Ik mag al zoveel nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 17:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sorry, maar zover als ik op de hoogte ben rook je zelf, en dan zet je zo'n ding in huis voor de frisse lucht.Waarom stop je dan niet gewoon met roken.
Ja, in wezen valt het toch best mee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |