Vanwege het aantal ha's toch hardop gelachenquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, net als je moeder
HAHAHAHHAAHHAHAHA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:32 schreef Rickertman96 het volgende:
whatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 pingels ontnomen en die kopbal, dat waren gewoon 4 goalsquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo lucky? Het stond van meet af aan al vast dat je deze weddenschap ging verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, ik zal ophouden.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent nog irritanter dan Michiel Kramer.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 pingels ontnomen en die kopbal, dat waren gewoon 4 goals
Er is niet veel gaande in je leven of wel?quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
Ik kan niet wachten op de nieuwe UI van Doublepain
Nee, niet echtquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er is niet veel gaande in je leven of wel?
Gent-Wolfsburgquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roma-Real 0-2
Cavaliers hold this W.
Gaat niet door want wisselquote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Sked het volgende:
Ik kan niet wachten op de nieuwe UI van Doublepain
Dat is thuis. Dan maakt ie opzeker een hattrick.quote:Op woensdag 17 februari 2016 22:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
We kunnen het de volgende wedstrijd weer doen
quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 19:41 schreef Doublepain het volgende:
Alleen wel, bij wissel voor minuut 60 of blessure dan stopt de weddenschap..
Das wel zo eerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |