Vanwege het aantal ha's toch hardop gelachenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, net als je moeder
HAHAHAHHAAHHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:32 schreef Rickertman96 het volgende:
whatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 pingels ontnomen en die kopbal, dat waren gewoon 4 goalsquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo lucky? Het stond van meet af aan al vast dat je deze weddenschap ging verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik zal ophouden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent nog irritanter dan Michiel Kramer.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 pingels ontnomen en die kopbal, dat waren gewoon 4 goals
Er is niet veel gaande in je leven of wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
Ik kan niet wachten op de nieuwe UI van Doublepain
Nee, niet echtquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is niet veel gaande in je leven of wel?
Gent-Wolfsburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roma-Real 0-2
Cavaliers hold this W.
Gaat niet door want wisselquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
Ik kan niet wachten op de nieuwe UI van Doublepain
Dat is thuis. Dan maakt ie opzeker een hattrick.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen het de volgende wedstrijd weer doen
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen wel, bij wissel voor minuut 60 of blessure dan stopt de weddenschap..
Das wel zo eerlijk.
Misschien kun je iets vertellen over de filmpjes tijdens de wedstrijden van de CL. Zo van NEE TEGEN RACISME om tijdens de wedstrijden schijnheilig te rollebollen over het veld en elkander kaarten aan te naaien.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
JA WAT NOU HET IS GRAAG OF HELEMAAL NIET
Ik mis even wat dat met het onderwerp te maken heeft.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je iets vertellen over de filmpjes tijdens de wedstrijden van de CL. Zo van NEE TEGEN RACISME om tijdens de wedstrijden schijnheilig te rollebollen over het veld en elkander kaarten aan te naaien.
Kijk eens naar de TT van dit topic, zeeschelp.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis even wat dat met het onderwerp te maken heeft.
Stijn heeft even aandacht nodig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis even wat dat met het onderwerp te maken heeft.
Wat een rare post dit zegquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien kun je iets vertellen over de filmpjes tijdens de wedstrijden van de CL. Zo van NEE TEGEN RACISME om tijdens de wedstrijden schijnheilig te rollebollen over het veld en elkander kaarten aan te naaien.
Heb je wat aangepast?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk eens naar de TT van dit topic, zeeschelp.
Boskamp en Kieft, gouden koppel.quote:
Maar hij is wel mod.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:40 schreef Doublepain het volgende:
De upload van dit plaatje kon niet worden voltooid. De afmetingen zijn te groot.
Je plaatje is 64x64 pixels. De maximaal toegestane grootte is 60x60 pixels.
Ga terug, controleer de afmetingen en probeer het opnieuw.
De kenker
Heb dat vandaag gedaan met Barca en Real.quote:
Wat heeft Davy je allemaal aangedaan?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar hij is wel mod.
Daar heb jij 8 keer voor moeten solliciteren. (en toen werd je het nog niet)
Niks?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heeft Davy je allemaal aangedaan?
Haha, negeert hij m'n diss.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is niet echt een geslaagde ontwijking.
Wat accuraat ditquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks?
Daarom heb ik hem niet geblokt, dan zou ik namelijk echt duidelijk maken dat ik het verbaal niet van hem kan winnen.
Doe niet zo raar met je UI alsjeblieft.quote:
We kennen elkaar inmiddels wel goedquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wist dat je hier van zou genieten.
Wat is er mis met Iñaki?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo raar met je UI alsjeblieft.
Ik ben een beetje bang voor exoten.quote:
Gewoon een Bask.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor exoten.
Ik wed niet op 1, 2 of X. Ik wed op buitenspel, corners et cetera.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kunt u wat 'zekerheden' noemen voor EL morgen?
Wat stoer zeg.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wed niet op 1, 2 of X. Ik wed op buitenspel, corners et cetera.
Waarom?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:00 schreef Caland het volgende:
Hahaha doublepain heeft een ban
LEKKER VOOR JE
waaromquote:Op woensdag 17 februari 2016 23:00 schreef Caland het volgende:
Hahaha doublepain heeft een ban
LEKKER VOOR JE
Hij vond het forum te verwilderst. Een soort speeltuin voor kleuters die geen andere mening dulden. Of zoietsquote:
Ah, maar als ik mijn mening over Feyenoord gaf in het Feyenoord-topic dan was de wereld te klein.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:06 schreef Caland het volgende:
Hij vond het forum te verwilderst. Een soort speeltuin voor kleuters die geen andere mening dulden. Of zoiets
HMF moet gewoon eens wat meer kalmeren. Hij heeft echt wel nuttige bijdrages gehad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, maar als ik mijn mening over Feyenoord gaf in het Feyenoord-topic dan was de wereld te klein.
Klinkt legit.
Ja, een stuk of 3. Voor de rest schreeuwde hij de hele boel bij elkaar.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
HMF moet gewoon eens wat meer kalmeren. Hij heeft echt wel nuttige bijdrages gehad.
Voor zijn eerste permban was het gewoon prima. Daarna is hij alleen maar aan het schelden en het tieren geslagen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, een stuk of 3. Voor de rest schreeuwde hij de hele boel bij elkaar.
Denk niet dat hij het verschil gaat maken.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:09 schreef Caland het volgende:
Ik vind die Draxler wel een aardig spelertje
In 2002 ergens bedoel je?quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Voor zijn eerste permban was het gewoon prima.
Meer dan 1 goal zit er waarschijnlijk niet in.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Denk niet dat hij het verschil gaat maken.
We moeten ook niet doen alsof het een type Bianconeri is.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
In 2002 ergens bedoel je?
Maar vooruit, toen was het nog enigszins wat, ja.
3/10quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:10 schreef Wave103 het volgende:
Hij wou scoren maar toen dacht ie foket
Iedereen mag hem ook en roept geen dingen waar de gemiddelde TBS'er van schrikt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:10 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik mis die jongen ontzettend. Totaal niet agressief ofzo.
Waarom heb jij zo'n stomme UI.quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Iedereen mag hem ook en roept geen dingen waar de gemiddelde TBS'er van schrikt.
Altijd als ik hem zie op TV begin ik in mijn hoofd Mark van Bommel breek je beeeeen te zingenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |