De eerste sinds een jaar of tweequote:Op woensdag 17 februari 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo die in grote wedstrijden opstaat, joe.
2 want geen keeper met een helmquote:
Dat heeft ie nooit gedaan wil je zeggen?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ronaldo die in grote wedstrijden opstaat, joe.
Je hebt wel lef, zegquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat heeft ie nooit gedaan wil je zeggen?
Ben je 3 ofzo?
Hoi Evert.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:00 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat een respect heb ik voor deze man. Hiermee logenstraft Ronaldo alle speculaties.
ik dusquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef xzaz het volgende:
Mensen die dit een mooie goal vinden kijken nooit voetbal.
--------quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je 3 ofzo?
Zou niet weten wie er mad gaat wordenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef Abed het volgende:
Ik kom even kijken of er hier mensen mad zijn.
In curling worden mooiere punten gescoord,quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef xzaz het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef GGMM het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Crewbash
Nee man want penaldo man pff Ronaldo niet goed vinden is niet cool manquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ben je 3 ofzo?
Onbegrijpelijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee man want penaldo man pff Ronaldo niet goed vinden is niet cool man
Strootman die er door iedereen uitgelopen wordt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas gaan we dit niet zien.
komende maanden hopelijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas gaan we dit niet zien.
Hij vloog er wel mooi in...alleen hij had een beetje hulp...ben benieuwd wat de baan van de bal was geweest als hij niet was aangeraaktquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:01 schreef xzaz het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman die er door iedereen uitgelopen wordt?
Nee, daar moeten we nog even op wachten inderdaad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef Doublepain het volgende:
Onlogisch kan er niet meer onderuit, tenzij blessure nog
Dan was ie er nog mooier ingevlogen. Binnenkant kruising.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij vloog er wel mooi in...alleen hij had een beetje hulp...ben benieuwd wat de baan van de bal was geweest als hij niet was aangeraakt
Ik denk vrachtwagenchauffeur.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Hij vloog er wel mooi in...alleen hij had een beetje hulp...ben benieuwd wat de baan van de bal was geweest als hij niet was aangeraakt
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef Toto69 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.
Lekker voor ze!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door KingRoland op 17-02-2016 22:05:27 ]
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]NeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die weten ook weer waar ze staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij FC Lutjesbroek werd er ook een mooiere goal gemaakt, boeiend verderquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond de 1-2 van Messi mooier vandaag.
En verdiend.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:04 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Die weten ook weer waar ze staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die goal van MSN vanavond binnen kantje van messi, die was vies Patrick.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Werd volgens mij ook van richting veranderd.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
die goal van MSN vanavond binnen kantje van messi, die was vies Patrick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://streamable.com/1sz4quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij FC Lutjesbroek werd er ook een mooiere goal gemaakt, boeiend verder
Naaaaaaaaaice '74 reference...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zijn we er toch weer ingetuind
FC Lutjebroek bestaat niet. Die gaan allemaal naar Zouavenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:04 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Bij FC Lutjesbroek werd er ook een mooiere goal gemaakt, boeiend verder
dacht het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:05 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Werd volgens mij ook van richting veranderd.
Hoeveel staat Twente?quote:
Ff denken chef...die tweede was hard buitenkantje...quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
die goal van MSN vanavond binnen kantje van messi, die was vies Patrick.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:48 schreef Cavaliers het volgende:
Dit wordt gewoon kijken met de vraag of het 0-3 of 0-4 wordt. Gent-Wolfsburg it is.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 15:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat gaat tenminste een wedstrijd zijn. En ik zie Gent die Duitsers er nog wel uitknikkeren ook.
Nog steeds eerste klasse?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
FC Lutjebroek bestaat niet. Die gaan allemaal naar Zouaven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Goeie rene.quote:
checkquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Ff denken chef...die tweede was hard buitenkantje...
*verdientquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:08 schreef Joezi het volgende:
Oei, Roma is sterker en verdiend de aansluit goal
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:07 schreef KingRoland het volgende:
Belgische clubvoetbal is beter dan het Nederlandse voetbal toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 17-02-2016 22:10:27 ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Strootman die er door iedereen uitgelopen wordt?
Nee, daar moeten we nog even op wachten inderdaad.
Bij Leverkusen en Barça.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:08 schreef Caland het volgende:
Tering. In welke poule heeft dat Roma gezeten
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
Roma verdient de goal om gelijk te komen
Heel goed jochie.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
Ik zal Kargbo even bellen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:10 schreef Joezi het volgende:
Snuifje cokequote:Op woensdag 17 februari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Wat heeft Ronaldo gegeten? Speelt de sterren van de hemel.
Zou het niet weten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Een snickers en een AA'tje.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
Opgebakte schaamlippen.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
En jij zit thuis. Ik denk dat Totti liever op bank zit daarquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:12 schreef Maartenfr12 het volgende:
Totti zit ook echt voor lul op die bank.
Zo, die zit. (de grap, niet Totti)quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij zit thuis. Ik denk dat Totti liever op bank zit daar
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En jij zit thuis. Ik denk dat Totti liever op bank zit daar
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik wordt altijd weer afgebluft, iedereen is veel te scherp hier. Baal ik van.
quote:
Bewussie jongens.quote:
plus een neusquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Met de Stroot stonden ze al met 1,5 been in de kwartfinale.
Zo geblesseerd was hij nou ook weer niet.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
Daar blijft het ook bij aangezien ie nooit revalideert.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:19 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een HONZ. Ook hier mag je weer aantekeningen maken.
ik eet straks een boterham met pindakaasquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik ga denk ik zo een glas melk met nesquik in de magnetron gooien
Klinkt goedquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
ik neuk straks je moederquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:22 schreef luckass het volgende:
[..]
ik eet straks een boterham met pindakaas
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat is prima te eten!quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:23 schreef Caland het volgende:
Ik ben sinds kort fan van oude kaassalade op brood.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:23 schreef Caland het volgende:
Ik ben sinds kort fan van oude kaassalade op brood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het glas er gewoon in zetten anders wordt je magnetron viesquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
Banaantjes van Haribo?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:24 schreef Abed het volgende:
Ik eet van die gele schuimpjes, van die halve maantjes.
Hallo JDquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:24 schreef Abed het volgende:
Goor dik zwijn.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:24 schreef Abed het volgende:
Die zijn mierzoetquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:24 schreef Abed het volgende:
Okequote:Op woensdag 17 februari 2016 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Nee, maar ik hou wel van een grote lekkere banaan.
[ Bericht 64% gewijzigd door KingRoland op 17-02-2016 22:25:55 ]
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:25 schreef JanCees het volgende:
Politiek correct. Zoals een mod hoort te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tankstations zijn mijn ergste vijand, die staan daar op ooghoogte.quote:
Dan valt de 1-1.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nog 7 bloedstollende minuten te gaan. Real domineert.
Goeie mod héquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
KingRoland handelt TR's vliegensvlug af.
Beste VBL mod ooit.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef GGMM het volgende:
KingRoland handelt TR's vliegensvlug af.
Dus jij bent degene die altijd "Nou, doe maar!" zegt als ze je weer 2 brossen voor één euro proberen aan te smeren na een tankbeurt?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef Abed het volgende:
[..]
Tankstations zijn mijn ergste vijand, die staan daar op ooghoogte.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die altijd "Nou, doe maar!" zegt als ze je weer 2 brossen voor één euro proberen aan te smeren na een tankbeurt?
Volledig mee eens, kan er geen reet van.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Een willekeurige voetballer uit Vanarama National League North kan beter voetballen dan Salah
Ik heb alleen een mentor op de Hogeschool.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goeie mod hé
Ik denk dat hij de mentor van Stijn wordt.
Als Derksen van een brug af springt, doe jij dat dan ook?quote:
Abed heeft een zeer zwak karakter.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die altijd "Nou, doe maar!" zegt als ze je weer 2 brossen voor één euro proberen aan te smeren na een tankbeurt?
Ik heb ook zwak zaad.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Abed heeft een zeer zwak karakter.
Ja linken naar stream trquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:28 schreef Wave103 het volgende:
Totti nog even voor jan lul het veld op
Ik snap dat ook niet. Ik vind Roland vooralsnog een prima mod.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doen jullie stoer tegen Roland dan
Ik heb afgelopen half jaar intensief getraind bij de nonnen in Vughtquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
Roma verdedigt zoals Frasassin dat doet in Haxball.
Mensen die hem aanvallen moeten eerst langs ons.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet. Ik vind Roland vooralsnog een prima mod.
te veelquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:28 schreef GGMM het volgende:
Wist je dat er een trucje is om te voorkomen dat je post verwijderd wordt?
Het kost me teveel moeite dit uit te typen, maar .. GOAL!!!!
lanksquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die hem aanvallen moeten eerst langs ons.
Dat is ook een obstakel van jewelstequote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mensen die hem aanvallen moeten eerst langs ons.
barca wintquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef NLGooner het volgende:
Real gaat op deze manier niet de Champions league winnen.. Wat een matig elftal zeg
Je moeder een dom pijpertje, now what.quote:
Wisselquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ie in de blessuretijd nog een 2e erin knalt, beschouwen we het als een gelijkspel.
Ja, net als je moederquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is ook een obstakel van jewelste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |